Na wat googlen kwam ik op dit forum terecht. Heb al veel toffe zaken kunnen lezen die me al wat geholpen hebben maar ik zit met nog een paar vraagjes.
Ik ben in mijn laatste jaar aan de Universiteit en ben al een tijdje bezig met golf. Omdat ik in december enkel mijn thesis moet binnen geven ben ik dus van plan om voor 1/2 maand naar Amerika te gaan (voornamelijk voor de golf). Ik heb wat zitten zoeken naar het beste klimaat aangezien ik niet zoals hier in november in de regen wil staan

Na wat zoeken kwam ik uit bij Phoenix aangezien er veel golf courses zijn en natuurlijk het mooie weer. Maar zelf ken ik Phoenix niet zo goed en ben ik dus alleen maar afgegaan op de informatie ik gevonden heb op het internet. Daarom dat ik dacht dat jullie ervaringen / kennis wel van pas zou komen.
Ik zou rond oktober/november vertrekken en zal waarschijnlijk een kamer huren via craigslist ofzo omdat ik het ook niet al te duur wil maken. Maar ik vroeg me dus af of jullie me meer konden vertellen over Phoenix en of dit een goede keuze is voor hetgeen ik er wil gaan doen.
Bedankt !