Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar overnachten tussen Las Vegas en Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mike
Amerikafan

Waar overnachten tussen Las Vegas en Los Angeles

Bericht door Mike »

Wie weet er een leuke plek (hotel) waar we kunnen overnachten op de route Las Vegas - Los Angeles (november 2007)

Misschien in een park wat tussen L.A. en L.V. ?

alvast bedankt,
Mike
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hallo Mike,

Waarom overnachten?, het is een ritje van 450 km vanaf Las Vegas tot aan LAX. met een reistijd van ongeveer 4,5 uur. Mensen die in Los Angeles wonen maken dit ritje op vrijdag na werktijd om een weekend in Las Vegas door te brengen. Ik zou een extra nacht in Las Vegas blijven.

Groeten Harry
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ben ik met Harry eens. Er is op dat stuk naar mijn idee ook niet echt veel te beleven, behalve misschien winkelen in de outletstores in Barstow.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Wij boeken bij een reisburo een pakket met autohuur en meestal zit daar ook 1 verplichte overnachting bij ....vandaar

voor de rest verblijven we bij familie.
Normaal doen we dan het goedkoopste hotel dat er is en gaan er
dan niet eens naartoe.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Klinkt bekend Mike van dat eerste hotel. Probeer in ieder geval te vermijden om op vrijdagmiddag of zaterdagmiddag naar Las Vegas te rijden want soms duurt het dan geen 4.5 uur maar 8 uur........alhoewel november in het algemeen de rustigste maand is.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Wij boeken bij een reisburo een pakket met autohuur en meestal zit daar ook 1 verplichte overnachting bij ....vandaar
Wij hebben die verplichte overnachting ook, omdat we een camper huren. Dan mag je sowieso niet gaan rijden na die lange vlucht, verzekeringskwestie.

Ik zou lekker een hotel dichtbij het vliegtuig nemen als het je eerste nacht is en dan gewoon je rust nemen. Dan kan je de volgende dag uitgerust op weg!
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

nieuwenoord schreef:
Wij hebben die verplichte overnachting ook, omdat we een camper huren. Dan mag je sowieso niet gaan rijden na die lange vlucht, verzekeringskwestie.

Ik zou lekker een hotel dichtbij het vliegtuig nemen als het je eerste nacht is en dan gewoon je rust nemen. Dan kan je de volgende dag uitgerust op weg!
Ik verblijf bij familie (kan ik ook uitrusten :D ) en dus leek het mij leuk om tussen L.A. en L.V. de verplichte hotelovernachting te boeken
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Die overnachting mag ook tussendoor of aan het eind. En tussen LA en LV is niet veel.....
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Kan je dan niet beter die overnachting ín Las Vegas zelf nemen??
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Via Death Valley misschien een optie?
Valentijn
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Valentijn »

Ik heb een overnachting in Laughlin(NV) geboekt.
Is een klein gokstadje in het zuiden van Nevada.
Flamingo laughlin is een groot maar heel goedkoop hotel waar je toch even een voorproefje kunt nemen mbt de gokstad Las Vegas.
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

als je naar laughlin gaat zou ik dat zeker VOOR las vegas doen, niet erna want dan valt het helemaal tegen. vanaf LAX is laughlin uurtje of 5 rijden, wel rustige route hoor! vanaf laughlin is las vegas 2 uurtjes.

misschien is er overnachting te vinden in barstow (denk grootste plaats tussen LA en LV halverwege)

anders route langer maken door zuidelijker te gaan dan nodig (via palm springs bijvoorbeeld

of route langer maken door noordelijker te gaan en overnachting te pakken in bijvoorbeeld ridgecrest of lone pine of in death valley. Maar denk dat je dan wel uur of 6 aan het rijden bent
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

Tussen LA en LV zijn weinig hotels
zolang je nog in de buurt van LA bent (de voorsteden) zijn er genoeg hotels als je de snelweg afgaat.

Ik had een flinke file en het was al donker dus TomTom mij naar het dichtsbijzijnde BestWestern laten brengen.

Outletstore in Barstow kun je volgens mij beter overslaan
ik was er begin september en de helft van de winkeltjes stond leeg
ik was na de pitstop meteen weer weg.
Die in LV is veel beter.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer