Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door sachasenne »

ina schreef:Kan me haast niet voorstellen dat het zo slecht is, eten is zelden slecht in V.S. Ik las op tripadvisor dat het niet top was maar is het niet iets van "smaken verschillen" ?? Is het echt zo slecht??
Ik heb ook mensen gehoord die het Mirage buffet maar zozo vonden, wij vonden dat echter prima.
Ik ben niet perse een fijnproever. Ik heb al buffets gegeten in Wynn, MGM, Paris, Treasure island, Luxor en Excalibur.
De laatste twee zijn echt niet lekker.
Er is trouwens ook veel commentaar op via myvegas spelers. Ook daar worden deze twee bufetten sterk afgeraden.
Groetjes,
Carine
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Weet iemand hoe het zit met boeken van meerdere hotelovernachtingen via verschillende myvegas accounts?

We hebben begin dit jaar los van myvegas 4 nachten Aria geboekt. Vervolgens het spel gaan spelen en met het myvegas-account van Gijs een gratis nacht gekocht en die ingewisseld voor een van de nachten die we al geboekt hadden (ging heel keurig via Mlife, kregen een mail dat we nu een nacht gratis hebben en gewoon in dezelfde kamer kunnen blijven). Nu heb ik (Kelly) ook genoeg punten op mijn myvegas-account gespaard om nog een gratis nacht te kunnen kopen. Maar zou dat kunnen op dezelfde boeking? Dus dat ze net als de vorige keer een van de betaalde nachten omruilen voor een gratis nacht?

Ik wil er vanavond even over bellen met mlife, maar misschien is er hier iemand die ervaring heeft met een zelfde situatie... Anders zouden we nog een nacht kunnen annuleren en los van de boeking de gratis nacht kunnen redeemen. Maar dan lopen we denk ik het risico dat we van kamer moeten wisselen en dat vind ik wel veel gedoe.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Wij hebben in Juni hetzelfde gehad in The Mirage en toen heb ik vantevoren een mail gestuurd naar de reservering-afdeling van The Mirage en toen heb ik een mail teruggekregen met als antwoord dit even te melden bij het inchecken. En inderdaad was dit binnen 5 minuten geregeld daar.

Ik zou wel eerst de gratis nacht vastleggen en daarna gewoon de kamer voor die nacht annuleren, moet geen probleem zijn.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie

Bericht door Gijs&Kelly »

Bedankt voor je reactie.

Heb net gebeld met Mlife en het is inderdaad gelukt. Ik hoef zelf niks meer te annuleren, ze hebben mijn boeking samengevoegd met de nachten die we al geboekt hadden en die Gijs eerder al via MyVegas geboekt heeft. Super netjes! En we zitten nu super goedkoop in de Aria. Via een aanbieding begin dit jaar 4 nachten voor 89 dollar per nacht geboekt. Was al een mooie prijs Nu twee ingewisseld voor gratis nachten via MyVegas. Niet verkeerd, 4 nachten voor 180 dollar :)
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Barry72
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Barry72 »

Weet iemand, hoe laat (Nederlandse tijd) de rewards worden ververst????
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

4 uur
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

ik heb een buffet van circus circus genomen.
kan ik nu nog bellen en deze weer annuleren? ik weet dat het met hotelkamers wel kan maar kan dit ook met een buffet?
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Daar hoef je niet voor te bellen. Je kunt hier het verzoek doen om de reward te cancellen en dan krijg je de LPs weer terug op je account.
Wel ff de redemptioncode van de reward vermelden.
Meestal binnen uurtje geregeld (= antwoord terug dat je reward is cancelled).
Chris24
Amerika-ontdekker

Bericht door Chris24 »

Ik had deze namiddag ongeveer 23k LP
Nu zie ik dat ik er nog maar 17k heb .. kan dit?
Of kan ik dit navragen? - Ik ben 100% zeker dat ik er deze namiddag 23.000 had.
Essie72
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Essie72 »

Ik heb via Facebook een ander account aangemaakt om MyVegas te spelen omdat we volgende week naar de USA vertrekken. Heb al 23.000 punten gespaard, dus wilde een buffet bestellen van mijn punten maar lees hier niet zoveel lovende dingen over de buffeten. Welke is dan wel de moeite waard?

Ik kreeg trouwens een bericht van Facebook dat ze hebben ontdekt dat mijn account niet echt is en dat deze binnen 24 uur zal worden verwijderd. Doen ze dat echt? Dan moet ik mijn 23.000 nog snel voor morgen inwisselen anders ben ik alles kwijt....
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Chris24 schreef:Ik had deze namiddag ongeveer 23k LP
Nu zie ik dat ik er nog maar 17k heb .. kan dit?
Of kan ik dit navragen? - Ik ben 100% zeker dat ik er deze namiddag 23.000 had.
Kun je ook een ticket voor aanmaken hier.
Dan wordt het voor je nagegaan (er wordt een "schaduwboekhouding" bijgehouden op een andere server) en indien je gelijk hebt krijg je je LPs terug.
't Kan ook zijn dat er eerder iets fout is gegaan waardoor je teveel LPs had en dat dit bij synchronisatie weer goed is getrokken.

Essie72 schreef:...
Ik kreeg trouwens een bericht van Facebook dat ze hebben ontdekt dat mijn account niet echt is en dat deze binnen 24 uur zal worden verwijderd. Doen ze dat echt? Dan moet ik mijn 23.000 nog snel voor morgen inwisselen anders ben ik alles kwijt....
k Zou het maar doen. Facebook is niet te moeilijk in het verwijderen van accounts.
ronvicky
Amerika-ontdekker

Bericht door ronvicky »

hallo gokkers
we vertrekken volgende week zaterdag naar de america
dus het wordt tijd dat we onze lp's gaan inleveren
we willen voor eten gaan we hebben op de ene account 75000 lp's en op de andere 35000 lp's
we willen het gebruiken voor diner maar ik heb alle 2 de delen van het forum gelezen maar kan niet echt iets vinden van welke restaurants nu het beste zijn alleen van het steakhouse van circus circus maar die staat er niet meer bij allen rock en rita's in het circus circus
*tender steakhouse in het luxor-is deze goed
*50 dollar dinning credit in mone carlo - waar mag ik dit inleveren en is dit iets
*nine fine irishmen dinner in new york new york - is deze goed
*steakhouse in exalibur - is dit iets
*rice en comapny in luxor - is dit iets
*late/early meal bij wolfgang puck - wat krijg ik dan eigenlijk en is dit iets
*rock en rita's in circus circus - zoals ik het kan zien op internet is het net zo iets als mc donals maar dan als steakhous
ik hoop dat iemand ergens al ooit is geweest en me dan hun ervaring kunnen doorgeven
ik heb dan nog een laatste vraag in welk hotel is het ontbijt buffet helemaal geweldig
ik hoor het graag
vicky
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves