Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Blazing Saddles Columbus Ave, San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tommie-J
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Blazing Saddles Columbus Ave, San Francisco

Bericht door Tommie-J »

Hallo,

Tijdens ons verblijf in SF zijn we van plan te verblijven bij de colombus motor inn.
Nu zie ik op street view dat er een blazing saddles naast gelegen is.
Aangezien wij van plan waren om de bridge te fietsen (wie niet volgens mij) kwam dit perfect uit.
Ik heb een beetje gekeken hier of ik informatie kon vinden over blazing saddles en opzich is alles vrij positief,
toch heb ik nog een paar vraagjes;
1- ik heb de kortingsbon van 10% op hun site gevonden, is dit de beste korting of zijn er nog andere trick?
2- ik lees slechte verhalen over creditcard als borg, is dit nodig / verplicht?
3- weet iemand de openingstijden? lees; tot hoelaat is het mogelijk om de fietsen in te leveren (als we fietsen huren voor hele dag).

alvast bedankt!!
Muncky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: blazing saddles columbus ave

Bericht door Muncky »

Ik heb gisteren 2 coupons middels http://www.viewpon.tv/offer/50/ gekocht.

Als je je aanmeldt als nieuwe gebruiker van Viewpon dan krijg je als bonus op je eerste bestelling $10 korting. Wij gaan met z'n 2en naar SF en heb dus 2 aparte accounts aangemaakt..
Voor 2 personen betaalde ik uiteindelijk maar $8 per persoon/per fiets! :) Er geldt een maximum van 1 coupon p.p.

Let wel op dat je deze coupons alleen bij 2715 Hyde St. kan inleveren/verzilveren.
Tommie-J
Amerika-ontdekker

Bericht door Tommie-J »

ik zal kijken tegen de tijd dat ik ga of die actie nog is, dan is het de moeite waard want dit punt is ook niet ver van ons hotel af zie ik.
(we gaan pas september volgend jaar).
Muncky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Muncky »

Dan moet je kijken of de actie a.s. september nog loopt. Coupon is nm. 1 jaar geldig.

• Deal expires one year from purchase date. After one year, the value of the card goes to amount paid.
Tommie-J
Amerika-ontdekker

Bericht door Tommie-J »

top thnx.

ik zal wel opletten met het achter laten van je credit card als borg, want hier hoor je van die horror verhalen over.
ik weet natuurlijk niet in hoeverre waar, want als het goed gaat hoor je het meestal niet.
vandaar dat ik dacht vraag het hier maar.

net als de uiterste inlevertijd, kan het niet vinden op site dat vind ik maar raar.
maar komen we daar achter anders, als niemand hier het weet, toch geen plannen die hele dag duren maar toch altijd handig om te weten.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben in 2008 daar fietsen gehuurd. Ik kan me niet herinneren hoe laat ze winkel sloot, maar het was niet erg vroeg want we hebben ons niet gehaast. Als je het heel graag nu al wilt weten zou je er een telefoontje of mailtje aan kunnen wagen, maar het lijkt me dat de tijden wel zo ruim zijn dat je sowieso wel een globale planning kunt maken.
Hoe het met de borg zat weet ik niet meer, vermoedelijk ging dat inderdaad via de credit card. Lijkt me geen probleem, dat doe je bij de autohuur ook.

Marianne
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Blazing Saddles Columbus Ave, San Francisco

Bericht door vtveen »

Let op dat men (in ieder geval bij Blazing Saddles Hyde Street) probeert je een duurdere fiets 'aan te smeren'. Wij kozen nadrukkelijk voor het eenvoudigste model, waar we prima mee uit de voeten konden.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Toevallig heb ik vorige week contact gehad met Blazing Saddles over het retour brenge van de fietsen:
Hier het antwoord:

Our shops open every day at 8am and we never close because we have a 24 hour drop off garage! Bikes start at just $8 an hour, $32 for the entire day. Just hop into our 2715 Hyde Street location at the corner of North Point and Hyde and we can set you up with the perfect bike for an awesome ride. Our main location, at 2715 Hyde Street, is only a block away from the National Park bike path where there are no cars or traffic! The bike path will lead you along the water on a mostly flat bike ride through the Aquatic Park, Fort Mason, the Marina, and Presidio National Park. You can then enjoy the view of the Golden Gate Bridge from below at Historic Fort Point before heading across the bridge on the sidewalk with views of the city and bay. After the Bridge, just a 10 minute downhill ride will take you to the charming bayside town of Sausalito. Once there, most people choose to get some lunch/dinner, relax, and enjoy Sausalito’s notoriously great weather before putting their bikes on a ferry boat and returning to San Francisco. You can watch this video to see what it’s all about. Cheers,

Echter, wij gaan huren op hun locatie aan 433 Mason Street (dit i.v.m. locatie van overnachting - Becks Motor Lodge)
Ik vroeg of daar ook drop off mogelijk was. En hier het volgende antwoord:

You can drop off the bike whenever you want because our late night garage is open 24 hours! From 433 Mason Street, you’ll take bike-friendly Market Street over to “the Wiggle,” a flat bike route to Golden Gate Park that’s very popular with local cyclists. Cruise through Golden Gate Park and over to Ocean Beach for beautiful views of the Pacific Ocean. When you’re ready to continue the adventure, ride north through the Presidio to reach the iconic Golden Gate Bridge!

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Tommie-J
Amerika-ontdekker

Bericht door Tommie-J »

Woww ze reageren echt netjes en uitgebreid.
ideaal dat het 24 uur open is, dan weet ik zeker wat we ook plannen dat we de fietsen kunnen inleveren.
ik zal daar nog wel checken dat wanneer je hele dag de fietsen huurt of dat er dan voorwaarde aan zitten qua inleveren of dat het dan ook echt als 24 uur telt.(anders mooi stappen op de fiets :wink: )
Ivo Ruigt
Amerikafan

Bericht door Ivo Ruigt »

Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Tommie-J
Amerika-ontdekker

Bericht door Tommie-J »

Muncky schreef:Ik heb gisteren 2 coupons middels http://www.viewpon.tv/offer/50/ gekocht.

Als je je aanmeldt als nieuwe gebruiker van Viewpon dan krijg je als bonus op je eerste bestelling $10 korting. Wij gaan met z'n 2en naar SF en heb dus 2 aparte accounts aangemaakt..
Voor 2 personen betaalde ik uiteindelijk maar $8 per persoon/per fiets! :) Er geldt een maximum van 1 coupon p.p.
Hallo die $10 korting op 1ste bestelling is dat nog, of wanneer krijg je dit te zien... ik heb me net aangemeld maar komt niks te staan over korting vandaar...
scheelt toch wel weer wat :geek: anders bestel ik er meteen 2.

bedankt alvast
JuliaValerie
Amerikafan

Bericht door JuliaValerie »

Hoi, Ik ben ook wel erg benieuwd naar het antwoord op de vraag van die 10 dollar! Wie weet het antwoord? :)
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Er zijn meer fietst verhuurders in SF, hoor. Wij hebben bij Bike & View aan Lombardstreet gehuurd, maar ze hebben meerdere vestigingen. Met coupon die ze zelf aan hun deur hebben hangen. Als je vroeg ben kan je zelf je fiets uitzoeken. Mountainbikes met vering voor $ 22,- ex tax per dag.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Tommie-J schreef:ideaal dat het 24 uur open is, dan weet ik zeker wat we ook plannen dat we de fietsen kunnen inleveren.
ik zal daar nog wel checken dat wanneer je hele dag de fietsen huurt of dat er dan voorwaarde aan zitten qua inleveren of dat het dan ook echt als 24 uur telt.(anders mooi stappen op de fiets :wink: )
Dat was mijn antwoord op de vraag:
We are excited you are riding with us! The good news is you can come in at any time- no reservation necessary. Just make sure to have that Viewpon printed out prior to your arrival and we will be more than happy to honor it for you. We are open to rent our bikes from 8AM every day until at least 7:30PM every night. Since your rental is valid for a full 24 hour period, you can return the equipment at anytime to our 24 hour drop off garage.
poel1966
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door poel1966 »

Geweldige tip Muncky over http://www.viewpon.tv voor goedkoop fietsen huren in SF.
Alleen krijg je nu niet $10 korting bij het aanmelden, maar wel als je een relatie aanmeldt en die relatie doet een aankoop bij viewpon.tv, dan krijg jij $10 korting op je aankoop.
Dus stel je wilt 4 fietsen huren voor 1 dag, dan maak je een account aan, vervolgens ga je via "Refer Friends $$$" link een relatie uitnodigen. Vervolgens laat je de relatie weer via "Refer Friends $$$" link een relatie uitnodigen en herhaal dit nogmaals. Als de laatste nu een fiets huurt met 50% korting, (van $36 voor $18), krijgt diegene die de refer friends heeft gedaan een gift van $10. Deze kan dan vervolgens ook een fiets huren voor 50% korting, maar dan ook met $10 korting, dus voor $8,00. Hetzelfde gaat ook op voor nummer 2 en vervolgens ook voor nummer 1, 3 personen krijgen $10 korting.

Per saldo hebben we nu 4 fietsen weten te huren voor 1 dag voor $42 totaal, bij Blazing Saddles in San Francisco 2715 Hyde St., San Francisco, CA 94109.

<http://www.viewpon.tv/offer/50/>

Voor 2 personen: 2 fietsen voor $26
Voor 3 personen: 3 fietsen voor $34
Voor 4 personen: 4 fietsen voor $42 enz.

Ik wilde het toch maar even weer onder de aandacht brengen, de tickets zijn 1 jaar geldig na aankoop.
Afbeelding

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Het is in ieder geval veel goedkoper om de fietsen via internet te huren.
Dan is overigens het huren via de manier van poel1966 goedkoper, je moet er ook iets meer voor doen.

Wij hebben afgelopen maand bij http://www.bikeandview.com/ de fietsen gehuurd voor nog geen $ 66,= voor 4 fietsen een hele dag.
Deze hebben een afhaallocatie vlak bij Buena Vista Inn op Lombard (net als avsboz).
Hiervoor heb ik om 8 uur 's morgens ingelogd op hun site en de fietsen met de creditcard besteld en om 9 uur opgehaald.
Het is in ieder geval ook een optie erbij.
In de shop kan je die prijs niet krijgen. Er was iemand voor mij die de internet prijs daar wilde hebben en dat ging niet.

Vergeet niet om een reserve band mee te vragen. Wij hadden een lekke band op Angels Island en een hoop moeite moeten doen om voor een nieuwe band.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
powercoaster
Amerika-ontdekker

Bericht door powercoaster »

Er is ook nog steeds een Groupon actie met 50% korting voor Blazing Saddles: http://www.groupon.com/deals/blazing-saddles-5
Choose Between Two Options
$36 for a full-day rental of deluxe comfort mountain or hybrid bikes for two (up to $72 value)
$55 for a three-hour guided bike tour of the Golden Gate Bridge for two (up to $110 value)
All options include bike helmets, locks, and all-day bike rental. Guided tours depart daily at 10 a.m. and 1 p.m. from 2715 Hyde Street; customers should arrive 15 minutes before the tours start for orientation.
Juul1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Juul1986 »

Ik heb ook twee fietscoupons via viewpon.tv besteld. Deze moet je ophalen bij 2715 Hyde street in San Francisco. Weet iemand of je de fietsen per se hier ook weer moet inleveren of kan dat ook ergens anders???

Edit: heb het antwoord inmiddels zelf al gevonden. Inleveren bij hetzelfde punt anders betaal je 10 dollar 'verplaatsingskosten'.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Klopt. Die viewpon-bonnen had ik ook. En hou rekening met een borg van 100 dollar. Duurt ongeveer een week voordat hij op je credit card als reservering verdwijnt.
Afbeelding
MrJavier
Amerikafan

Bericht door MrJavier »

Ik kan er wel bij zeggen dat wij er onze ogen hebben uitgekeken. Van zodra wij een stap zetten bij Blazing Saddles werden wij er ontvangen door een tiental losgeslagen overenthousiaste giechelende tienermeisjes. Niet normaal man. Het schaamrood kwam ons enkele keren op de wangen. Ook toen wij de fietsen terug brachten werden we op een luid applaus onthaald door de gehele staff omdat wij the bridge hadden "gebiked". Zo fake en over the top hebben wij alleen nog in Las Vegas terug gezien. Be prepared !! :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer