Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tips prijzen betreft transfers
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Johan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
tips prijzen betreft transfers
Hallo leuke reizigers,
Wij vliegen 1 sept naar SF en hebben daar een transfer geboekt naar hotel Americania die prijs valt mee € 30,00
Nu blijven we daar 4 dagen en gaan in SF op verkenning uit.
Vanaf 5 september hebben we een camper gehuurd bij Cruise America voor 21 dagen en moeten we dus vanaf het hotel daar naar toe,
nu had ik het reisbureau gevraagd en die hadden een prijs van € 210,00 pfff wel heel erg duur dat doen we dus niet.
het adres is Newark 5623 John Muir Drive het is 37.1 mijl .
ik wil het camper bedrijf nog bellen of die eventueel wat kunnen regelen maar dacht vraag het eerst hier maar eens.
Daar zal toch vast wel een bedrijf zijn die ons voor minder daar naar toe kan brengen?
en weer retour 26 september naar Airport SF Oak.
in afwachting al vast bedankt Chara.
Wij vliegen 1 sept naar SF en hebben daar een transfer geboekt naar hotel Americania die prijs valt mee € 30,00
Nu blijven we daar 4 dagen en gaan in SF op verkenning uit.
Vanaf 5 september hebben we een camper gehuurd bij Cruise America voor 21 dagen en moeten we dus vanaf het hotel daar naar toe,
nu had ik het reisbureau gevraagd en die hadden een prijs van € 210,00 pfff wel heel erg duur dat doen we dus niet.
het adres is Newark 5623 John Muir Drive het is 37.1 mijl .
ik wil het camper bedrijf nog bellen of die eventueel wat kunnen regelen maar dacht vraag het eerst hier maar eens.
Daar zal toch vast wel een bedrijf zijn die ons voor minder daar naar toe kan brengen?
en weer retour 26 september naar Airport SF Oak.
in afwachting al vast bedankt Chara.
Re: tips prijzen betreft transfers
Hallo Chara,
het bedrag dat Cruise Amerika rekent is dan waarschijnlijk een earlybird, wat in houd dat je `s morgen op gehaald word bij je hotel en dus ook eerder je camper op kunt halen tussen 9 en 12 en niet pas na 13 uur
en dan ook de camper op de inleverdag later mag inleveren voor 15 uur en daarna weer naar je hotel of het vliegveld gebracht wordt door hen.
volgens mij kun je dat bij hen nog aanvragen tot een maand voor die tijd, dus je kunt het nog proberen bij hen.
Succes,
Wij gaan zelf eind september de 22e en hebben het wel gedaan gewoon om het gemak er van, ik moet zeggen dat wij 163 euro er voor betaald hebben. Het bedrag wat jij noemt vind ik vrij hoog
gr Karin
het bedrag dat Cruise Amerika rekent is dan waarschijnlijk een earlybird, wat in houd dat je `s morgen op gehaald word bij je hotel en dus ook eerder je camper op kunt halen tussen 9 en 12 en niet pas na 13 uur
en dan ook de camper op de inleverdag later mag inleveren voor 15 uur en daarna weer naar je hotel of het vliegveld gebracht wordt door hen.
volgens mij kun je dat bij hen nog aanvragen tot een maand voor die tijd, dus je kunt het nog proberen bij hen.
Succes,
Wij gaan zelf eind september de 22e en hebben het wel gedaan gewoon om het gemak er van, ik moet zeggen dat wij 163 euro er voor betaald hebben. Het bedrag wat jij noemt vind ik vrij hoog

gr Karin
Het is wat omslachtiger, maar ook een fors stuk goedkoper als je met het openbaar vervoer reist. Ruim een uur van deur tot deur, kosten 5,65 dollar pp voor de BART en 15 (?) dollar voor de taxi, dus bij elkaar circa 27 dollar/20 euro all in.
Neem vanaf Powell St. de BART naar Fremont (circa 50 minuten, is het eindstation) en vanaf daar een taxi (3 mijl, 8 minuten) naar de camperverhuur.
Wij zouden het er wel voor over hebben om 190 euro te besparen
Neem vanaf Powell St. de BART naar Fremont (circa 50 minuten, is het eindstation) en vanaf daar een taxi (3 mijl, 8 minuten) naar de camperverhuur.
Wij zouden het er wel voor over hebben om 190 euro te besparen

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Of je huurt een auto voor 1 dag (en dan ga ik er voor het gemak maar van uit dat er 2 rijbewijzen voorhanden zijn). Da's altijd goedkoper dan 210 of 163 euro en wat gemakkelijker dan sjouwen met koffers in het openbaar vervoer.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Bij CA in Carston LA kun je evt zelf via hen een transfer regelen, zij hebben o.a. een limoservice. Dat zal SF wss ook wel hebben. De prijs die je noemt zal idd een early bird zijn, die hadden wij ook en dan kun je al vroeg op de dag de camper ophalen. Ook zoals al aangehaald mag je hem op de inleverdag later inleveren, dat kan een voordeel zijn als je bv nog een wat langere route op die dag hebt.
Ons was het de ongeveer 200 euro op de totale reissom van bijna 10.000 euro wel waard
En ja, dit was via het reisbureau geboekt. Opgehaald worden met een limo heeft wel wat 
Ons was het de ongeveer 200 euro op de totale reissom van bijna 10.000 euro wel waard

2011: rondreis West-USA
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: tips prijzen betreft transfers SF en CA
Hallo Reizigers,
Allen bedankt voor de info ,
als we in SF zijn dan bellen wij met CA en dan kijken we wel wat de mogelijkheden zijn?
groetjes Chara
Allen bedankt voor de info ,
als we in SF zijn dan bellen wij met CA en dan kijken we wel wat de mogelijkheden zijn?
groetjes Chara
Je kan toch altijd nog een gewone taxi nemen? Voor die 40 mijl zal het niet zoveel zijn toch?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
nou het kan zeker zo zijn dat we een gewone taxi nemen ,
we zien wel heb er wel heel veel zin in nog 5 weken
bedankt voor de tips
we zien wel heb er wel heel veel zin in nog 5 weken
bedankt voor de tips
-