Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kampeerspullen kopen bij aankomst

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sajo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Kampeerspullen kopen bij aankomst

Bericht door Sajo »

Hi iedereen, eind aug maken wij onze eerste tentreis door het Zuidwesten. Wij willen ter plaatse onze kampeerspullen kopen en uiteraard weten we wat de basisitems zijn, maar zijn er misschien zaken die jullie sowieso altijd onmiddellijk kopen bij aankomst? ( misschien is er al een dergelijk topic maar vond hem niet).

Qua koelbox wat neem je best?

Thanksss
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Kampeerspullen kopen bij aankomst

Bericht door A&A »

Wij nemen altijd een klein tentje, slaapmatjes en slaapzakken vanuit NL mee en wat basis bestek/serviesgoed. Verder kun je, afhankelijk van waar je gaat reizen, overal in supermarkten en bij de REI altijd van alles bijkopen. Ik zou dus met niet al te veel beginnen; je moet het overal meeslepen.
Een koelbox is persoonlijk, de ene heeft een koeltas, de andere een piepschuim of zelfs een grote box op wielen. Wat wil je er mee; als je er niet mee in afgelegen gebieden komt kun je volstaan met iets simpels en elke dag vers kopen. Pindakaas, nutella en brood redt het ook wel zonder ijs.
Sommige mensen gaan meteen om stoeltjes en anderen vinden de standaard aanwezige picknickbank prima. Anderen gaan meteen om een kooktoestel maar er zijn er meer die gewoon op het vuur koken dat bij je kampplek hoort.
Kortom, ik zou je adviseren om met weinig te beginnen. Kom je iets te kort dan haal je het in de volgende REI of Wallmart.
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Wij zijn dit jaar ook gaan kamperen. En hebben toen bij de eerste Walmart het volgende gekocht:
Tent
Slaapzakken
Slaapmatjes
Campingstoeltjes ($7,- ofzo per stuk en zitten fijn)
Wegwerp bestek en servies en een scherp mes
Koelbox
Zaklamp en campinglamp
Blik en veger (voor het zand in de tent)

Ik denk dat je hiermee echt een heel eind komt. Wij vinden wegwerp bordjes enzo ideaal omdat je dan geen afwas hebt.
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Sajo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sajo »

Hartelijk dank beide, we beginnen inderdaad best met weinig en zien dan wel weer!
Bedankt!!
OrangeDaisy
Amerikafan

Bericht door OrangeDaisy »

Ik heb mijn kampeervakantie er helaas al op zitten, maar dingen die ik echt onmisbaar vond:

Mes en vork
Glas
Gasbrandertje + gas
Beker voor op de gasbrander
Koelbox
Aansteker
Goede haringen
Hamer
Scheerlijnen
Slaapzak
Luchtbed
Lamp
Pompje voor luchtbed

Have fun!
Groet, Gerda

A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.

Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer