Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Naar Las Vegas met Delta

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BenjaminLD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Naar Las Vegas met Delta

Bericht door BenjaminLD »

Ik wil graag een vlucht boeken naar Las Vegas met Delta Airlines. Nu heb ik 2 vragen.
De overstap tijd in Detroit is 1 uur en 40 minuten. Is dit niet te kort?

En aangezien ik 2 meter ben, is het slecht toeven in een Economt Class stoel, dus ik zou graag Economy Comfort willen vliegen. Het vervelende is alleen dat de prijzen pas beschikbaar komen na het boeken. Heeft iemand een beetje een indicatie van deze prijzen?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Naar Las Vegas met Delta

Bericht door PSVwally »

Het vervelende van de delta site vind ik dat er bv staat upgrade naar economy plus vanaf $9 en dat je dan $89 zou moeten betalen...nog nooit een upgrade van $9 op een vlucht gezien. Maar ga er maar vanuit dat er tussen de €50 en €100 p.p bijkomt. Waarom wil je overigens perse met delta vliegen?
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Wij vliegen met Delta naar Denver, tussenstop in Minneapolis. Eerste stuk hebben we geupgrade naar Economy plus, kostte €60,- pp.
bigoak
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door bigoak »

Ik vlieg eveneens met Delta naar Las Vegas via Minneapolis. Per reisdeel kost een upgrade $99.00.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x), 2024 (2x)
2025: ??
www.bigoak67.nl
BenjaminLD
Amerika-ontdekker

PSVwally schreef:Het vervelende van de delta site vind ik dat er bv staat upgrade naar economy plus vanaf $9 en dat je dan $89 zou moeten betalen...nog nooit een upgrade van $9 op een vlucht gezien. Maar ga er maar vanuit dat er tussen de €50 en €100 p.p bijkomt. Waarom wil je overigens perse met delta vliegen?
Gunstige vertrek en aankomsttijden, en vertrek vanaf Schiphol, en gunstige prijs.
Maar de vlucht van Amsterdam naar Detroit kost dus $99 extra, en de vlucht vanaf Detroit naar LV ook $99?
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Wij vliegen met Delta naar Seattle en betalen 93,00 euro per persoon per vlucht voor de upgrade naar Economy Comfort.
16x USA / 30 staten
BenjaminLD
Amerika-ontdekker

Op zich heb ik dat er wel voor over, maar dan wil ik het voor dat geld ook op de vlucht naar Vegas.
En kan ik nou ook nooduitgang-plaatsen boeken? Daar word ik ook niet helemaal wijs uit
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

BenjaminLD schreef:Op zich heb ik dat er wel voor over, maar dan wil ik het voor dat geld ook op de vlucht naar Vegas.
dat kun je wel willen maar zo werkt het helaas niet.. 'Economy Comfort fees are charged per customer per segment.'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bigoak
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door bigoak »

Zodra je geboekt hebt en een boekingsnummer hebt, kan je op de site van Delta nog van stoel veranderen. Ik zat op de middelste stoel van de middenrij en kon nog naar een stoel bij het raam of gangpad. Aangezien ik ook 1.96 ben wilde ik eveneens naar stoelen bij de nooduitgang maar die waren al bezet (waarschijnlijk door personen van 1.65 :wink: ). Hierbij geld: hoe eerder je boekt, des te meer keus je binnen je eigen segment hebt. En ja, het geld voor iedere vlucht. Dus Amsterdam - Minneapolis (of Denver in jouw geval), Minneapolis/Denver naar Las Vegas en alle retourvluchten.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x), 2024 (2x)
www.bigoak67.nl
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

En de overstap van 1:40 is krap, maar wel haalbaar als alles mee zit.
Hou er rekening mee dat bij het toch missen van de aansluiting je doorgeboekt wordt op een volgende vlucht, maar dat dan je eventuele upgrade naar economy+ /comfort vervalt.
BenjaminLD
Amerika-ontdekker

Hmm ok, ik denk dat ik dan gewoon nooduitgang plaatsen ga boeken. Is toch pas in januari dus er is nu nog genoeg plek.
Maar Delta heeft niet zo vaak vertraging geloof ik dus het lijkt mij dat het dan goed haalbaar zou moeten zijn.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bigoak
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door bigoak »

1:40 uur zou voldoende moeten zijn, je enige knelpunt zijn bagage ophalen de douane. Als het daar vlot loopt dan moet het ruimschoots lukken. Wij hadden vorig jaar voor een overstap in Washington naar Los Angeles 1:45 uur en dat hebben we ruimschoots gehaald. Ondanks dat je overstapt, zul je zelf de bagage het land moeten invoeren. Aangezien de 2e vlucht een binnenlandse vlucht is, moet het tijdens de overstap gebeuren. Mijn ervaring is dat het redelijk snel op de band ligt.
www.bigoak67.nl
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

BenjaminLD schreef:Hmm ok, ik denk dat ik dan gewoon nooduitgang plaatsen ga boeken. Is toch pas in januari dus er is nu nog genoeg plek.
Ook die kosten "gewoon" extra. :wink:
BenjaminLD
Amerika-ontdekker

Ja maar dit zal maar een paar tientjes per vlucht zijn.
Maar baggage word tegenwoordig toch gewoon naar je volgende vliegtuig doorgestuurd?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Nee, bij aankomst in Amerika dien je altijd zelf je bagage op te halen en af te geven voor je volgende vlucht. Je hoeft alleen niet opnieuw in te checken.
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

BenjaminLD schreef:Hmm ok, ik denk dat ik dan gewoon nooduitgang plaatsen ga boeken. Is toch pas in januari dus er is nu nog genoeg plek.
Maar Delta heeft niet zo vaak vertraging geloof ik dus het lijkt mij dat het dan goed haalbaar zou moeten zijn.

Op internationale vluchten misschien niet. Maar binnenlandse vluchten in Amerika is een redelijk drama, niet alleen met Delta trouwens. Ik heb net een vlucht naar Vegas geboekt voor mijn werk. Drie dagjes beurs! Altijd vervelend.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
BenjaminLD
Amerika-ontdekker

Aquell schreef:

Op internationale vluchten misschien niet. Maar binnenlandse vluchten in Amerika is een redelijk drama, niet alleen met Delta trouwens. Ik heb net een vlucht naar Vegas geboekt voor mijn werk. Drie dagjes beurs! Altijd vervelend.
Dat zou dus alleen maar gunstig zijn als ik op de binnenlandse vlucht wat vertraging had :P
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

BenjaminLD schreef:Ja maar dit zal maar een paar tientjes per vlucht zijn.
Reken op zo'n $ 59 per vlucht, maar pas te kiezen tijdens het inchecken en mensen met een frequent flyer status gaan voor.
Gast

Bericht door Gast »

BenjaminLD schreef:Ik wil graag een vlucht boeken naar Las Vegas met Delta Airlines. Nu heb ik 2 vragen.
De overstap tijd in Detroit is 1 uur en 40 minuten. Is dit niet te kort?
Als je inkomende vlucht op tijd is, moet het lukken. Op een heel druk vliegveld (JFK) redt je het niet. Kijk ook even op de DTW website of je naar een andere terminal moet, dat kost je ook weer tijd.

Maar je hebt geen tijd om ergens te gaan zitten voor een hamburger of koffie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer