Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips overnachting Moab en Yosemite nodig

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ingerverhoef
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Tips overnachting Moab en Yosemite nodig

Bericht door ingerverhoef »

Goedemorgen,

Eind deze maand vertrek ik samen met mijn vriend naar het Zuid Westen voor een rondreis van 3 weken :thumbup: Alle hotels zijn geboekt (gratis te annuleren), maar ik ben nu de overnachtingen aan het fine tunen.

Zo ben ik nog niet helemaal tevreden over de overnachtingen in Moab en bij Yosemite. Wij hebben nu geboekt:
* 5-8 sept la Quinta Inn te Moab (we komen daarvoor vanuit Monument Valley en rijden na Moab door naar Torrey, Capitol Reef)
* 16-18 sept Cedar Lodge te El Portal (we komen vanuit Lee Vining en rijden daarna door naar San Francisco)

Zelf houden we van de wat minder standaard hotels/motels/lodges/cabins/ranch. Wie heeft er nog tips?

Gr Inger
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips overnachting Moab en Yosemite nodig

Bericht door Martin & Marianne »

Met Moab kan ik je niet helpen - wij zaten altijd in standaardmotels - maar je zou eens de hotelbeoordelingen op de AA-site kunnen proberen (zie de link hierboven).
Er zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het huren van een huis in Moab.
El Portal is niet gek voor Yosemite. Ik zou niet verder buiten het park gaan zitten. Voor accommodatie in het park zie http://www.yosemitepark.com. Dan heb je zeker geen doorsnee motelkamer. :wink:

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Zie voor Moab, UT bij de hotelbeoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... b&staat=UT

Zeker niet de goedkoopste, maar prachtig gelegen aan de Coloradorivier, buiten Moab: de Red Cliffs Lodge.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben destijds in Moab overnacht in een cabin met badkamertje op Moav Valley RV resort. Heerlijk zwembad op de camping en dichtbij Arches. Er zijn cabins met en zonder beddengoed.
Nadeel is dat het net buiten Moab ligt. Je hebt dus wel de auto nodig om even het stadje in te gaan.

Canyonlands RV park heeft ook cabins en een zwembad. Die ligt dichter bij het centrum (ben er zelf niet geweest, maar begreep ik uit eerdere topics).

Persoonlijk zou ik in Yosemite in de valley proberen te overnachten, maar El Portal schijnt ook prima te zijn :thumbup:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

markro schreef:Zeker niet de goedkoopste, maar prachtig gelegen aan de Coloradorivier, buiten Moab: de Red Cliffs Lodge.
Inderdaad één van de mooiste hotels waar we ooit gezeten hebben, het restaurant is ook een echte aanrader, op het terras is de zonsondergang met de Colorado rivier op de achtergrond een sprookje. :D
MacN
Amerikafan

Bericht door MacN »

Wij hebben deze zomer een villa in Moab gehuurd. Erg prettig! Zelf zaten we op het complex Rim Village.
Dit waren allemaal redelijk grote villa's die geschikt zijn voor meerdere personen (4-8 personen).
Als je kijkt op deze site, kun je via dezelfde organisatie ook op andere complexen een villa huren, die ook geschikt zijn voor 2 personen: moabcondorentals.com
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Red Cliffs Lodge heeft inderdaad heel mooie ligging. Wij hebben er 's avonds gaan eten en vond het een prachtlocatie. Zo daar best wel willen overnachten :-)
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij hebben een condo gehuurd bij de colf course. Ik zou dat zo weer doen!
Groetjes,
Carine
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Er is een KOA campsite in Moab die ook leuke cabins verhuurd!
Maar ik ben bang dat deze nu wel vol zitten voor jullie periode. Proberen kan altijd!

succes!
Brennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Brennie »

Wij hebben zo juist bij http://www.scenicwonders.com/ geboekt.
En voor het huisje "Quail Crossing Lodge" gekozen.
Geen idee of het wat is, maar het zit in ieder geval midden in het park bij Yosemite West.
We waren $200 goedkoper uit dan bij Yosemite View Lodge (El Portal) die we eerst geboekt hadden.
Enig 'nadeel' is dat je zelf voor ontbijt/eten moet zorgen, maar daar zitten wij niet over in.
Lijkt me in ieder geval een mooie locatie, lekker dicht bij Glacier Point.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Goeie tip! Mooie uitvalsbasis voor de Glacier Road., maar wat ik tot nu toe gezien heb is het niet erg goedkoop... Al is Yosemite uberhaupt niet goedkoop natuurlijk...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Brennie schreef:Wij hebben zo juist bij http://www.scenicwonders.com/ geboekt.
Geen idee of het wat is, maar het zit in ieder geval midden in het park bij Yosemite West.
We waren $200 goedkoper uit dan bij Yosemite View Lodge (El Portal) die we eerst geboekt hadden.
Enig 'nadeel' is dat je zelf voor ontbijt/eten moet zorgen, maar daar zitten wij niet over in.
Ik ben dan wel heel benieuwd wat je daar betaalt. Wij kijken eigenlijk nooit naar Yosemite West omdat het duur is en vaak alleen interessant is voor grotere groepen. Als ik voor een willekeurige datum naar jouw lodge kijk zie ik een prijs per nacht van 525 dollar. :?
Is die 200 dollar per nacht? Of meerdere nachten?

Marianne
SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Ik heb op de camping naast die logde in El Portal geslapen, mochten gebruik maken van het zwembad e.d. van de logde, voor zover ik gezien heb zag het er prima uit, een klein binnen zwembad met jacuzzi en ook nog een buiten zwembad, met ook nog een winkeltje waar van alles te koop is.
richardbrand
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door richardbrand »

Wij sliepen in het Hampton Inn in moab, het hotel ligt aan de toeristische straat en wij vonden het top.
Het ontbijtbuffet daar is inclusief was heerlijk en erg uitgebreid, het personeel was super vriendelijk, bedden slapen heerlijk en het zwembad is niet groot maar nooit echt druk.
Het hotel is gewoon goed voor een redelijke prijs :thumbup:
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Brennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Brennie »

Martin & Marianne schreef:
Brennie schreef:Wij hebben zo juist bij http://www.scenicwonders.com/ geboekt.
Ik ben dan wel heel benieuwd wat je daar betaalt. Wij kijken eigenlijk nooit naar Yosemite West omdat het duur is en vaak alleen interessant is voor grotere groepen. Als ik voor een willekeurige datum naar jouw lodge kijk zie ik een prijs per nacht van 525 dollar. :?
Is die 200 dollar per nacht? Of meerdere nachten?

Marianne
Wij betalen $325 per nacht en slapen er met 4 personen. We zijn in totaal $721 dollar kwijt voor 2 nachten (incl. tax)
Voor Yosemite View Lodge waren we $921 kwijt voor 2 nachten (2 kamers)
Scheelt dus $200.
Veel goedkoper ben ik nog niet tegen gekomen zo dicht bij/in het park (Curry Village viel af voor ons)
De huisjes zijn inderdaad voordeliger als je er met meerdere personen heen gaat, maar ze hebben ook Studio Condomoniums, waar je ook met 2 personen terecht kan.
Datum: eind oktober.
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

mmm enig petieterig minpuntje voor mij is de prijs van 525 USD + tax per nacht :roll:
voor het overige lijkt het mij wel top, zelfs zonder ontbijt :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer