Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze weblog
Onze weblog
Tijdens onze reis hebben we voor het eerst een weblog bij gehouden.
Inmiddels zijn we al weer even thuis, maar hebben vandaag de laatste pagina gemaakt.
Voor hen die het leuk vinden om te lezen, ga gerust je gang. Veel leesplezier.
onze weblog
Op de 1e pagina zit een panorama view, daarvoor heb je de gratis QuickTime Player nodig.
Indien je deze niet hebt of wilt installeren dan is dat verder geen probleem.
De gratis QuickTime player is hier te downloaden.
Inmiddels zijn we al weer even thuis, maar hebben vandaag de laatste pagina gemaakt.
Voor hen die het leuk vinden om te lezen, ga gerust je gang. Veel leesplezier.
onze weblog
Op de 1e pagina zit een panorama view, daarvoor heb je de gratis QuickTime Player nodig.
Indien je deze niet hebt of wilt installeren dan is dat verder geen probleem.
De gratis QuickTime player is hier te downloaden.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hey, wat een leuk reisverslag!!
En wat leuk dat jullie ook een dagboekvorm gekozen hebben!
Ik ga het zeker binnenkort 'ns uitgebreid lezen.
Bedankt,
Elly
Bedankt,
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat vermoeden had ik al!HannyUSA schreef:Dat idee is dus ontstaan toen we jullie reisverslag zagen!michelly schreef:Hey, wat een leuk reisverslag!!
Bedankt,
Elly

Jullie hebben de site echt mooi gemaakt! En zo blijf je natuurlijk een mooie herinnering aan je vakantie houden!
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere mogelijkheid om mijn blog te schrijven en vind dit een erg mooie lay-out. Kan iemand mij vertellen hoe dit is gemaakt? Is daar een template voor?
En natuurlijk een mooi reisverslag. Leuk om te lezen en een mooi naslagwerk voor anderen die hun reis plannen.
En natuurlijk een mooi reisverslag. Leuk om te lezen en een mooi naslagwerk voor anderen die hun reis plannen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Het idee om de weblog in een dagboekvorm te maken ontstond toen we het mooie dagboek van Michelly (van dit forum) hebben gelezen.houstonwehaveaproblem schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere mogelijkheid om mijn blog te schrijven en vind dit een erg mooie lay-out. Kan iemand mij vertellen hoe dit is gemaakt? Is daar een template voor?
De voorkant van onze weblog is een foto van een scrapbookalbum waar straks de foto's nog in gaan komen.
De binnenkant is een foto van een notitieblok.
Deze weblog is niet gemaakt met een bestaand dagboekprogramma, maar m.b.v. notepad/kladblok. Hierbij was google een hele goede hulp bij het zoeken naar mogelijkheden om foto's op verschillende manieren te plaatsen.
Het gratis programma JALBUM is gebruikt om de foto's als een slideshow te laten zien.
Eigenlijk hebben we een pagina-template gemaakt waarmee we konden bladeren en ons verhaal en foto's op konden wegschrijven.
- ess
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heel erg mooi gedaan,
Groetjes ess
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 6846 Weergaves
-
Laatste bericht door sworkskid
-