Het idee is om te beginnen in Las Vegas met een paar dagen flink feesten om ons slagen te vieren, en dan alsnog genoeg geld over te hebben om in twee weken in SF te belanden

A: vanuit Las Vegas een rondje Grand Canyon (zit te twijfelen of dit de moeite en het geld waard is) - Monument Valley - Moab - Bryce - Zion - LV te doen, en vervolgens te vliegen en Death Valley en Yosemite over te slaan. In dit scenario is er dus meer tijd om het rondje uit te bouwen.
B: Hetzelfde rondje + Death Valley & Yosemite, wat dus minder tijd geeft voor het andere rondje.
C: Via southern Utah (Zion, Bryce, Capitol Reef) richting Yellowstone te gaan (aangezien ik daar nog nooit ben geweest). Is er een mogelijkheid voor zo'n route in twee weken tijd, naar jullie mening?
Verder heb ik nog een aantal praktische vragen:
- We willen in Juni reizen. Wat is een redelijk budget voor een motel kamer (double queen) buiten de steden per nacht?
- Ik herinner mij nog de beroemde januari sales bij connections e.a. Wat voor ticket prijs voor juni is daar de afgelopen jaren uit voortgekomen?
- Leeftijden variëren tussen de 21 en de 25 jaar, dus begrijp ik dat we voor autohuur een extra pakket nodig hebben. Is usareisen nog steeds de voordeligste aanbieder wat dit betreft?
- Heeft er iemand ervaring met sky diving in het ZW? Hoor graag aanraders.