Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grand Canyon: Helivlucht of vliegtuigje

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gijs11
Amerikafan
Partner van: Paula (geen eigen account)
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Grand Canyon: Helivlucht of vliegtuigje

Bericht door Gijs11 »

Ik zou ook voor de helikopter gaan.
Vorig jaar met Papillion gevlogen en een super ervaring.

Ik moet er wel bij zeggen dat we het lopen van de trails in de canyon zelf nog veel mooier vonden dan de vlucht.
Je hebt dan nog meer het gevoel en beleving van de Grand Canyon.
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

dimona schreef:Haha Pete, laten we er maar over ophouden, anders worden er nog mensen nerveus :D
En dat willen we niet. :mrgreen:
AnnaH
Amerika-ontdekker

Bericht door AnnaH »

Hoi, hoi

Ik kan natuurlijk niet vergelijken met een heli vlucht en het is wellicht specialer om in een heli te vliegen, maar aangezien ik nu alleen reacties over de heli lees, wil ik ook aangeven dat een vlucht met vliegtuig ook prachtig is!

Wij twijfelden ook over helicopter of vliegtuigje en uiteindelijk is de prijs doorslaggevend geweest. We betaalden €90,- voor 45 min. We hebben er absoluut geen spijt van gehad, want wat was het een mooie ervaring!!! Het uitzicht was prachtig, je kon prima foto's maken en ook al vliegt een vliegtuig sneller; er was voldoende tijd om alles op je in te laten werken. We volgen er immers een ruim half uur boven.

Succes met je keuze en sowieso kan ik je aanraden om vlucht te maken, want het geeft een goed beeld van de grote van de canyon.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer