Mijn vriend is afgelopen week wel wezen schieten in de Gun Store. Hij vond het prima. Hooguit 10 minuten gewacht en hij had een goede instructeur. Van te voren ook alle verhalen gehoord over druk en commercieel, maar wij vonden het erg meevallen.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Ik heb alleen ervaring met een schietbaan in Florida (in 2008), maar daar krijg je het als toerist eigenlijk bijna niet meer voor elkaar
om te schieten. Heb 2 maanden terug nog geprobeerd om te schieten bij Straight Shooting, maar ik mocht niet de baan op.. Geloof dat ze in Florida de wet hebben aangepast, hoe is dat voor Nevada en California anno 2010? Natuurlijk heeft elke staat z'n eigen wetten, maar ik wil wel weer eens schieten.
JKG schreef:hoe is dat voor Nevada en California anno 2010? Natuurlijk heeft elke staat z'n eigen wetten, maar ik wil wel weer eens schieten.
In California mag je alleen met vegetarische kogels schieten Maar ook hier hebben de meeste buren een shooting range, heb al met allerlei guns geschoten op kosten van de buren
wat kost de schietbaan in las vegas!?
ik wil gewoon met een klein normaal wapen beginnen ma kan op die site niet echt uit die prijzen komen van die gun store.
Ik was $100 kwijt voor 2 handwapens en 2 machinegeweren. Hangt een beetje van het magazijn af hoeveel kogels je kunt afschieten. Ze hebben ter plekke allerlei mogelijkheden.Het is wel een beetje lopende band werk, maar leuk om een keer te doen.
Als je één handwapen doet, reken op tussen de $25 en $50
Iemand die een schietbaan kan aanraden in Las Vegas waar je kan kiezen om enkel eens met een machinegeweer te schieten, zonder een volledig pakket te moeten betalen van +/- 100 dollar (handvuurwapen + machinegeweer)? Gunstore biedt precies enkel volledige pakketten aan, of ben ik verkeerd?
Je kunt ook gewoon met 1 machinegeweer schieten bij de gunstore hoor. Gewoon als je daar aankomt je geweer en target uitkiezen en knallen maar. Ik heb een pakket genomen omdat ik dan met 4 wapens kon schieten voor $100 ipv met bv. 2 voor $75. Voor je naar binnen loopt is er al een hokje waar je je keuzes kunt aangeven.
Als afscheid van Nederlander alhier hebben we hem een ochtend schieten aangeboden en hebben met volgende wapens kunnen schieten:
Glock, Beretta, 44 Magnum, 357 Magnum en M16. Inclusief kogels, bescherming (bril en oor) en targets waren we 100 dollar pp kwijt. Als je met M16 volautomatisch schiet ben je binnen 1 seconde 15 kogels verder.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.