Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

China Ranch Date farm

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

China Ranch Date farm

Bericht door Nati »

We zijn onze allerlaatste voorbereidingen aan het maken voor onze rondreis voor ons vertrek zaterdag. Ons beginpunt van onze route is in Las Vegas en zal ons het grootste deel door California brengen.
Over onze eerste dag heb ik nog een kleine twijfel want die dag hebben we een overnachting geboekt in Bishop en dat is redelijk ver rijden vanaf Las Vegas. Volgens Google maps kan je via Beatty rijden waar we Rhyolite willen bezoeken en deze route stond ons wel aan (+/- 440 km)
We hebben echter op het internet en via een tv programma een dadel farm http://www.chinaranch.com/gevonden dat je kan gaan bezoeken dat ten zuiden ligt van Shoshone. Als we voor deze optie zouden kiezen kunnen we via Death Valley naar Beatty rijden. +/- 550km
Weet iemand of die omweg via die dadelfarm de moeite is om die extra kilometers te doen, heeft iemand die al eens bezocht?
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: China Ranch Date farm

Bericht door Aricon »

Ik heb de China Ranch precies een jaar geleden bezocht. De reden van mijn bezoek was een geocache event dat daar gehouden werd. :wink:

Ik vond het heel bijzonder om deze dadelfarm te bezoeken. Hij ligt midden in de woestijn en als je er heen rijdt, heb je geen idee dat er een oase van groene dadelpalmen achter de rotsen ligt. Dat zie je echt pas op het laatste moment. De kunt er rondlopen en dan zie je de verschillende soorten dadels die er groeien. In het winkeltje kun je de dadels proeven en ze verkopen verschillende produkten die ze daar maken. Je moet dan zeker de dadelshake proeven. Zo'n lekkere shake heb ik zelden gehad.

Het is niet groot en ook niet echt gericht op toeristen, maar dat vond ik juist erg leuk. Als je er een uur besteedt, heb je alles wel gezien (en de cache opgepikt).
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Je hebt me overtuigd,bedankt :thumbup:
En nog een cache meepikken is mooi meegenomen. :wink:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Je rijdt via Old Spanish Trail (Tecopa rd) naar China Ranch maar daarna zou ik dus niet via Beatty rijden maar via 178/Badwater rd naar DV. Als die weg tenminste open is na de floods.
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Wij hebben ook de China Ranch Date Farm vanuit het Tecopa Hot Springs Resort (nabij Shoshone) waar we overnachtten.
Bijzondere ervaring deze inderdaad groene oase midden in een buitengewoon weerbarstig gebied. Indien mogelijk gewoon doen.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer