Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren bij Dollar als 21-jarige
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Auto huren bij Dollar als 21-jarige
Ik wil misschien 1 of 2 dagen een Ford Mustang Convertible huren als ik in Vegas ben in januari. Gewoon voor de fun.
Bij Dollar kan dit vrij goedkoop, $29 per dag (en de taxes dan nog). Nu staat er in de voorwaarden dat bestuurders onder de 25 misschien een toeslag krijgen.
Ik ben dus 21, weet iemand hoe dit bij Dollar in zijn werk gaat?
Bij Dollar kan dit vrij goedkoop, $29 per dag (en de taxes dan nog). Nu staat er in de voorwaarden dat bestuurders onder de 25 misschien een toeslag krijgen.
Ik ben dus 21, weet iemand hoe dit bij Dollar in zijn werk gaat?
Re: Auto huren bij Dollar als 21-jarige
Waar heb je dit gevonden? Dus kan je de specifieke link geven naar de site en het onderdeel van de site waar die info te vinden is?
We kunnen wel zelf gaan zoeken, maar wellicht dat we dan ergens anders uitkomen.
We kunnen wel zelf gaan zoeken, maar wellicht dat we dan ergens anders uitkomen.
-
- Amerika-ontdekker
Ik kan geen directe link geven want die zou niet werken.
Als je een auto geselecteerd hebt en je kijkt bij "Local Policies, Terms & Conditions krijg je het volgende:
Als je een auto geselecteerd hebt en je kijkt bij "Local Policies, Terms & Conditions krijg je het volgende:
LAS VEGAS - MCCARRAN INTERNATIONAL AIRPORT
ADDITIONAL DRIVERS
Additional drivers must qualify with a valid driver's license in their own name. Additional driver fee is $11.00/day.
COVERAGES
Loss Damage waiver (LDW) is optional. Cost is $25.70 per day on all vehicles.
DRIVING RESTRICTIONS
Driving is restricted to the continental United States.
FINANCIAL POLICY
A major credit/debit card in the renter's own name must be presented at the time of pick-up. At the time of rental, an authorization hold will be secured on the credit/debit card provided, to cover the estimated rental charges and any additional charges that may be incurred. These funds will not be available for your use. If authorization for the estimated amount cannot be obtained, the rental will be denied. Use of a debit card to rent a vehicle is subject to a review of your credit history. Prepaid credit cards and gift cards are accepted for payment at the end of the rental when the final charges have been settled.
FREQUENT FLYER SURCHARGE
When the renter chooses to receive Frequent Flyer miles, we will collect a Frequent Flyer surcharge, not to exceed $1.50 per day, at the time of rental to offset a portion of the annual cost of participation in the Frequent Flyer program.
HOLD POLICY
Reservations will be honored for 6 hours after original scheduled pick up time. Customers with reservations who experience weather or mechanical delays with airlines will be accommodated.
NON-SMOKING FLEET
Non-Smoking Fleet
PICK UP INSTRUCTIONS
Rental Car Pick up from Terminal 3: Blue and white McCarran Rent-A-Car shuttle buses depart approximately every five minutes for the three-miles trip to the Center and the car rental company of your choice. Follow signs to Ground Transportation from Baggage Claim on Level Zero. Proceed to the Rental Car Shuttle located outside West door 1 through 4 and East doors 5 through 8.
REFUELING POLICY
Customers who do not purchase our refueling option must refill the vehicle within a 10 mile radius of the rental return facility and present a fuel receipt to avoid refueling charges.
RENTALS 30 DAYS OR LONGER
For rentals 30 days or longer, the customer must return the vehicle for maintenance or to renew the contract every 30 days to the location.
RENTER QUALIFICATIONS
A valid driver's license in the customer's own name must be presented at the time of pick up. Minimum age is 21 on most vehicles; please see special Vehicle Requirements. Renters under 25 may be subject to an additional fee. Any customer using a foreign license must provide either a valid passport or a valid resident alien card to rent a vehicle.
RESERVATION AND RENTAL ADJUSTMENTS
Any changes to your reservation or rental may result in a change of rate or additional fees.
VEHICLE REQUIREMENTS - SUV
Customer must be 25 years of age or older to rent or drive SUV type vehicles.
VEHICLE REQUIREMENTS - VAN
Customer must be 25 years or older to rent or drive fullsize vans.
Ik ben naar dollar.com gegaan, en daar wordt gezegd $76,62 per dag. Dus hoe kom jij aan die $29 per dag? En zitten daar wel alle benodigde verzekeringen in? Tevens wordt geen Mustang Convertible beloofd, maar "mustang convertible or similar".
-
- Amerika-ontdekker
ja die $29 zal wel een aanbieding geweest zijn waar ik niet vanaf wist. Maar dat terzijde. En zover ik kan vinden heeft Dollar in Vegas in het convertible segment vooral Mustangs.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik denk vooral dat je de basisprijs hebt gevonden: zonder toeslagen of verzekeringen.
Zeker de verzekeringen heb je absoluut nodig. Om die reden kan je beter bij een Europese broker huren: dan weet je zeker dat je goed zit en zonder verrassingen komt te staan.
Als je zeker een Mustang wilt, moet je via Hertz huren. Alleen zij geven een model-garantie.
Zeker de verzekeringen heb je absoluut nodig. Om die reden kan je beter bij een Europese broker huren: dan weet je zeker dat je goed zit en zonder verrassingen komt te staan.
Als je zeker een Mustang wilt, moet je via Hertz huren. Alleen zij geven een model-garantie.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
Ok duidelijk, is wel wat duurder maarja, what happens in Vegas stays in Vegas
bedankt

bedankt

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht