Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Cirque du soleil: O mei 2014

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Tickets Cirque du soleil: O mei 2014

Bericht door Supersups »

Waar, wanneer en hoe kan je zo goedkoop mogelijk tickets voor Cirque du Soleil: O reseveren voor mei 2014?
Via smartervegas of Myvegas?
Alle tips zijn welkom! :thumbup:

Groeten,

Tom
mtl
Amerika-expert

Re: Tickets Cirque du soleil: O mei 2014

Bericht door mtl »

Ik zou zeggen: kijk op beide sites en kies voor de goedkoopste optie :thumbup:
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Tickets Cirque du soleil: O mei 2014

Bericht door annet2009 »

Hoe kom je aan die twee opties? Het zijn twee totaal verschillende dingen namelijk.
Smartervegas is een site waar je vaak met korting showtickets kunt kopen.
Myvegas is een online spel. Als je daar heel veel tijd in steekt kun je genoeg punten bij elkaar sparen voor een gratis ticket voor O.
Maar daar heb je geen garanties. Het kan zijn dat de show er niet meer bij zit tegen de tijd dat jij voldoende punten hebt gespaard,
of dat het niet kan op de datum die jij wilt. Sowieso kun je daar nog niet voor mei tickets krijgen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer