Nu kun je een pakketreis bij een reisaanbieder boeken (bijv. nbbs reizen - beleefamerika.nl - exit reizen etc.) maar hier dan zit niet alles in.
Het is een vliegreis met verblijf òf vlucht met auto òf alleen overnachtingen.
Maar wat krijg je hier dan voor, de bedragen zijn gemiddeld rond de 5,500 en 6,500 euro voor 4 personen.
Ik heb al ergens gelezen dat kinderen vaak gratis overnachten, in deze berekeningen rekenen ze voor de 2 kinderen ook de hoofdprijs.
Ook heb ik al gezien dat je rond de 80-120 euro per nacht voor een gezin een kamer kunt boeken, dan kom je goedkoper uit dan wat een reisaanbieder rekent.
En ik wil best alles zelf uitzoeken en boeken, wat is het voordeel dan om het via een reisaanbieder te boeken. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Volgens een reisaanbieder krijg je van hun uitgebreide reisinformatie en routes, maar is dit ook zelf gemakkelijk uit te zoeken?
En zo ja; hoe (waar) vind ik dan de juiste routes?
Van hotel naar hotel zal niet het probleem zijn, maar ik bedoel dan de routes die je nodig hebt om alle Nationale Parken e.d. te bezoeken, en bij de juiste hotspots langs te rijden.
Het is niet de bedoeling dat we 'verkeerd' rijden en de hotspots missen. Heeft dan het boeken via een reisaanbieder hierin veel voordeel.
Ik ben benieuwd naar jullie informatie en alvast bedankt voor het reageren.