Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

coupons, korting, tips and tricks..

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Tommie-J
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

coupons, korting, tips and tricks..

Bericht door Tommie-J »

Hallo Allemaal,

We hebben de vlucht, auto en hotels geboekt dus nu komen alle kleine dingen om de hoek kijken.
we hebben onderstaande kosten waarvan we weten dat we ze gaan maken, maar waar we volgens mij best op kunnen besparen met kortingen enz (ik zie namelijk vaak tips enz langs komen).

- slide rock state park
- Imax grand canyon film
- stratosphere tower
- fiets verhuur SF ( ik heb deze link al, zoiets bedoel ik dus; http://www.viewpon.tv/offer/50/)
- alcatraz avond tour
- hearst castle
- drive inn pacific theatres vineland
- universal studios
- fiets verhuur venice

ik gok dat er voor de meeste dingen niks is, maar niet geschoten is altijd mis... is het niet voor mij dan weel voor iemand anders op een ander moment!
(ohja wij gaan half september)
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: coupons, korting, tips and tricks..

Bericht door LindaH »

Je zou kunnen overwegen om in las Vegas in de stratosphere te slapen dan heb je gratis toegang tot de top.
Weet niet of je het andere hotel nog (gratis) kan annuleren. Maar een hotelovernachting is supergoedkoop daar.

Voor de rest geen tips, ik zou groupon in de gaten houden, regelmatig hebben ze goede aanbiedingen en wie weet ook 1 van de dingen die je wilt doen.
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Marky Mark
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: coupons, korting, tips and tricks..

Bericht door Marky Mark »

Voor het Slide Rock State Park kun je je auto ook langs de weg parkeren, dan betaal je geen $ 20,- per voertuig, maar slechts $ 3,- per persoon meen ik. Houd er wel rekening mee om redelijk op tijd te gaan, want het kan extreem druk zijn daar en als het een beetje tegenzit sta je al snel een kilometer van het park vandaan. En je dient in het bezit te zijn van een Red Rock Pass (of America the Beautiful pass) om te kunnen parkeren, anders loop je het risico op een boete.

Volgens mij zijn er voor Universal Studios op internet ook wel kortingen te vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer