Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas deel III

Bericht door VinMor »

Overgens zijn er wel sommige hotels waarbij je 3x 1 nacht kan 'kopen', maar dan zal je even moeten doorklikken op de reward en dan staat aangegeven of het bij dat hotel WEL of NIET zou kunnen.
Heb overgens een maand ofzo(?) geleden in deze topic een lijst gezien met bij welke hotels dit wel kan. Dus wanneer je met z'n 2e aan het spelen bent, kun je 2x 3 nachten(volledige week!!) in 1 en dezelfde hotel boeken :), en uiteraard aangeven bij MLife of ze dit aan elkaar willen koppelen, zodat je in 1 en dezelfde kamer kan overnachten :)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
moflaa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door moflaa »

Net terug van Vegas heerlijke tijd gehad (behalve het weekend met de amerikaanse "Springbreak"

Myvegas heeft zich echt geloond!

-Ka ticket premium seat; echt top plaatsen 3e rij precies in het midden beter kon je het niet hebben. Heb me echt verbaasd dat we dit soort plaatse (gratis) vrijgespeeld hebben met dit spel.
- Buffet Aria; top buffet met heeeel veel keuze en erg lekker. Alleen stond de Airco naar mijn mening wat hard aan
- buffet Mirage; ook een goed buffet maar wel minder keus dan bij het aria wel kon je hier gratis bier en wijn krijgen.

Off topic:

Ik vlieg nooit maar dan ook nooit meer met United airlines. Wat een flut maatschappij vlucht overboooked en wij hadden nog geen seat numbers. Gelukkig dat op het laatst 4 mensen vrijwillig aanboden om hun stoel op te geven tegen een flinke vergoeding. daarna ingestapt waren de handbagage bakken vol. moest ik weer helemaal terug naar voren om daar mijn handbagage af te geven. Bedenk daarbij dat iedereen aan het boarden was en ik me ertussen moest wurmen en de stewardes maar aan het drillen dat ik naar voor moest. Werkelijk wat een nachtmerie is dat!
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

moflaa schreef:Net terug van Vegas heerlijke tijd gehad (behalve het weekend met de amerikaanse "Springbreak"

Off topic:

Ik vlieg nooit maar dan ook nooit meer met United airlines. Wat een flut maatschappij vlucht overboooked en wij hadden nog geen seat numbers. Gelukkig dat op het laatst 4 mensen vrijwillig aanboden om hun stoel op te geven tegen een flinke vergoeding. daarna ingestapt waren de handbagage bakken vol. moest ik weer helemaal terug naar voren om daar mijn handbagage af te geven. Bedenk daarbij dat iedereen aan het boarden was en ik me ertussen moest wurmen en de stewardes maar aan het drillen dat ik naar voor moest. Werkelijk wat een nachtmerie is dat!

Zo is er altijd wel wat aan te merken, want ik ben ook een keer met KLM op Minneapolis gestrand voor 10 uur. Ben ik met Delta te laat gekomen van mijn vlucht naar New York(vanuit Miami) en mocht ik in een hotel overnachten voor de vlucht de volgende dag.
Overbooked komt helaas bij iedereen voor, omdat er bijna altijd wel mensen niet komen opdagen, waardoor vliegtuigmaatschappijen ervoor kiezen een aantal plekken dubbel te verkopen :)...

Maar vergeet de negatieve ervaring, en kijk terug naar een, hopelijk, geslaagde vakantie....ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!! haha
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ach ze hebben wij met Delta overbooked gestaan. En onze handbaggage in moeten checken omdat het niet meer in de overbins pastte. Dus dat is niet maatschappij gebonden. Kan met iedere maatschappij gebeuren.
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Wij hebben met het overbooked zijn van united 250 dollar pp overgehouden .Cash en ter plaatse uit betaald.
Het was wel zo dat we van Houston naar cancun vlogen en de volgende vlucht een uurtje later ging.
Kan me voorstellen als je uren moet wachten en heel laat aankomt dit niet prettig is.
Ik erger me ook aan al die kleine reiskoffers aan boord waardoor je zelf je handbage niet meer kwijt kan.
Leuk om te horen dat de premium tickets van Ka zo mooi zijn.
Speel me er nu elke dag een paar uur voor.
We willen ook graag van de zomer er heen.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik ben net vandaag begonnen met spelen. Heb het eerste topic gedeeltelijk doorgelezen en daar zie ik dat je lid moet worden van myvegas friends en daar bij het " add me as a friend topic" vrienden moet toevoegen. Kan alleen dat bericht niet vinden. Bestaat dat nog wel ? Want het my vegas dl 1 topic op AA is bijna 2 jr oud.
Tijdens het spelen had ik 330 Lp's, toen waren mijn chips bijna op en kon ik ze kopen. Dit heb ik niet gedaan, maar opeens had ik ook nog maar 280 LP's.
Ook had ik een hotel gebouwd en moest ik binnen 2 uur terug komen. Wordt daar mee bedoeld dat je binnen 2 uur het spel weer speelt?
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Laura naar de vs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laura naar de vs »

Ben je wel al lid van de vegas friends groep: https://www.facebook.com/groups/myvegasguides/
Als ze je geaccepteerd hebben kun je naar hun pagina op facebook en dan staat er helemaal bovenaan de pagina een bericht met daarin onder andere een 'add me as friend' topic. Wel even op 'meer weergeven'klikken bij dat bericht anders zie je het niet. In dat lijstje staat ook een topic met small chip shares en een topic met big chips shares. Daar kun je soms nog wat chips verzamelen.
Chips kopen zou ik inderdaad niet doen en doet volgens mij niemand.
Hoe het kan dat je lp's omlaag zijn gegaan weet ik niet, zou eigenlijk niet moeten kunnen.
De gebouwen worden op je strip gebouwd. Als je daar regelmatig naar toegaat kun je daar ook chips en lp's verzamelen. Dat bedoelen ze met terugkomen. Je strip vindt je onder de knop 'More" en dan 'Visit my strip".
Succes!
harryvb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door harryvb »

Wij zouden zarkania willen boeken, die van 78000 punten.
Als ik dat echter aanklik dan komt er beneden in het venster "Reward unlocked at vip level60".
Bedoelen ze hiermee het level waar je in het spelen bent of is er zoiets als vip level?
Als ik verder door klik kan ik het precies wel boeken, ik heb enkel een beetje schrik dat men het ginder niet zal aanpakken.

Harry
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt die boeken als je dus level 60 bereikt hebt. :D

Dat zie je dus bovenaan je scherm.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

@Laura, Bedankt! Ik ben idd lid geworden van myvegas deals etc..Heb ook m'n punten opgehaald op de strip. Nu ben ik bezig met game feeds, om autocollect te doen. Er staat bij de FAQ dat je dan op my games feed moet klikken, maar er staat bij mij alleen my games en daar kun je ook niet op klikken. Weet iemand hoe dit werkt?
Laura naar de vs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laura naar de vs »

De auto collect functie wordt hier op het forum afgeraden omdat dat niet toegestaan zou zijn bij myvegas. Ze zouden je account kunnen blokkeren als ze er achter komen.
Zelf maak ik gebruik van link clump van google chrome, maar of dat wel toegestaan is weet ik eigenlijk niet.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Dat link clumb ben ik nu ook aan het proberen maar dat wil nog niet echt lukken. Als ik linkclumb geinstalleerd heb krijg ik iets wat Genieo heet en een soort nieuwspagina is. Klopt dat? Dan zou je op de pagina van Myvegas friends en deals een topic " share" moeten vinden, dat zie ik ook niet.
Pff kost wat tijd voordat ik door heb hoe alles werkt zeg!

Ik heb het als onderstaand geprobeerd. Weet niet of het uitmaakt maar ik werk op een Macbook en heb chrome geinstalleerd hierop.

Ik vergaar elke dag binnen 10/15 minuten de 50.000 bonuschips. Open MyVegas via Google Chrome, installeer de (gratis) Google Chrome add-on Linkclump. Meld je aan op de facebook pagina van MyVegas friends & deals en ga naar het topic 'share'. Daar vind je elke dag een hele hoop links met bonusrewards. Selecteer een flink aantal links met je rechter muisknop (ik open er meestal een stuk of 20 tegelijkertijd), en je haalt in één keer alle rewards binnen. Sluit daarna alle tabbladen en herhaal dit tot je de 50.000 chips binnen hebt.
Groetjes Bianca
harryvb
Amerikafan

Bericht door harryvb »

Ik lees nu verhalen hier van mensen die wel heel veel geboekt hebben met hun free points, wij dachten dat je max 3 rewards per persoon kon boeken of is dat niet meer zo ?

groetjes
Harry
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ja dat is nog steeds zo, maar als je met z'n tweeën gaat kun je het verdubbelen als je beide een account hebt. :D
harryvb
Amerikafan

Bericht door harryvb »

Als wij dit lezen dan blijkt dat er veel mensen spelen voor hoge bedragen en op een dag nogal wat punten innen, wij kunnen per dag ons rad draaien en een paar maal de hotels goed voor zo'n 20 tot 30000 punten dagelijks, kopen die punten ofzo.
Doen wij iets niet goed en is er op een andere manier meer punten te krijgen ?

Harry
Laatst gewijzigd door Aricon op 10 mar 2014, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Afbeelding
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Eerder in deze post staat precies hoe je aan zoveel punten per dag kan komen.

Als ik een beetje mijn best doe kan ik afhankelijk van de daily spin uiteraard gemiddeld bijna elke dag toch wel 100.000 punten verzamelen.
En ik heb nog nooit chips gekocht.

Ik ben al een keer op vakantie geweest in Vegas van de punten en zit nu al weer bijna op 950.000 gouden LP's. Dus ik denk dat je best 1 miljoen lp's moet kunnen verzamelen in 1 jaar.
harryvb
Amerikafan

Bericht door harryvb »

Bedoel je dat met linkclumb ?
Laatst gewijzigd door Aricon op 10 mar 2014, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

harryvb schreef:
Harry schreef:Ja dat is nog steeds zo, maar als je met z'n tweeën gaat kun je het verdubbelen als je beide een account hebt. :D
Als wij dit lezen dan blijkt dat er veel mensen spelen voor hoge bedragen en op een dag nogal wat punten innen, wij kunnen per dag ons rad draaien en een paar maal de hotels goed voor zo'n 20 tot 30000 punten dagelijks, kopen die punten ofzo.
Doen wij iets niet goed en is er op een andere manier meer punten te krijgen ?

Harry

Ik speel het ook zo, alleen het rad en de hotels, ik zit nu alweer over de 500000 punten en ik heb mijn gratis overnachtingen al binnen voor dit jaar.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

ik doe geen linkclump, ik draai dagelijks aan rad en haal paar keer per dag strip op wel volg ik een topic waar dagelijks een aantal 1000 - 2000 XP links worden gepost maar dit zal nooit maar dan 5000 per dag

Dan draai ik alleen als er iets speciaals is (zoals nu de scratchcards maar beste is dubbel XP naar mijn gevoel)

Ik koop nooit iets
Op 1 account heb ik nu 180.000 lp en 50.000 xp
Op de andere 100.000 LP en 2.3 miljoen XP

als ik zoveel heb probeer ik ze niet op te maken (stoppen bij 500.000 ofzo) een tijdje later weer proberen als je geluk hebt win je veel als je pech hebt val je terug naar nul en weer opnieuw beginnen met sparen
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Linkclump heeft ook alleen zin als je veel MyVegas vrienden hebt.

Hiermee kun je meerdere links tegelijk openen, zodat je niet op elke links afzonderlijk hoeft te klikken.
Het gebruik van auto collect programma's is niet toegestaan door Play studios en weet niet zeker of linkclump wel toegestaan is. Zo niet dan is het mogelijk dat play studios je account blokkeert en je dus niks meer kan kopen van je gespaarde punten.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer