Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Universal Studios Hollywood
Re: Universal Studios Hollywood
Hier zijn de tickets ook iets goedkoper: klik hier.
Laatst gewijzigd door markro op 07 apr 2013, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast.
Reden: Link aangepast.
Is het eigenlijk nodig om op voorhand tickets te kopen, of kan je net zo goed daar aan de kassa betalen? We zijn zowiezo van plan om er voor opening te zijn!
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Je kan daar ook gemakkelijk tickets kopen.
wij waren begin augustus in Universal Hollywood, totaal niet druk, behalve bij de Studio tram tour, maar die hadden we meteen vroeg genomen dus was helemaal geen wachttijd.
Auto parkeren gaat heel gemakkelijk, wel stukje lopen naar de echte ingang, maar je loopt door een soort dorp met allerlei restaurantjes en winkeltjes heen dus het voelt niet ver.
De stuntshow op het water vonden wij erg spectaculair, echt heel heftige attracties waren er niet, Mummy achtbaan (beetje vogelrok, niet echt heel heftig) gaat supersnel als je in de singles line gaat staan, dan zit je ook vaak met z'n tweeën bijelkaar en kun je direct doorlopen. Simpsons vonden we ook erg leuk. We konden alles gemakkelijk in één dag doen, hebben de tramtour twee keer gedaan (echt heel leuk, ook twee keer want elke gids heeft z'n eigen verhaal). Gewoon een leuk park met voor iedereen wat, maar minder dan bijv. in universal/Islands of adventure Orlando.
Auto parkeren gaat heel gemakkelijk, wel stukje lopen naar de echte ingang, maar je loopt door een soort dorp met allerlei restaurantjes en winkeltjes heen dus het voelt niet ver.
De stuntshow op het water vonden wij erg spectaculair, echt heel heftige attracties waren er niet, Mummy achtbaan (beetje vogelrok, niet echt heel heftig) gaat supersnel als je in de singles line gaat staan, dan zit je ook vaak met z'n tweeën bijelkaar en kun je direct doorlopen. Simpsons vonden we ook erg leuk. We konden alles gemakkelijk in één dag doen, hebben de tramtour twee keer gedaan (echt heel leuk, ook twee keer want elke gids heeft z'n eigen verhaal). Gewoon een leuk park met voor iedereen wat, maar minder dan bijv. in universal/Islands of adventure Orlando.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Heeft iemand ervaring met de build your own passen van http://www.goamerika.com ? Wij willen meerdere atracties bezoeken en kunnen met zo, n pas wel wat korting krijgen. Weet alleen niet hoe betrouwbaar het is.
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
Wel, dé ervaring die ik tot hiertoe heb met goamerika.com, is dat het domein te koop staat. Wellicht een verkeerde link opgegeven?
-
- Amerika-ontdekker
Uh ja, lijkt er wel op. Misschien ben ik toen via hun sites er gekomen, maar ik bedoelde deze passen en dan met name de build your own versie: klik hier.
Wat is nu de goedkoopste manier om aan kaarten te komen? Aan de deur? Of online?
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
NenE schreef:Wat is nu de goedkoopste manier om aan kaarten te komen? Aan de deur? Of online?
Aan dd kassa betaal je de hoofdprijs.
Oke. En waar kan je de tickets online het goedkoopst krijgen?
-
- Amerika-ontdekker
als je googeld op discount universal dan kom je al een heel eind.NenE schreef:Oke. En waar kan je de tickets online het goedkoopst krijgen?
ik heb ze via de premium outlets gewoon even VIP worden en dan kan je goedkoper kaarten kopen.
Ik had bv een pas voor 3 dagen voor $ 69 maar zie nu dat ze duurder zijn geworden.
helaas, die pas van 69 euro is 80 euro geworden.
Ik heb wel deze gevonden
https://secure.universalstudios.com/Web ... lcome_0210
Deze mag je aanschaffen als je iemand kent die een annual pas heeft. Het is mij niet duidelijk of de jaarkaarthouder ook mee moet.
Je moet wel je eigen namen invullen bij de aanvraag maar zo te zien niet de jaarkaarthouder.
Heeft iemand deze kaarten al gebruikt?
Ik heb wel deze gevonden
https://secure.universalstudios.com/Web ... lcome_0210
Deze mag je aanschaffen als je iemand kent die een annual pas heeft. Het is mij niet duidelijk of de jaarkaarthouder ook mee moet.
Je moet wel je eigen namen invullen bij de aanvraag maar zo te zien niet de jaarkaarthouder.
Heeft iemand deze kaarten al gebruikt?
Als je VIP wordt bij premium outlets kan je een pas voor 3 dagen voor 75 dollar krijgen.
Wij kunnen maar 1 dag gaan, maar via de site van universal is een dagticket 80 dollar.
Kan je dus alsnog beter dat tickets van 3 dagen kopen!
Wij kunnen maar 1 dag gaan, maar via de site van universal is een dagticket 80 dollar.
Kan je dus alsnog beter dat tickets van 3 dagen kopen!
Ik ben aan het rondkijken voor de Front of line Passes. Op de site van Universal zelf staan ze te koop voor 159$.
Ik heb de link -ushtix- gepost door Edman bekeken en daar staan ze voor 149$.
Via een andere andere website -the cleaver brothers- ben ik ook terechtgekomen bij ushtix, maar dan worden de pasjes aangeboden voor 129$.
Dit is de beste prijs die ik tot zover heb gezien, en ik ben dan ook van plan deze aan te schaffen. Op 4 tickets scheelt het immers wel wat.
Nu het enige wat me nog tegenhoudt, is de vraag of deze website wel betrouwbaar is.
Heeft iemand er al ervaringen mee?
https://ushtix.com/Products.aspx
Ik heb de link -ushtix- gepost door Edman bekeken en daar staan ze voor 149$.
Via een andere andere website -the cleaver brothers- ben ik ook terechtgekomen bij ushtix, maar dan worden de pasjes aangeboden voor 129$.
Dit is de beste prijs die ik tot zover heb gezien, en ik ben dan ook van plan deze aan te schaffen. Op 4 tickets scheelt het immers wel wat.
Nu het enige wat me nog tegenhoudt, is de vraag of deze website wel betrouwbaar is.
Heeft iemand er al ervaringen mee?
https://ushtix.com/Products.aspx
Tijdens het zoeken naar goedkopere tickets voor universal studios, kwam ik dit topic tegen. Ik ben ook gaan kijken bij deze cleaver brothers en daar zijn de kaartjes inderdaad 30 dollar goedkoper. Dit jaar zijn de prijzen hoger, voor front of the line tickets betaal je 169 dollar, en via de cleaver brothers 139 dollar. Voor vier personen scheelt dat 120 dollar! Ik zou toch wel graag front of the line tickets willen, omdat we eind juli in het hoogseizoen gaan. Heeft iemand anders wel eens tickets via de cleaver brothers gekocht?
weet je zeker dat front of line 169 is ik zie nu alleen de prijzen van 12-04 tot 27-04 voor deze prijs (waarschijnlijk spring break)
verder lees ik veel dat het mischien slimmer is om pas in park te upgraden als je ziet dat het druk is.
Veel mensen geven aan dat als je vroeg bent (volgens mij is park al om 08 am open als wij willen gaan in july) je al veel kunt doen voor het druk word.
heeft iemand hier ervaring mee op een maandag in juli ?
verder lees ik veel dat het mischien slimmer is om pas in park te upgraden als je ziet dat het druk is.
Veel mensen geven aan dat als je vroeg bent (volgens mij is park al om 08 am open als wij willen gaan in july) je al veel kunt doen voor het druk word.
heeft iemand hier ervaring mee op een maandag in juli ?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Als je een early bird bent en dan direct naar de lower lot gaat voor de top attracties en daarna de tour doet kan je inderdaad op de voormiddag heel veel reeds gedaan hebben zonder een front of line pass. Er komen geen duizenden tegelijk aan in het park. Hoe sneller je dus de echte "hot" attractie doet, hoe beter.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikafan
Helemaal mee eens. Wij hebben in augustus 2014 met het gezin het park bezocht en stonden om 8.00 uur op de stoep. In alle rust de "gewilde" attracties gedaan....zelfs meerdere keren achter elkaarMarcopstal schreef:Als je een early bird bent en dan direct naar de lower lot gaat voor de top attracties en daarna de tour doet kan je inderdaad op de voormiddag heel veel reeds gedaan hebben zonder een front of line pass. Er komen geen duizenden tegelijk aan in het park. Hoe sneller je dus de echte "hot" attractie doet, hoe beter.

Rond 11.00 uur kon je over de hoofden lopen, maar toen hadden wij datgene waar onze interesse naar uit ging al gedaan. Rond 13.30 uur zijn hebben wij het park verlaten. Je kunt ook in de single rij gaan staan, wanneer je niet perse samen hoeft.........dat gaat echt een stuk sneller
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hier wat ik schreef in dit topic http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=48414
18-07-13 was een donderdag, open om 9u
Ingrid
18-07-13 was een donderdag, open om 9u
Groetjes,ingrid14 schreef:Wij waren op 18 juli ll in Universal Studios.
Het was ongelooflijk heet, wel 35° of zo en abnormaal druk vanaf 13u.
Bij opening hebben we dadelijk de Studio Tram tour gedaan, 10 min wachten.
Daarna Waterworld, 5 min wachten en Simpsons (10 min wachten)
Daarna naar het onderste gedeelte voor Transformers (20 min wachten)
Bij The Mummy en Jurassic is er een rij voor single-riders.
Als je niet persé naast elkaar wilt zitten, moet je er dan maar 5 min aanschuiven (ipv op dat moment 30 min)
Namiddag was Transformers wel al 100 min aanschuiven.
Namiddag ook nog eens Simpsons gedaan (dat was toen we een klein half uur aanschuiven).
Zo'n FOL pas vind ik behoorlijk veel geld.
Dan liever op tijd aan de poort ...
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht