Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

outletmall in de buurt van San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Confusius
Amerikafan

outletmall in de buurt van San Francisco

Bericht door Confusius »

Hoi!

Ik zit op dit moment in Morro Bay. Morgen gaan we richting monterey rijden en de dag erna naar San Francisco.
We zouden graag morgen avond of overmorgen naar een grote Outlet store gaan om de koffers nog even vol te gooien met kleding.

We rijden via de CA 1 naar SF. Ik zag dat er in Gilroy een grote Mall zit. Stukje rijden vanuit Monterey? Is deze aan te raden of zouden jullie een andere adviseren!?
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: outletmall in de buurt van San Francisco

Bericht door US-fanboy »

145 winkels.
Ga er maar van uit dat alles wat je interessant vindt daar zit.
Als je 1 Premium Outlet Mall hebt hebt gezien heb je ze allemaal gezien, dus je kan niet echt fout gaan.
Confusius
Amerikafan

Bericht door Confusius »

Dan kan ik het vrouwtje veilig meenemen naar Gilroy. Eerst een h/motel scoren in Monterey en kijken voor een boot trip.
daarna wat winkels leegroven.

al een Levis broek voor 9$ gescoord lol die normaal 65 kost bij JCPenny. Belachelijk!
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Persoonlijk heb ik tegenwoordig een andere tactiek met het bestellen van kleding.
Ik koop meestal een paar duizend euro aan kleding in Amerika, en merk dat de koopjes steeds minder leuk worden(alles is duurder geworden).

Ik ga meestal thuis lekker al kijken op de website, van bijvoorbeeld, Macys.com en zet daar een hoop producten in mijn winkelmandje(wel even aangeven dat je in Amerika woont).
Betalen doe je met een Macy's kadobon, die je kan kopen wanneer je in Amerika bent. En ik laat het sturen naar mijn hotel(vereiste is wel dat je een week op 1 plek zit, want ze leveren alles in delen), bestelling kan je volgen via een link.

Past het product niet, of vind je het niet leuk???? lekker terug sturen via UPS :) of als je toch nog plannen hebt om naar een Outlet Centre te gaan, je kan het ook gewoon daar retourneren!

Site's als macy.com hebben meestal ook nog is een 20% korting actie en/of gratis versturen....
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Confusius schreef:
Ik zit op dit moment in Morro Bay. Morgen gaan we richting monterey rijden en de dag erna naar San Francisco.
We rijden via de CA 1 naar SF. Ik zag dat er in Gilroy een grote Mall zit. Stukje rijden vanuit Monterey?
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Gilroy is de enige outlet waar ik regelmatig kom.
En heb het daar altijd prima naar mijn zin.
Relaxed , vooral s 'ochtends niet super druk.
Terwijl in de omgeving bijna iedereen spaans spreekt, hoor je hier heel veel chinees.
Leuke plekken met trottoir terrasjes om wat te eten/ drinken of om te wachten op...

Als ik het goed lees ben jij van plan eerst van Monterey naar Gilroy en terug te rijden en de dag daarna van Monterey naar San Francisco.
Ben je tijd die je in de buurt van Monterey kunt besteden ( zoals bijv Carmel ) kwijt .
Ik zou de outlet in Gilroy meenemen onderweg naar San Francisco.
Ben je minder tijd kwijt.
Mijn idee is dan Monterey via Salinas naar Gilroy.
Shoppen.
Dan via de C 152 via Mount Madonna ( een weg om van te genieten) naar Watsonville.
En ik beloof je dat je Hackerpass road blijft herinneren.
Watsonville- Santa Cruz over de 1 naar het noorden met aandacht voor Pescadero Beach of een eetstop in het dorp.
Heel veel plezier .
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
McMathieu
Amerika-ontdekker

Bericht door McMathieu »

Mijn idee is dan Monterey via Salinas naar Gilroy.
Shoppen.
Dan via de C 152 via Mount Madonna ( een weg om van te genieten) naar Watsonville.
En ik beloof je dat je Hackerpass road blijft herinneren.
Watsonville- Santa Cruz over de 1 naar het noorden met aandacht voor Pescadero Beach of een eetstop in het dorp.
Heel veel plezier .
Wij doen in mei juist hetzelfde maar dan omgekeerd: van SF naar Monterey.
Het lijkt me wel leuk dit ommetje even mee te pikken
Bedankt voor het advies :thumbup:
Eerste Amerika reis: 15 mei 2014 - 9 juni 2014 (Rondreis Zuid-West USA)
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

VinMor schreef:Persoonlijk heb ik tegenwoordig een andere tactiek met het bestellen van kleding.
Ik koop meestal een paar duizend euro aan kleding in Amerika, en merk dat de koopjes steeds minder leuk worden(alles is duurder geworden).

Ik ga meestal thuis lekker al kijken op de website, van bijvoorbeeld, Macys.com en zet daar een hoop producten in mijn winkelmandje(wel even aangeven dat je in Amerika woont).
Betalen doe je met een Macy's kadobon, die je kan kopen wanneer je in Amerika bent. En ik laat het sturen naar mijn hotel(vereiste is wel dat je een week op 1 plek zit, want ze leveren alles in delen), bestelling kan je volgen via een link.

Past het product niet, of vind je het niet leuk???? lekker terug sturen via UPS :) of als je toch nog plannen hebt om naar een Outlet Centre te gaan, je kan het ook gewoon daar retourneren!

Site's als macy.com hebben meestal ook nog is een 20% korting actie en/of gratis versturen....

Macy's en bijv. Dillards geven in de toeristen gebieden (zelf geprobeerd in Orlando en Vegas) dezelfde hoge kortingen aan toeristen...even netjes vragen....

Daarnaast is mijn ervaing dat de maten vaak tussen merken verschillen en ook nog eens verschillen met europese L, XL e.d.
PASSEN DUS,,,,,,
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

McMathieu schreef: Wij doen in mei juist hetzelfde maar dan omgekeerd: van SF naar Monterey.
Het lijkt me wel leuk dit ommetje even mee te pikken
Bedankt voor het advies :thumbup:
Het is ook een leuk ritje met allerlei variaties in landschap
Even landinwaarts rijden bij Watsonville . langs winery's met proefmogelijkheden :clap: en door bebost heuvelgebied naar de outlet.
Na het shoppen door de befaamde Californische salad bowl naar Salinas en weer terug naar de kust richting Monterey.
Heb er nu al weer zin in.

McMathieu veel plezier volgende maand ! :thumbup:
Stuur mij een PB !
Confusius
Amerikafan

Bericht door Confusius »

We hebben vandaag voor het eerst minder weer ( sinds 6 april ) op onze reis.
prima dagje om te shoppen. We kunnen morgen dan weer dingen doen in Monterey.

We vliegen dinsdag terug dus als we zondag in SF zijn is het prima.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Confusius schreef: prima dagje om te shoppen. We kunnen morgen dan weer dingen doen in Monterey.
.
Wat voor ritje heb je gehad ?
Stuur mij een PB !
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

eddepet71 schreef:
VinMor schreef:Persoonlijk heb ik tegenwoordig een andere tactiek met het bestellen van kleding.

Macy's en bijv. Dillards geven in de toeristen gebieden (zelf geprobeerd in Orlando en Vegas) dezelfde hoge kortingen aan toeristen...even netjes vragen....

Daarnaast is mijn ervaing dat de maten vaak tussen merken verschillen en ook nog eens verschillen met europese L, XL e.d.
PASSEN DUS,,,,,,

Dat klopt natuurlijk, maar als je een beetje kennis hebt van maten en al redelijk vaak in Amerika bent geweest, kan je per merk wel redelijk(uitzonderingen bestaan) inschatten welke maat je bij welk merk nodig hebt.
Ook zie je op de site het volledige assortiment staan van Macy's, en in de winkels zie je nog de helft niet.
Daarbij kan je het gewoon terugbrengen mocht het inderdaad niet goedzitten.
Toeristen kregen volgens mij "maar" 11%, al was dat volgens mij al weer verlaagd de laatste keer dat ik er was.

Maar je hoeft er niks mee te doen hoor, ik gaf alleen even aan wat ik heb geleerd in die keren dat ik geweest ben :)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
McMathieu
Amerika-ontdekker

Bericht door McMathieu »

Het is ook een leuk ritje met allerlei variaties in landschap
Even landinwaarts rijden bij Watsonville . langs winery's met proefmogelijkheden :clap: en door bebost heuvelgebied naar de outlet.
Na het shoppen door de befaamde Californische salad bowl naar Salinas en weer terug naar de kust richting Monterey.
Heb er nu al weer zin in.

McMathieu veel plezier volgende maand ! :thumbup:
bedankt, ik kijk er al heel hard naar uit :D
Eerste Amerika reis: 15 mei 2014 - 9 juni 2014 (Rondreis Zuid-West USA)
Confusius
Amerikafan

Bericht door Confusius »

bedeve schreef:
Confusius schreef: prima dagje om te shoppen. We kunnen morgen dan weer dingen doen in Monterey.
.
Wat voor ritje heb je gehad ?
We zijn na het boot tochtje in Monterey niks meer wezen doen! We waren namelijk zee ziek! Flinke golven gooide roet in het eten ;-)
De volgende dag zijn we naar Gilroy gereden en uitstekend geslaagd bij diverse winkels. 30~60% korting op grote merken.

Vooral TommyHilfiger had leuke dingen.

Deze Mall is zeker aan te raden als je in de buurt zit bij SF.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Confusius schreef: We zijn na het boot tochtje in Monterey niks meer wezen doen! We waren namelijk zee ziek! Flinke golven gooide roet in het eten ;-)
De volgende dag zijn we naar Gilroy gereden en uitstekend geslaagd bij diverse winkels. 30~60% korting op grote merken.
Deze Mall is zeker aan te raden als je in de buurt zit bij SF.
Nog een toeristisch ommetje gemaakt ?
Stuur mij een PB !
Confusius
Amerikafan

Bericht door Confusius »

Hebben de navi op Santa Cruz ingesteld en vanaf daar de HW1 weer op tot aan SF.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer