Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel IV

Bericht door majtie »

Dat bellen kan dat ook via Skype eigenlijk? Anders wordt het een dure bedoening :lol: En waarom moet het per se met bellen en niet gewoon via internet? Ik vind het best spannend om te bellen :oops:

Ik zit nu aan de 130.000 LP's op het ene account en 77.000 LP's op mijn andere. Doel: 2 nachten Aria en 1 nacht MGM. Maar hoorde dat Vdara nu ook een mogelijkheid is? Dan moet ik nog maar even doorsparen :thumbup:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat bellen kan ook via skype. Ik heb het gewoon met mijn eigen mobiel zonder skype gedaan overigens en ik vond de kosten nog wel meevallen. Wel een slechte lijn en 3x opnieuw moeten proberen overigens.
Laura naar de vs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laura naar de vs »

Je kunt ook goedkoop bellen via
http://www.bel0900.nl/
Ik geloof dat ik die tip ook via het forum heb. Ik heb mijn telefoonrekening na het bellen nog niet gezien dus ik weet niet zeker of het gewerkt heeft en hoeveel het me heeft gekost. Ik heb in ieder geval zo'n 45 minuten aan de telefoon gezeten, waarvan eerst zo'n 20 minuten in de wacht.
Ik vond het ook best spannend want ik moest alles spellen, dus mijn tip: houd het navo spellingsalfabet erbij!
stefan156
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door stefan156 »

Ik heb ook gebeld. 32 minuten lang met de vaste telefoon zonder dat 0900 nummer. Kosten 1 euro 75 :)
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Ik heb ong. 17 minuten aan de lijn gehangen en er wordt plm € 10,77 in rekening gebracht, voor 2 overnachtingen in het Aria, vind ik dat niet zo erg. :)
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Oei, ik heb 55 minuten aan de lijn gehangen, ben benieuwd naar mijn factuur.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Met mijn mobiel heb ik 2x via dit nummer gebeld: http://www.bel0900.nl. Totaal nog geen euro kwijt en zeker wel 30 minuten gebeld.
GeeJee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door GeeJee »

Even een vraag van een newbie (waar ik met de zoekfunctie niet uit kwam)

Ik heb gisteren gespeeld op de ipad en kwam er achter dat ik dan geen gifts kans geven/ ontvangen. Klopt dat?
Nu probeer ik het op de pc en dan ik idd wel gifts geven. Maar ben ik de punten die ik op de ipad heb verzameld nu kwijt...?

Hoe zit dit?

Groet,
Gertjan
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou het alleen op de PC spelen, de mobiele versie vind ik voor geen meter opschieten

overigens had ik m'n facebook nog nooit hier neergezet denk ik. Alleen voor MyVegas dan natuurlijk
https://www.facebook.com/paul.walravens.92
GeeJee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door GeeJee »

Ik speel nu even op beide tegelijk. De loyalty points lopen synchroon, maar de chips niet. Het lijkt erop dat de LP van de pc worden bijgeschreven op de ipad en vica versa, maar dat de chips onafhankelijk van elkaar zijn.

Samen gaat het wel snel!
Ingrid1958
Amerikakenner

Voor de volgende rewards ook maar eens dat 0900 nummer proberen, mag natuurlijk altijd goedkoper ofschoon ik het nog mee vond vallen EN mbt de tijd dat ik aan de lijn heb gehangen EN mbt de kosten.
Ik heb ook geconstateerd dat de LP's synchroon lopen tussen I-pad en laptop, maar niet de chips om mee te spelen. Op de I-pad worden bijna geen LP's bijgeschreven is mijn ervaring, alleen als je een hoger level haalt krijg ik erbij. Iemand dezelfde ervaring?
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

Ingrid1958
Amerikakenner

EvdB schreef:Hier worden ook maar weinig chips gewonnen en veel verloren, maar we vinden het spelen leuk en Vegas staat pas voor 2015 weer op de planning, dus ik heb de tijd :wink:
Ik heb nog wel een vraag over het geven van chips aan vrienden, waar ik in de eerder topics geen duidelijk antwoord op vind.
Volgens mij kun je op 3 manieren chips aan vrienden geven:
1) het scherm dat af en toe op popt waar een aantal vrienden in beeld zijn en je akkoord kan gaan met totaal 600 chips weggeven. (deze manier wordt ontraden in een topic omdat het niet duidelijk zou zin of de chips ook aan zouden komen)
2) in het scherm van de vegas strip, waar je onderaan de neighbors ziet staan. Hier zie je dan ook meteen dat je chips gegeven hebt.
3) in het scherm van de vegas strip links boven: more --> send gifts.

Is er een verschil tussen de 3 opties? en zo ja welke.
Verder ben ik benieuwd hoe jullie met het geven/ontvangen van chips omgaan. Hoe ga je hier zo sociaal mogelijk mee om? Hoeveel vrienden geef je per dag chips? Hoe zorg je dat het in balans is met wat je ontvangt?

EvdB
Vulcans van den berge op myvegas
Even over optie 3, die kende ik ook nog niet, dus maar gelijk eens uitgeprobeerd, maar moet je nu bij iedereen op de link klikken zodat de "50 chips" verandert in "send gifts": daar ben ik wel even zoet mee, is dat de bedoeling? of kan dat in een simpelere optie/klik? Want zijn dat al mijn huidige vrienden op fb? ZOja, dan kan ik nog even vooruit, doen jullie dit ook iedere keer als jullie het spel gespeeld hebben?
1982 Florida

EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

@ laura" ik druk nu inderdaad op verzenden en dat lijkt beter te gaan. Verstuurt ook maar 1 x een bericht en niet bij iedere keer dat je een gift geeft.

@ingrid: ik weet niet zeker of optie 3 al je vrienden zijn of alleen de buren. Ik doe dagelijks op de groene knop drukken (optie 4) als het pop upje bij inloggen verschijnt.
optie 3 vind ik niet zo prettig merk ik, via optie 2 zie ik beter wie ik chips gegeven heb en wie ik nog kan geven.

Ik heb nu ook de myvegas app geinstalleerd (iphone). Ik had verwacht dat de punten etc van het notebook ook zouden verschijnen op de app en je eigenlijk gewoon verder kan spelen (handig voor daily spin en de gifts nu ik een paar dagen afwezig ben dacht ik). Nu zie ik dat niet alleen het saldo op 0 staat, maar daarmee dus ook heel veel spelen nog geblocked.
Klopt het dat punten niet synchroniseren en je niet verder kan spelen/ afwisselend tussen app en notebook kan spelen? (overigens vroeg de app wel of ik LP wilde synchroniseren en ondanks mijn ja, begin ik op nieuw)

EvdB
Vulcans van den berge op my vegas
Ingrid1958
Amerikakenner

@EvdB, ik speel of op de laptop of op de tablet, tegelijk kan niet , althans dan krijg ik een melding dat ik al op ander account aan het spelen ben, heb wel gesynchroniseerd met FB zodat die LP's synchroon lopen. Soms begin ik ook weer ineens opnieuw , maar dan vraagt het systeem om te verbinden met FB, uiteraard kies ik dan voor " ja" en dan worden de LP's weer bij geschreven.
1982 Florida

Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

PSVwally schreef:Ik zou het alleen op de PC spelen, de mobiele versie vind ik voor geen meter opschieten
Zowel voor de mobiele versie als op de pc heb je dagelijks een spin waarbij ik bij beide regelmatig LP's draai.

Bij de app is het de bedoeling dat je op the Strip opdrachten uitvoert waarbij je steeds LP's en chips kunt verdienen.
Bij elke opdracht heb je een brons, zilver en goud reward dus je kunt steeds een opdracht kiezen. De brons reward moet je wel spelen om verder op The Strip te raken.
Als de opdracht bijv. is om XXX-LP te verdienen dan activeer ik deze net voor de 'lp-meter' vol is en als de LP uitbetaald zijn selecteer ik meteen weer een andere opdracht.
Met een paar spins tellen toch alle LP's mee en heb je de opdracht goedkoop binnen.
Ik vind dat de App versie zeker in het begin veel LP's oplevert.

Bovendien kun je als je chips op de pc op zijn of als je je max LP's voor een dag binnen hebt nog verder spelen met je App versie als je echt haast hebt omdat je nog niet voldoende LP's hebt voor je Las Vegas trip. :mrgreen:

Els
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Els hoe kun je dan een opdracht kiezen op the strip? Als ik de opdracht voldaan heb krijg ik een nieuwe opdracht toegewezen, je kunt niks kiezen toch?

Edit: Ah, zie dat je opdrachten ook nog een keer uit kunt voeren :thumbup:

Alleen dat verhaal over goud/zilver/brons snap ik niet?! :oops: Zie wel steeds drie sterren staan in beeld maar alleen de bronzen vult zich steeds.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

majtie schreef:Els hoe kun je dan een opdracht kiezen op the strip? Als ik de opdracht voldaan heb krijg ik een nieuwe opdracht toegewezen, je kunt niks kiezen toch?
Als je op die drie sterren (rechts boven) klikt opent een schermpje. Hiermee kun je met de button mySTRIP direct naar de strip.
Als je daar op de tegel onder je logo klikt opent het opdracht scherm opnieuw maar nu met een pijltje erbij hiermee kun je terug naar de opdrachten waarvan je de brons award al hebt gespeeld. Je kunt nu nog silver- en daarna gold award spelen en daarna staat er challenge complete.
Als ik veel punten heb zoek ik een challenge waarbij je Max moet inzetten, als ik bijna LP's krijg zoek ik een challenge waarbij ik LP's moet verdienen. Als de LP's uitgekeerd zijn maar het zijn er niet genoeg om de challenge af te sluiten dan ga ik toch naar een andere tot ik weer bijna LP's krijg en dan ga ik terug om de LP challence af te maken. Je ziet dan in het schermpje ook dat je bijv. al op 85% staat.
Als er in het scherm meerdere spellen staan dan kun je op het spel van je keuze klikken en dit wordt dan direct geopend.

Els
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Wow bedankt voor de uitleg, dit heb ik nooit geweten :thumbup: Ik zie nu inderdaad als ik terug ga dat ik een silver award kan spelen. Ik ga dit meteen uitproberen!

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Is het nog steeds zo dat de rewards om 16 uur vervangen worden?
Ik wil nl de reward voor t buffet in t Aria voor 2 personen,
maar dat is direkt uitverkocht,
wil er dus klaar voor gaan zitten :)
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Yessss
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties