Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tussenstop tussen Grand Canyon en Joshua Tree NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
plescherken
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Tussenstop tussen Grand Canyon en Joshua Tree NP

Bericht door plescherken »

Voor onze reis in juli ben ik op zoek naar een interessante tussenstop-slaapplaats tussen Tusayan (Grand Canyon) en Twentynine Palms (Joshua Tree NP).
Liefst een plaatsje waar nog iets te beleven valt, of waar nog wat natuurschoon te bewonderen is, een meer, een rivier, ...
Iemand suggesties?
Bedankt!
Floydian
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Tussenstop tussen Grand Canyon en Joshua Tree NP

Bericht door Floydian »

Als je een meer zoekt op die route dan is Lake Havasu te bewonderen.
De twee keer dat ik er passeerde heeft het mij niet echt kunnen bekoren, maar misschien jullie wel........bootje huren kan daar ook als dat is wat je wilt. Iets ten noorden van de I40 liggen ook nog wat meren, ik ben daar nooit geweest, maar daar zal best wel iets over te vinden zijn.

Suc6,

Henk
http://www.flickr.com/photos/henk-meijer" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt ook geen tussenstop doen. Ziet je route er nog uit zoals in je routetopic?

Marianne
plescherken
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plescherken »

Ziet je route er nog uit zoals in je routetopic?
Nee, Marianne.
Ik dacht eerst overdag Grand Canyon te bezoeken en dan te overnachten in Williams.
De volgende dag zouden we dan doorrijden naar Twentynine Palms.
De dag nadien zouden we Joshua Tree NP willen bezoeken en doorrijden naar LA.
Ik vind de afstand van Williams naar Twentynine Palms echter te lang. Daarom zou ik liever niet overnachten in Williams, maar liever al wat verder richting Twentynine Palms.
Ik denk bijvoorbeeld aan Laughlin. Dan kunnen we de dag dat we naar Twentynine Palms rijden al een stuk van het Joshua Tree NP bezoeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer