Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat op het eind te doen met gekochte inventaris?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ivoamerika
Amerika-ontdekker

wat op het eind te doen met gekochte inventaris?

Bericht door Ivoamerika »

Ik lees heel veel dat mensen geen inventaris bij de verhuurder huren maar zelf alles gaan kopen, wat goedkoper zou zijn. Maar wat doe je dan met al die gekochte spullen als je weer terug naar nederland gaat? Nemen jullie dat mee, verkopen jullie dat of wordt dat weggeven?
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: wat op het eind te doen met gekochte inventaris?

Bericht door dimple »

Er is een topic waar mensen dingen uitwisselen zodat een ander er gebruik van kan maken.

Sommige laten het achter op de camping en maken er andere blij mee.

Weer andere laten het achter bij de verhuurmaatschappij (in geval van camper) en die hebben er een speciaal plekje voor zodat nieuwkomers er weer dingen uit kunnen kiezen die ze willen gebruiken.

Wij hebben het campingbedje achter gelaten in het hotel met een briefje erop.

Topic met ruilen kan ik even niet zo snel vinden. :blink:

Edit; gevonden
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=27851
Chelle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Chelle »

Doorgeven aan andere reizigers is natuurlijk top,ik vind dat draadje op dit forum ook erg leuk. Maar ik vind inleveren bij een goed doel (bijvoorbeeld leger des heils) ook wel een mooi gebaar.
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Bericht door lekkervaakweg »

Wij leveren het altijd af bij een goed doel incl overgebleven eten en drinken. Gewoon even op de laatste camping vragen bijvoorbeeld.
Ivoamerika
Amerika-ontdekker

Bericht door Ivoamerika »

Weet je misschien ook een goed doel west LA dicht bij hollywood, apollo rv verhuurder?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Kijk om je heen de dag dat je naar huis gaat. Zat mensen die jouw inventaris beter kunnen gebruiken dan de volgende reiziger/huurder. Afgelopen jaar mijn koelbox weggegeven, mensje was er vreselijk blij mee! (ik toen ook :thumbup: )
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Op tien minuten rijden (in Redondo Beach) zit een vestiging van de Salvation Army (Leger des Heils), die onze aan het begin van de reis gekochte kampeerspullen (tent, slaapzakken, luchtbedden, kussens, stoeltjes, wat pannen/borden/glazen) met graagte aannam: Salvation Army, 2406 Artesia Blvd, Redondo Beach, CA 90278, United States
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer