Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seaworld All Day Dining Deal en Quick Queue Premier
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Seaworld All Day Dining Deal en Quick Queue Premier
Iemand ervaring met Seaworld All Day Dining Deal (http://seaworldparks.com/en/seaworld-sa ... ning-deal/ en Quick Queue Premier in Seaworld San Diego ?
Re: Seaworld All Day Dining Deal en Quick Queue Premier
Wij hebben 4 jaar geleden de all day dining gehad. Ik zou dat zelf niet meer zo gauw doen, de aangesloten restaurants zijn heel erg druk en het eten niet bijzonder. Er waren een aantal tentjes die niet mee deden waar ik graag had gezeten.
Verder ben je doordat je op veel plaatsen kunt eten heel erg bezig met eten en dat vond ik achteraf zonde van de tijd.
Groeten,
Sandra
Verder ben je doordat je op veel plaatsen kunt eten heel erg bezig met eten en dat vond ik achteraf zonde van de tijd.
Groeten,
Sandra
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zag jullie planning op de blog.
Op 5 juli heb je de rit naar San Diego die ook al wat tijd in beslag neemt. Daarna heb je nog redelijk wat activiteiten gepland.
Ik denk dat je dat niet allemaal gedaan krijgt.
Op 6 juli voorzie je een volle dag voor Seaworld. Dat lijkt me dan weer zeer ruim.
Misschien kan je Cabrillo National Monument en La Jolla op deze dag erbij doen en dan rond de middag naar Seaworld vertrekken.
Dag 6: Camarillo ligt voor Morro Bay (je komt hier op dag 5 langs)
Groetjes,
Ingrid
Op 5 juli heb je de rit naar San Diego die ook al wat tijd in beslag neemt. Daarna heb je nog redelijk wat activiteiten gepland.
Ik denk dat je dat niet allemaal gedaan krijgt.
Op 6 juli voorzie je een volle dag voor Seaworld. Dat lijkt me dan weer zeer ruim.
Misschien kan je Cabrillo National Monument en La Jolla op deze dag erbij doen en dan rond de middag naar Seaworld vertrekken.
Dag 6: Camarillo ligt voor Morro Bay (je komt hier op dag 5 langs)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Wij hebben die All Day Dining Deal vorig jaar in Aquatica Orlando genomen en het is inderdaad niet veel bijzonders. Wel makkelijk met oudere kinderen.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
All day dining laten we vallen. Iemand al gebruik gemaakt van de Quick Queue Premier ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht