Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groupon whale watching

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marisje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Groupon whale watching

Bericht door Marisje »

Hallo allemaal, wie heeft er ervaring met Amerikaanse groupon aanbiedingen? Wij willen nu graag whale watching kopen met groupon los angeles, maar als je wilt betalen krijg je als je creditcard aantikt alleen USA te zien. Hoe moet ik dan verder? Ik hoor het graag!
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Groupon whale watching

Bericht door ONYX666 »

Ik heb gewoon een amerikaanse staat gekozen en mijn postcode met een 0 erachter ingevuld
Benwel na volgens mij 4de aankoop door rabobank gebeld of ik iets gekocht had.
Heb hier op forum gelezen dat andere banken bij eerste aankoop soms al aan de bel trekken
Hi&Jo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Hi&Jo »

Ik heb laatst nog besteld. Ik heb een onjuiste zip-code ingevuld en de ticket gewoon binnengekregen. Vervolgens nog contact opgenomen met de aanbieder en onze boeking is daar ook bekend en doorgevoerd! :thumbup:
WEST COAST 2014 & FLORIDA 2015
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij geven altijd Delaware als staat met 12345 als zip, zo hebben we al verschillende grouponaanbiedingen binnen gehaald.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Hoi, ik ook een keer whale watching in San Diego via groupon geboekt en de state zipcode volgens mij van San Diego gebruikt. Geen problemen mee gehad.
Leuke aanbiedingen soms.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer