Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RV campgrounds in Los Angeles
RV campgrounds in Los Angeles
Wie heeft er ervaring met RV campgrounds in Los Angeles? Het liefst in de buurt van Disney of Universal Studios. En met openbaar vervoer op loopafstand van de campground. Ter info: wij gaan met een camper van 30 voet.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: RV campgrounds in Los Angeles
Hallo, welkom op het forum!
Heb je zelf al wat RV parks op het oog? Ik neem aan dat je voor Disneyland in Anaheim wilt zitten, dus je kunt eens beginnen met googelen op RV Park Anaheim. Als je wat gevonden hebt, dan zou je hier de (google) zoekfunctie hier rechtsboven eens kunnen gebruiken, dan vind je wel ervaringen met die campings. Je kunt ook eens wat reisverslagen lezen (zie het topic bovenin). Als je naar de route kijkt, en verslagen neemt van mensen die met een camper gereisd hebben kun je ook wel wat vinden.
Ik zou niet beide parken vanuit dezelfde camping bezoeken. Ik heb wel eens gelezen dat je voor Universal op de parkeerplaats daar mag overnachten. Misschien kun je daar eens naar zoeken.
Succes!
Marianne
Heb je zelf al wat RV parks op het oog? Ik neem aan dat je voor Disneyland in Anaheim wilt zitten, dus je kunt eens beginnen met googelen op RV Park Anaheim. Als je wat gevonden hebt, dan zou je hier de (google) zoekfunctie hier rechtsboven eens kunnen gebruiken, dan vind je wel ervaringen met die campings. Je kunt ook eens wat reisverslagen lezen (zie het topic bovenin). Als je naar de route kijkt, en verslagen neemt van mensen die met een camper gereisd hebben kun je ook wel wat vinden.
Ik zou niet beide parken vanuit dezelfde camping bezoeken. Ik heb wel eens gelezen dat je voor Universal op de parkeerplaats daar mag overnachten. Misschien kun je daar eens naar zoeken.
Succes!
Marianne
Wij staan in oktober een aantal dagen op Anaheim Resort RV Park. Ligt 1 mijl van Disney af en ze bieden gratis shuttles aan.
Wij gaan in augustus naar http://www.walnutrvpark.com voor Universal Studios.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zater in orangeland rv park mooie camping in la stonden sinasappelbomen op het park mocht je plukken. mooi zwembad en voor wijnig geld rijd er een busje naar disnyland ja heel goed bevallen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht