Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies gevraagd voor activiteit in Moab
Advies gevraagd voor activiteit in Moab
Wat nog over is van ons To do lijstje is een activiteit in Moab uitzoeken en boeken. We zijn daar eind juli en blijven 3 nachten. Nou kan ik me voorstellen dat vanwege de hoge temperatuur bepaalde wandelingen af te raden zijn en andere juist aan te raden. Wat te denken van Fiery Furnace of Pleyades?
Heeft iemand tips voor een activiteit? Raften of canyoneering lijkt ons leuk en kennen we een beetje van vakanties in Europa.
Groeten,
Peter
Heeft iemand tips voor een activiteit? Raften of canyoneering lijkt ons leuk en kennen we een beetje van vakanties in Europa.
Groeten,
Peter
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd voor activiteit in Moab
Wij deden Fiery Furnace ook midden in de zomer en dat was goed te doen. Zie daarvoor ons 2008-verslag. En je zou tegen zonsondergang naar Delicate Arch kunnen lopen, misschien is het minder heet als de zon wat lager staat. Of doe dat juist in de vroege ochtend.
Je zou FF ook 's middags kunnen doen als je in de ochtend een andere wandeling wilt doen. bij Devils garden bijvoorbeeld heb je in de ochtend nog aardig wat schaduw. Bij de FF heb je ook 's middags nog schaduw.
Raten is natuurlijk ook leuk, of een combinatie van raften en een jeeptour. Ik heb er zelf geen ervaring mee bij Moab.
Marianne
Je zou FF ook 's middags kunnen doen als je in de ochtend een andere wandeling wilt doen. bij Devils garden bijvoorbeeld heb je in de ochtend nog aardig wat schaduw. Bij de FF heb je ook 's middags nog schaduw.
Raten is natuurlijk ook leuk, of een combinatie van raften en een jeeptour. Ik heb er zelf geen ervaring mee bij Moab.
Marianne
- John&Sylvia
- Amerikafan
Hoi!
Wij vertrekken vrijdag naar Amerika en bezoeken ook dit keer Moab en de parken er omheen. Eerst een nacht Canyonlands, dan 2 nachten Moab en dan een nacht Arches.
In Moab zullen we gaan Raften en als de tijd het toelaat een RTV tour doen; in Arches gaan we onder andere (waarschijnlijk s'avonds) naar delicate arch. 2 jaar geleden zijn we naar Landscape arch, Double arch en North window geweest. Allen op 1 dag.
Vonden wij goed te doen (wij waren er wel in september).
Wij hebben het raften geboekt via http://www.moabadventurecenter.com/
Wij vertrekken vrijdag naar Amerika en bezoeken ook dit keer Moab en de parken er omheen. Eerst een nacht Canyonlands, dan 2 nachten Moab en dan een nacht Arches.
In Moab zullen we gaan Raften en als de tijd het toelaat een RTV tour doen; in Arches gaan we onder andere (waarschijnlijk s'avonds) naar delicate arch. 2 jaar geleden zijn we naar Landscape arch, Double arch en North window geweest. Allen op 1 dag.
Vonden wij goed te doen (wij waren er wel in september).
Wij hebben het raften geboekt via http://www.moabadventurecenter.com/
Wij hebben ook geraft in Moab afgelopen augustus. Stel je er niet te veel van voor qua adrenaline gehalte, maar desondanks een heerlijke dag gehad! Het was flink warm, dus lekker om de hele dag op het water te zijn en juist doordat het water niet zo wild is, kun je ook regelmatig de boot uit om een stukje te zwemmen / dobberen. Onderweg kregen we een uitgebreide lunch die ook prima verzorgd was. Wat mij betreft een aanrader, tenzij je echt voor die-hard raften met een adrenaline kick wilt gaan. Wij hebben het raften trouwens gedaan via het Moab Adventure Centre.
Omdat wij er maar twee hele dagen zijn, gaan we een ochtend naar Fierny Furnace doen en de andere ochtend een halve dag raften bij Adrift, want die hebben kinderprijzen tot 18 jaar en niet bij alle verhuurders is dit zo. De middagen/avonden kunnen we nog Arches e.d. doen.
Ik heb een vraag over Fiery furnace. Wij zouden deze graag bezoeken in september. Echter op de dag dat wij er zijn is er maar 1 ticket te krijgen (heb er 2 nodig). Andere dagen is alles uitverkocht. Ik wil dus bellen of het mogelijk is dat we toch met zn 2en mee gaan op de tour. Echter, ik kan op de website gewoon niet de goede telefoonnummer vinden...
1 nummer is spaans, een ander gaat niet over en een 3e ga ik naar reserveringen en dan krijg ik een bandje afgespeeld over wat het je kost als je wilt annuleren etc. etc.
Iemand anders hier ervaringen mee? En denken jullie dat het uberhaupt nut heeft om via de telefoon 2 tickets te proberen te krijgen?
1 nummer is spaans, een ander gaat niet over en een 3e ga ik naar reserveringen en dan krijg ik een bandje afgespeeld over wat het je kost als je wilt annuleren etc. etc.
Iemand anders hier ervaringen mee? En denken jullie dat het uberhaupt nut heeft om via de telefoon 2 tickets te proberen te krijgen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Heb je dit nummer geprobeerd ?
Information: (435)719-2100
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Ja, dat is het nummer dat uberhaupt niet over gaat... Ik ga nu proberen te mailen, wellicht dat ik daar dan een antwoord op krijgHeb je dit nummer geprobeerd ?
Information: (435)719-2100

-
- Amerika-expert
Net geprobeerd, bij mij gaat ie wel degelijk over, maar je moet een aantal seconden geduld hebben.
Kreeg dan uiteraard een bandje (in het engels) dat ze nu gesloten zijn.
Kreeg dan uiteraard een bandje (in het engels) dat ze nu gesloten zijn.
Uiteindelijk bleek dat ik 001 voor het telefoonnummer moest doen, toen ging hij pas over. Apart dat ik de andere telefoonnummers wel zonder 001 ervoor kon bellen.
Ik kreeg een vrouw ervoor en die gaf mij het reserveringsnummer die ik zelf ook al had. Maar daar kan je alleen reserveringen doen voor de Chimney Rock Trail o.i.d.
Ben er helemaal geïrriteerd door geraakt, dus wachten wel af of ik antwoord op mijn mail krijg.
Ik kreeg een vrouw ervoor en die gaf mij het reserveringsnummer die ik zelf ook al had. Maar daar kan je alleen reserveringen doen voor de Chimney Rock Trail o.i.d.
Ben er helemaal geïrriteerd door geraakt, dus wachten wel af of ik antwoord op mijn mail krijg.
-
- Amerika-expert
Die "001" ervoor lijkt mij niet meer dan logisch, moet ik altijd doen als ik naar de VS bel.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik volg (Moab staat op het programma te bezoeken juli 2015)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hello, een bezoekje aan Dead Horse point is zeker de moeite waard. Prachtige vergezichten en bijzonder mooie natuur. Beetje Grand canyon in het klein. Je kunt er wandelen en genieten van de uitzichten. Geen lange wandelingen maar gewoon langs de canyon waar paden aangelegd zijn. Kost wel 8 dollar.
succes
succes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 5124 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa