Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels bij Mono Lake, Mammoth Lakes en Alabama Hills
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hotels bij Mono Lake, Mammoth Lakes en Alabama Hills
Hallo,
mijn vrouw en ik plannen een reis naar het Zuid-Westen en op ons plan staan ondermeer een bezoek aan Mono Lake, Mammoth Lakes en vooral ook de Alabama Hills. Via de standaard booking sites vond ik niet direct veel mogelijkheden rond Mono Lake en rond de Alabama Hills (in Lone Pine vond ik bijna geen hotels). We zoeken goede middenklasse hotels. Is er iemand die tips heeft voor hotels in die buurt? De Alabama Hills willen we vroeg in de ochtend bezoeken ...
Alvast bedankt voor alle tips en ervaringen !
Swa.
mijn vrouw en ik plannen een reis naar het Zuid-Westen en op ons plan staan ondermeer een bezoek aan Mono Lake, Mammoth Lakes en vooral ook de Alabama Hills. Via de standaard booking sites vond ik niet direct veel mogelijkheden rond Mono Lake en rond de Alabama Hills (in Lone Pine vond ik bijna geen hotels). We zoeken goede middenklasse hotels. Is er iemand die tips heeft voor hotels in die buurt? De Alabama Hills willen we vroeg in de ochtend bezoeken ...
Alvast bedankt voor alle tips en ervaringen !
Swa.
Re: Hotels bij Mono Lake, Mammoth Lakes en Alabama Hills
Wij logeerden in Comfort Inn Bishop. Basic hotel, maar netjes en goedkoop.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je schrijft dat je niet veel vond via de boekingssites. Wat vond je wel en waarom voldeden die motels niet?
Ik gebruik altijd google om motels te vinden. Dus zoeken op motels of lodges met de plaatsnaam. Of gebruik tripadvisor.
In Mammoth Lakes hebben wij een paar keer overnachting in de Motel6. Is natuurlijk erg basic, maar voor alleen een overnachting prima. Er zijn in ML veel meer mogelijkheden, en ook in Bishop zou je wel wat moeten kunnen vinden (een Best Western bijvoorbeeld). In Lone Pine is er inderdaad niet veel maar toch wel wat mogelijkheden (Comfort Inn, BW, Dow Villa).
Marianne
Ik gebruik altijd google om motels te vinden. Dus zoeken op motels of lodges met de plaatsnaam. Of gebruik tripadvisor.
In Mammoth Lakes hebben wij een paar keer overnachting in de Motel6. Is natuurlijk erg basic, maar voor alleen een overnachting prima. Er zijn in ML veel meer mogelijkheden, en ook in Bishop zou je wel wat moeten kunnen vinden (een Best Western bijvoorbeeld). In Lone Pine is er inderdaad niet veel maar toch wel wat mogelijkheden (Comfort Inn, BW, Dow Villa).
Marianne
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
In Bishop heb je veel motels, kun je vinden via oa Booking.com maar zelfs via Priceline kun je daarboeken of bieden.
In Mammoth Lakes heb je als budget motels bvb
Travelodge
Econo Lodge Wilwood Inn
Motel6
En voor Mono Lake kun je kijken op de Tioga Road of in Lee Vining, bvb
El Mono Motel
Lake View Lodge Yosemite
Murpheys Yosemite
Yosemite Gateway Motel
Tioga Pass Resort
Tioga Lodge At Mono Lake
Hess House
Tussen Mammoth Lakes en Lee Vining kun je ook logeren in June Lake met bvb
Whispering Pines
Reverse Creek Lodge
Fern Creek Lodge
June Lake Pines
Luc
In Mammoth Lakes heb je als budget motels bvb
Travelodge
Econo Lodge Wilwood Inn
Motel6
En voor Mono Lake kun je kijken op de Tioga Road of in Lee Vining, bvb
El Mono Motel
Lake View Lodge Yosemite
Murpheys Yosemite
Yosemite Gateway Motel
Tioga Pass Resort
Tioga Lodge At Mono Lake
Hess House
Tussen Mammoth Lakes en Lee Vining kun je ook logeren in June Lake met bvb
Whispering Pines
Reverse Creek Lodge
Fern Creek Lodge
June Lake Pines
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Lone Pine (Alabama Hills): geslapen tot volle tevredenheid in BEST WESTERN Frontier Motel, aan de rand van het dorp
Lee Vining (Mono Lake en meer): Murpheys Motel, eenvoudig maar keurig
Zou naar beide zeker weer teruggaan.
Lee Vining (Mono Lake en meer): Murpheys Motel, eenvoudig maar keurig
Zou naar beide zeker weer teruggaan.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- bedeve
- Amerika-expert
Heb ik vorige maand geslapen.Martin & Marianne schreef: In Mammoth Lakes hebben wij een paar keer overnachting in de Motel6. Is natuurlijk erg basic, maar voor alleen een overnachting prima.
Kamers zijn klein,maar up to date.
Dus ook in nieuwe Motel6 outfit.
Prima housekeeping.
Goede verblijfsplek
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Motel6 mammoth lakes hebben wij ook geslapen, prima motel voor een nacht. In Bishop hadden wij een super8. Je kunt ook gewoon op de site van het hotel zelf kijken dan zie je meteen of er nog meer van dezelfde keten in de buurt zitten.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Er zijn in die regio twee locaties met redelijk wat hotels: Mamoth Lakes en Bishop.
De vraag is naar een goed middenklasse hotel, daar valt een Motel 6 niet direct onder denk ik
Maar zeker en vast in Mammoth Lakes is er keuze genoeg. Daar is wel een hotel of 50. In Bishop zijn er een 15 tal maar deze zijn iets eenvoudiger, maar daarom niet slecht uiteraard.
De vraag is naar een goed middenklasse hotel, daar valt een Motel 6 niet direct onder denk ik

Maar zeker en vast in Mammoth Lakes is er keuze genoeg. Daar is wel een hotel of 50. In Bishop zijn er een 15 tal maar deze zijn iets eenvoudiger, maar daarom niet slecht uiteraard.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
De best western in lone pine was best ok. Miet zeggen dat het al wel geleden is van 2007.
Groetjes,
Carine
Carine
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Nog iemand met een goede ervaring met Motel6 in Mammoth Lakes. Een eenvoudig en net hotel met een vriendelijke prijs. Deze ervaring wordt door enkele bekenden bevestigd. In Mammoth Lakes heb je overigens een zeer ruime keuze.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Ik heb afgelopen zomer een nacht geslapen in het hotel The Village Lodge in Mammoth Lake, erg goed bevallen!
Lekker bed en vooral heerlijk zwembad met bubbelbad.
Ik heb 125 euro betaald voor een nacht via Expedia.
Groetjes Masja
Lekker bed en vooral heerlijk zwembad met bubbelbad.
Ik heb 125 euro betaald voor een nacht via Expedia.
Groetjes Masja
- Chantal86
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Afgelopen zomer een nacht geslapen in Innsbruck Lodge in Mammoth Lakes, een aanrader.
Dichtbij het dorpje (loopafstand) en paar minuutjes met de auto naar de supermarkt.
Via booking.com gevonden, reacties waren positief, ik meen rond de 85,- per nacht (ex ontbijt).
Vriendelijk personeel ook, weten veel van de omgeving en geven je graag tips als je niet helemaal weet wat je wilt doen!
Dichtbij het dorpje (loopafstand) en paar minuutjes met de auto naar de supermarkt.
Via booking.com gevonden, reacties waren positief, ik meen rond de 85,- per nacht (ex ontbijt).
Vriendelijk personeel ook, weten veel van de omgeving en geven je graag tips als je niet helemaal weet wat je wilt doen!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Als je daar in de buurt bent kan ik niet nalaten nog een keer reclame te maken voor Ancient Bristlecone Pine Forest.
Afslaan bij Big Pine highway 168, wij vonden het een erg mooi park.
Zie ook ons reisverslag op zaterdag 28 juni.
Voor de overnachting kozen wij voor Comfort inn Lone Pine, prima hotel!
Els
Afslaan bij Big Pine highway 168, wij vonden het een erg mooi park.
Zie ook ons reisverslag op zaterdag 28 juni.
Voor de overnachting kozen wij voor Comfort inn Lone Pine, prima hotel!
Els
Wij hebben afgelopen jaar in Best Western Plus Frontiermotel in Lone Pine geslapen. Fijn hotel, zeer ruime kamer, erg schoon en een zwembadje.
Afgelopen zomer sliepen wij een nacht in Best Western High Sierra Hotel in Mammoth Lakes. Goed hotel, ruime kamers, complementary breakfast. Op minder dan 5 minuten een Vons supermarkt en voor diner kan ik Feeney's Starlight Cafe aanraden (tegenover Vons)
Helemaal eens met de tip ovcer het Ancient Bristlecone Pine Forest. Fascinerend daar rond te lopen tussen die oude bomen. De rit er naartoe is al een ware belevenis.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier nog een fan van het Ancient Bristlecone Pine Forest! Wij waren er in 2013, zie ons reisverslag bij 31 mei.
@swastassijns: heb je iets aan de suggesties tot nu toe?
Marianne
@swastassijns: heb je iets aan de suggesties tot nu toe?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Laat er nu net een stuk over het Ancient Bristlecone Pine Forest in de krant staan
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/beste ... oud__.html

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/beste ... oud__.html
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Aan jullie allemaal: bedankt voor de tips !!! Hier heb ik zeker wat aan !
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
wij hebben in september overnacht in de lake view lodge in Lee Vining,vlakbij Mono Lake,vonden het een goed motel met een goed coffee huis erbij met lekkere croissants, op een halfuurtje daarvandaan is Ghosttown Bodie,wat echt de moeite is om eens te bezoeken,zonsopgang aan mono lake was ook bijzonder.
groeten Mark
groeten Mark
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1297 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727