Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten tussen Grand Canyon en Page
Waar overnachten tussen Grand Canyon en Page
Hoi,
Als we 's morgens vroeg vanuit Las Vegas naar de South Rim Grand Canyon rijden en dan daarna ergens op weg naar Page willen overnachten waar zouden jullie dat doen? ik kan niet echt iets vinden in Cameron of Tuby City eventueel.
Als we 's morgens vroeg vanuit Las Vegas naar de South Rim Grand Canyon rijden en dan daarna ergens op weg naar Page willen overnachten waar zouden jullie dat doen? ik kan niet echt iets vinden in Cameron of Tuby City eventueel.
Re: Waar overnachten tussen Grand Canyon en Page
Ik zou in het park van de Grand Canyon overnachten, zonsopgang meemaken en daarna naar Page rijden, zo'n twee en half uur zonder stops,
Dan moet je daar al vroeg kunnen zijn. Wat zijn je plannen in Page?
Dan moet je daar al vroeg kunnen zijn. Wat zijn je plannen in Page?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In 1 dag van Vegas via de south rim richting Page zou ik sowieso al afraden, maar ik zou dan toch proberen om gewoon in Grand Canyon village of Tusayan te overnachten.
In Page, Glenn canyon recreation aerea, antelope canyon, horshoe bend. tusayan is weer terug eigenlijk dat vind ik beetje jammer. Zal eens kijken naar grand canyon park wat het kost. Ik had dus wel gelijk dat er verder niet veel is tussen gc en page!
Wij hebben wel eens in dit motel overnacht en dit is ons goed bevallen. Het ontbijt was goed, maar je moest er extra voor betalen.
https://www.camerontradingpost.com/motel.html
https://www.camerontradingpost.com/motel.html
De Moenkopi Legacy Inn & Suites in Tuba City lijkt me wel een aardig hotel.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik vind het veel om van LV via GC naar Tuba City (of Cameron te rijden)
Je mist op die manier ook de zonsondergang en zonsopkomst.
Probeer iets in het park te vinden en anders is Tusayan de beste 2de.
Zo ver is het ook niet terug naar Tusayan, is maar 15 min rijden.
Je kan op de dag dat je naar Page rijdt de viewpoints aan de East Rim Drive doen.
Groetjes,
Ingrid
Je mist op die manier ook de zonsondergang en zonsopkomst.
Probeer iets in het park te vinden en anders is Tusayan de beste 2de.
Zo ver is het ook niet terug naar Tusayan, is maar 15 min rijden.
Je kan op de dag dat je naar Page rijdt de viewpoints aan de East Rim Drive doen.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kun je niet even aangeven hoe de rest van de route er uit ziet? Wat bedoel je met terugrijden? Waarom zou je iets tussen de GC en Page willen? Overnacht je ook in Page?
Kijk voor accommodatie in de GC op http://www.grandcanyonlodges.com of op http://www.visitgrandcanyon.com.
Marianne
Kijk voor accommodatie in de GC op http://www.grandcanyonlodges.com of op http://www.visitgrandcanyon.com.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die 10km terugrijden naar Tusayan vanuit Grand Canyon village is toch niet zo erg?
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben hier eens overnacht en dat viel inderdaad goed mee!Arno schreef:De Moenkopi Legacy Inn & Suites in Tuba City lijkt me wel een aardig hotel.

Ik zou alleen echt proberen aan de GC te overnachten. Van Las Vegas naar de GC en dan nog verder lijkt me heel veel. Zo heb je echt geen tijd even rustig de GC te bekijken. Bovendien is de Desert View Drive ook zeker de moeite met verschillende uitkijkpunten.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Bedankt voor jullie reacties. We slapen toch in Tusayan. Dan hebben we wat meer tijd voor de south rim.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar doe je jezelf een groot plezier mee denk ik 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik zat te denken aan een overnachting in Kingman voor onze trip in April. Is dan Tusayan een boeiende stop of is het meer logisch?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tusayan is niet interessany - en Kingman ook niet - maar Tusayan ligt wel goed voor een bezoek aan de Grand Canyon. Je kunt vanaf Tusayan met een shuttlebus het park in. Ik zou trouwens liever kiezen voor een lodge in het park, die zijn niet veel duurder (en sommige zelfs goedkoper) en dan ben je niet afhankelijk van een bus.
Kingman is alleen een stop tussen LA en de Grand canyon. Niet om daarvandaan het park te bezoeken als dat is wat je bedoelt.
Bekijk het eens op een kaart, of kijk op googlemaps. Voor de Grand Canyon (South rim) gebruik je Grand Canyon Village.
Marianne
Kingman is alleen een stop tussen LA en de Grand canyon. Niet om daarvandaan het park te bezoeken als dat is wat je bedoelt.
Bekijk het eens op een kaart, of kijk op googlemaps. Voor de Grand Canyon (South rim) gebruik je Grand Canyon Village.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1215 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-