Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bodie /Mono Lake/Mammoth Lakes: waar verblijven
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bodie /Mono Lake/Mammoth Lakes: waar verblijven
Hallo,
we zijn volop aan het uitstippelen waar we gaan verblijven voor onze grote rondreis, nu zijn we aan het uitzoeken waar we het best verblijven als we vanuit Yosemite naar Bodie/Mono lake/Mammoth Lakes gaan , vanuit daar is de volgende stop Death Valley (The ranch Furnace creek).
Waar verblijven we het best? Lee Vining? Of rijden we al wat verder zodat de afstand kleiner wordt naar Death Valley? In Mammoth Lakes zijn er wat meer hotels met een zwembad ...we hebben 2 kids bij ...Of wat denken jullie? Wat raden jullie aan van hotel,cabins...?
Een gedacht is ook om de stop daar weg te laten en 1 dag langer Yosemite?
Ma 10 aug: NY - SF avond
Di 11 aug: SF
Woe 12 aug: SF Alcatraz
Do 13 aug: SF - Monterey
Vrij 14 aug: Monterey - Pismo Beach
Zat 15 aug: Pismo Beach - Kings Canyon NP / Sequoia NP
Zon 16 aug: Sequoia NP / Kings Canyon NP
Ma 17 aug: Kings Canyon NP - Yosemite NP
Di 18 aug: Yosemite NP
Woe 19 aug: Yosemite NP - Mammoth Lakes/Mono Lake
Do 20 aug: Mammoth Lakes/Mono Lake - Death Valley NP
Vrij 21 aug: Death Valley NP - Zion NP
Zat 22 aug: Zion NP Narrows
Zon 23 aug: Zion NP - Bryce NP
Ma 24 aug: Bryce NP - Page
Di 25 aug: Page Upper/Lower Antilope
Woe 26 aug: Page - Monument Valley
Do 27 aug: Monument Valley - Gran Canyon NP
Vrij 28 aug: Gran Canyons NP - Las Vegas
Zat 29 aug: Las Vegas
Zon 30 aug: Las Vegas - Brussel (ochtendvlucht)
Ma 31 aug: aankomst Brussel
we zijn volop aan het uitstippelen waar we gaan verblijven voor onze grote rondreis, nu zijn we aan het uitzoeken waar we het best verblijven als we vanuit Yosemite naar Bodie/Mono lake/Mammoth Lakes gaan , vanuit daar is de volgende stop Death Valley (The ranch Furnace creek).
Waar verblijven we het best? Lee Vining? Of rijden we al wat verder zodat de afstand kleiner wordt naar Death Valley? In Mammoth Lakes zijn er wat meer hotels met een zwembad ...we hebben 2 kids bij ...Of wat denken jullie? Wat raden jullie aan van hotel,cabins...?
Een gedacht is ook om de stop daar weg te laten en 1 dag langer Yosemite?
Ma 10 aug: NY - SF avond
Di 11 aug: SF
Woe 12 aug: SF Alcatraz
Do 13 aug: SF - Monterey
Vrij 14 aug: Monterey - Pismo Beach
Zat 15 aug: Pismo Beach - Kings Canyon NP / Sequoia NP
Zon 16 aug: Sequoia NP / Kings Canyon NP
Ma 17 aug: Kings Canyon NP - Yosemite NP
Di 18 aug: Yosemite NP
Woe 19 aug: Yosemite NP - Mammoth Lakes/Mono Lake
Do 20 aug: Mammoth Lakes/Mono Lake - Death Valley NP
Vrij 21 aug: Death Valley NP - Zion NP
Zat 22 aug: Zion NP Narrows
Zon 23 aug: Zion NP - Bryce NP
Ma 24 aug: Bryce NP - Page
Di 25 aug: Page Upper/Lower Antilope
Woe 26 aug: Page - Monument Valley
Do 27 aug: Monument Valley - Gran Canyon NP
Vrij 28 aug: Gran Canyons NP - Las Vegas
Zat 29 aug: Las Vegas
Zon 30 aug: Las Vegas - Brussel (ochtendvlucht)
Ma 31 aug: aankomst Brussel
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Bodie /Mono Lake/Mammoth Lakes: waar verblijven
Zowel in Lee Vining als in Mammoth Lakes zit je prima voor de rit naar Death Valley, tenzij je nog heel veel wilt doen onderweg. Bodie zou ik 's morgens vroeg doen, dus dan is Lee Vining wel handig. Je kunt ook eens naar de Virginia Creek Settklemetn in Bridgeport kijken, misschien is dat wel leuk met de kinderen. Wij hebben al meerdere keren in de Motel6 in Mammoth Lakes overnacht (zie ons 2004- en 2006-verslag). Heel basic, maar wel een klein zwembad en voor alleen een overnachting prima.
Op zich is een dag extra Yosemite ook wel mooi, maar dan heb je geen tijd voor bijvoorbeeld Bodie. Een overnachting in Bishop of Lone Pine zou dan handiger zijn dan in DV.
Overnachten jullie in Yosemite in het park?
Marianne
Op zich is een dag extra Yosemite ook wel mooi, maar dan heb je geen tijd voor bijvoorbeeld Bodie. Een overnachting in Bishop of Lone Pine zou dan handiger zijn dan in DV.
Overnachten jullie in Yosemite in het park?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
We verblijven in Yosemite in housekeeping camp/cabins, dit ligt al vast. In Death Valley ligt de Ranch Furnace creek cabins ook al vast.
Op ons lijstje stond wel zo'n Golddiggers stadje, en Bodie ligt perfect denk ik, ook om in te plannen.
Het plan was inderdaad om smorgens vroeg meteen naar Bodie, te gaan, ik vermoed dat we daar een voormiddag moeten uittrekken en in de namiddag naar Mono lake en dan in de late namiddag Mammoth Lakes. Dan kunnen de kids wat rustig spelen in zwembadje of zo..
Ik ga zo meteen eens opzoeken naar dat hotel waar jullie verbleven waren, voor mij hoeft het ook niet zo uitgebreid te zijn het gaan natuurlijk om de plaats
Maar die luxe verblijven in mammoth lakes, is dat de moeite? Mijn man dacht dit wel eens leuk zou zijn na die aantal nachten in cabins
Op ons lijstje stond wel zo'n Golddiggers stadje, en Bodie ligt perfect denk ik, ook om in te plannen.
Het plan was inderdaad om smorgens vroeg meteen naar Bodie, te gaan, ik vermoed dat we daar een voormiddag moeten uittrekken en in de namiddag naar Mono lake en dan in de late namiddag Mammoth Lakes. Dan kunnen de kids wat rustig spelen in zwembadje of zo..
Ik ga zo meteen eens opzoeken naar dat hotel waar jullie verbleven waren, voor mij hoeft het ook niet zo uitgebreid te zijn het gaan natuurlijk om de plaats

Maar die luxe verblijven in mammoth lakes, is dat de moeite? Mijn man dacht dit wel eens leuk zou zijn na die aantal nachten in cabins

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn voorstel was om op de dag dat je naar Death Valley rijdt in de ochtend naar Bodie te gaan. Anders heb je geen tijd voor de Tioga Road.
Ik zou dan in Lee Vining overnachten, de Best Western daar ziet er wel aardig uit, maar ik heb er geen ervaring mee (misschien gaan wij er in juni naar toe). Je kunt dan tegen de avond (de 19e) naar Mono Lake, en de 20e eerst naar Bodie en dan door naar Death Valley.
Marianne
Ik zou dan in Lee Vining overnachten, de Best Western daar ziet er wel aardig uit, maar ik heb er geen ervaring mee (misschien gaan wij er in juni naar toe). Je kunt dan tegen de avond (de 19e) naar Mono Lake, en de 20e eerst naar Bodie en dan door naar Death Valley.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben deze route precies andersom gereden, namelijk 's ochtends vertrekken uit Mammoth Lakes, dan via Mono Lake eerst naar Bodie en vervolgens via de Tioga Road naar ons hotel in El Portal. Bij Mono Lake zijn wij niet gestopt, maar langs de Tioga Road hebben wij een wandeling om Tenaya Lake gemaakt. Uiteindelijk kwamen wij ergens in de middag (niet heel laat) aan in El Portal.
Met andere woorden lijkt het mij prima te doen om te overnachten in Mammoth Lakes. Lee Vining - Mammoth Lakes is trouwens maar 30 min rijden, dus zoveel maakt dat ook niet uit.
Met andere woorden lijkt het mij prima te doen om te overnachten in Mammoth Lakes. Lee Vining - Mammoth Lakes is trouwens maar 30 min rijden, dus zoveel maakt dat ook niet uit.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
indertussen hebben we geboekt in motel6 Mammoth Lakes, goede prijs, met zwembadje. Hopelijk valt het mee.
Bedankt voor jullie inbreng!
indertussen hebben we geboekt in motel6 Mammoth Lakes, goede prijs, met zwembadje. Hopelijk valt het mee.
Bedankt voor jullie inbreng!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:

Ik overnacht op 5 Augustus in Motel6 in Mammoth Lakes!
Als ik er aan denk deel ik je mn ervaringen :p
Waar heb je in Page geboekt? Daar zoeken we nog wat voor..
Als ik er aan denk deel ik je mn ervaringen :p
Waar heb je in Page geboekt? Daar zoeken we nog wat voor..
Wij slapen in augustus in lulu's sleep ezze motel in page. Gewoon via Google even de site opzoeken en een mailtje sturen.
Er was ook nog red rock motel maar wij vonden het gevoel bij lulu's sleep ezze motel ietsje beter.
Ik hoop dat je er uit komt.
Er was ook nog red rock motel maar wij vonden het gevoel bij lulu's sleep ezze motel ietsje beter.
Lulu is in 8th street aka Street of little hotels. Is prima maar geen uitzichten op Lake Powell of zo. Een ander motel hier is Lake Powell motel vroeger Bashful Bob's. Ook weinig mis mee.
Heb al naar Jake van Lake Powell motel gestuurd maar spijtig genoeg zit zijn motel al vol op de dag waarop ik er ben (28 Juli).
Nu gemaild naar Pam & Brady van Red Rock motel maar voorlopig nog geen reactie.
Ook eens kijken naar Lulu's sleep motel, dank voor de info!! (en sorry voor off-topic hier even)
Nu gemaild naar Pam & Brady van Red Rock motel maar voorlopig nog geen reactie.
Ook eens kijken naar Lulu's sleep motel, dank voor de info!! (en sorry voor off-topic hier even)
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vorige keer in Mammoth geslapen in het Mammoth Creek Inn. Heel erg netjes en prima verzorgd.
Helaas uitverkocht als ik er in September ben, al had ik geen 250 euro voor een nacht willen betalen. Blijkbaar zijn de prijzen er fors gestegen.
Helaas uitverkocht als ik er in September ben, al had ik geen 250 euro voor een nacht willen betalen. Blijkbaar zijn de prijzen er fors gestegen.
-
- Amerika-ontdekker
In Page hebben we Quality inn at Lake Powell genomen 243 voor 2 nachten (met ontbijt)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Zijn wij afgelopen zomer ook geweest. Leuk motel / hotel. Aardige eigenaar die uitgebreid een praatje maakt en je alles kan vertellen over de omgeving en lake powell. Om de hoek zit een bedrijf van indianen waarmee je naar Antelope Canyon kunt.Yvlo schreef:Wij slapen in augustus in lulu's sleep ezze motel in page. Gewoon via Google even de site opzoeken en een mailtje sturen.
September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica