Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachtingen in Denver

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Antinous62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Overnachtingen in Denver

Bericht door Antinous62 »

Ik ben voor september 2015 op zoek naar enigszins betaalbare overnachtingen in Denver.
Wij willen aan het begin van de rondreis door Colorado 2 overnachtingen in Denver doen, en dan aan het eind van de rondreis opnieuw twee.
Hotels in het centrum van Denver zijn behoorlijk aan de prijs. Vaak rond de 200 euro/ nacht.
Omdat we een auto huren kunnen we waarschijnlijk ook wel ergens aan de rand van Denver gaan verblijven.
Wie heeft er ideetjes voor redelijk geprijsde hotels/ motels B&B's in Denver, centrum of aan de rand?

Nog ff snel wat andere vragen :lol:

Zin er buurten in Denver die je moet vermijden?
Hebben alle huurauto's in de VS standaard routeplanners aan boord?
Hoe is het om te rijden in Denver? Is dat te doen voor iemand die normaal gesproken niet al te veel auto rijdt hier in Nederland?

grtz, en alvast bedankt voor alle eventuele tips!!!!
gastxyz

Re: Overnachtingen in Denver

Bericht door gastxyz »

Wat vind jij betaalbaar?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zat in het VQ hotel aan de rand van Denver langs het footballstadion. Leuk hotel, fantastisch uitzicht over de stad vanaf je kamer of vanaf het restaurant bovenin. Ik betaalde in 2013 $100 per nacht. Let wel dat op het moment, door de ongunstige euro/dollar koers de prijzen flink hoger liggen dan een aantal jaren geleden.
Zin er buurten in Denver die je moet vermijden?
Niet echt eigenlijk. Ik vond alleen rond het state capitol nogal veel vreemde lui lopen. Het schijnt met de nieuwe drugs wel wat aan het veranderen te zijn. Maar ik vind het eigenlijk een hele leuke stad.
Hebben alle huurauto's in de VS standaard routeplanners aan boord?
Nee, de meeste zelfs niet. Je kunt deze erbij huren, maar dat is duur. Dan kun je er eigenlijk beter een aanschaffen daar of als je hier een gps hebt misschien de kaart van Amerika erop zetten. Er zijn tegenwoordig ook een gratis offline mappakketten die je op je telefoon kunt zetten,mdan heb je helemaal geen gps nodig.
Hoe is het om te rijden in Denver? Is dat te doen voor iemand die normaal gesproken niet al te veel auto rijdt hier in Nederland?
Normaal. In de spits wat drukker, maar waar is dat niet zo. Let wel op dat er tolwegen rond de stad liggen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben alleen ervaring met een overnachting vlak bij het vliegveld. Daar kun je vrij goedkoop overnachten. Is het niet handiger om de twee dagen Denver achterelkaar te plakken, bijvoorbeeld aan het eind van de reis? Dan kun je de eerste nacht bij een airport-hotel overnachten en meteen de volgende dag vroeg vertrekken.

Wij gebruiken nooit een routeplanner maar printen kaartjes uit als we in een stad op zoek zijn naar specifieke locaties. Buiten de steden wijst alles zich vanzelf - als je een goede kaart hebt. Huren is niet aan te raden, dan kun je zoals gezegd beter iets kopen of meenemen.

Marianne
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rdesmense »

Wij overnachtten tijdens onze rondreis vanuit Denver de eerste nacht in de buurt van het vliegveld, wel zo handig, auto ophalen en naar het hotel! De volgende dag vroeg op pad! Aan het einde van onze reis verbleven ook wij in het VQ hotel. Een aanrader. Je kunt hier gebruik maken van een shuttlebus naar downtown Denver. Wij deden het gewoon met de auto wat goed te doen was. Geen idee meer wat we betaalde, maar zie wel dat nu de prijzen aardig hoger liggen dan twee jaar geleden.

Groet rieky
Antinous62
Amerika-ontdekker

Bedankt allen voor de snelle reacties. Ben een stukje wijzer geworden.

Na aankomst in Denver blijven we inderdaad de eerste avond in hotel vlakbij airport, daarna willen we twee dagen naar de stad zelf om verschillende dingen in Denver te doen.
Daarna begint de rondreis via Denver naar Rocky Mountains NP, Grand Junction, Black Canyon of the Gunnison, Great Sand Dunes, en dan terug naar Denver voor opnieuw twee dagen.
In Denver hebben we aardig wat op het programma staan, dus vandaar die, in totaal, vier dagen.

Ga jullie suggesties voor BETAALBARE (= 100- 150 euro/nacht) overnachtingen in Denver ff checken.

thx.
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door gera_r »

Weet niet of deze site hier ooit op het forum is genoemd, maar ik kwam hem vandaag toevallig tegen: Vacation Rentals... http://www.vrbo.com/vacation-rentals/us ... fAscending
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Wij waren in 2011 in het Best Western Plus Denver Hotel.
Het is goed bereikbaar vanaf de luchthaven. Tegenover liggen winkels (oa een Walmart) en restaurants (oa iHop).

Rijden in Denver valt reuze mee.

Persoonlijk zou ik aan het begin maar 1 nacht Denver doen en dan al gelijk vertrekken richting RMNP. Op de 2de dag ben je meestal erg vroeg wakker.
Je kan dan aan het einde een dag meer doen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Antinous62
Amerika-ontdekker

Hey Gera en Ingrid,

Thx voor jullie suggesties. Een hotel tegenover de Walmart spreekt me inderdaad wel aan ivm de nodige boodschappen. Ik ga hier zeker naar kijken.
De website met vakantie woningen in Denver ziet er ook erg leuk uit. Ben alleen bang dat mijn reisgenoot dit niet zo ziet zitten. Heb je het zelf geprobeerd? En is dat bevallen?
Lijkt me op zich wel leuk zo'n woning tussen residents.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Heb je al eens op Hotwire gekeken? Daar vind je wel eens mooie deals. Je kunt dan niet meer annuleren maar als de dagen toch vaststaan lijkt me dat niet zo'n punt.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Je kunt ook kiezen voor een plaatsje net buiten Denver. Wij sliepen in Castle Rock, Days Inn met leuk binnenzwembad, volop restaurants en winkels in de buurt en een leuke outlet. Je bent zo in Denver.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door gera_r »

Nee, zelf niet geprobeerd, heb de website net pas ontdekt. Mijn meeste overnachtingen zijn al geboekt. Heb voor dit jaar wel voor het eerst resp. 1, 3 en 4 nachten bij AirBNB's. In principe komt het dan veelal neer op een kamer bij mensen thuis. Lijkt me ook heel leuk om te doen. Er zitten best heel betaalbare juweeltjes tussen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer