Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fiery Furnace tour (Arches National Park)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
SanneMarieke
Amerika-ontdekker

Fiery Furnace tour (Arches National Park)

Bericht door SanneMarieke »

Dacht ik toch echt nog wel op tijd te zijn om te reserveren voor 1e week juni (3 of 4 juni), is alles al vol :o ! Weet iemand of er nog plekken beschikbaar komen, of wellicht meer tijden? Kun je ook ter plekke nog reserveren, als er bijvoorbeeld "no shows" zijn?
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Fiery Furnace tour

Bericht door AstridenRaoul »

Dit staat op de site: Afternoon tours in 2015 will be offered as staff is available. Tickets for afternoon tours will be sold in person at the front desk.
Dus dat is duimen als je daar bent!

Trouwens bedankt! Ik dacht dat ik nog wel kon wachten met boeken voor juli, maar als juni nu al vol is heb ik maar al geboekt!

Groetjes Astrid
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer