Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar het beste raften in augustus?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Waar het beste raften in augustus?
Hoi,
Tijdens onze rondreis door het zuidwesten van de USA in augustus willen we ook graag ergens gaan raften. Waar kunnen we dit het beste doen? We rijden als volgt: SF-Yosemite-Mammoth Lakes-Death Valley-LV-Bryce Canyon-Moab-Monument Valley-Page-Grand Canyon-Needles-LA
Het gaat me dus om de plek waar je in augustus het beste kunt raften met 2 kinderen van 10 en 14. Ikzelf denk nabij Moab?
Mark
Tijdens onze rondreis door het zuidwesten van de USA in augustus willen we ook graag ergens gaan raften. Waar kunnen we dit het beste doen? We rijden als volgt: SF-Yosemite-Mammoth Lakes-Death Valley-LV-Bryce Canyon-Moab-Monument Valley-Page-Grand Canyon-Needles-LA
Het gaat me dus om de plek waar je in augustus het beste kunt raften met 2 kinderen van 10 en 14. Ikzelf denk nabij Moab?
Mark
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Waar het beste raften in augustus?
Als ik zo kijk denk ik dat je het beste bij Moab of bij Page kunt raften.
Re: Waar het beste raften in augustus?
Moab! De raft by Page is zonder rapids maar wel erg mooi.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht