Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heated tent Curry Village begin oktober, doenbaar?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bedroomtalk
Amerika-newbie

Heated tent Curry Village begin oktober, doenbaar?

Bericht door Bedroomtalk »

Dag allemaal,

Wij gaan van 1-3 oktober 2015 naar Yosemite. We hebben reeds een heated tent geboekt voor 2 nachten in Curry Village.
Nu twijfelen we omdat het in deze periode toch al koud kan zijn 's nachts, is het dan doenbaar in een heated tent of kunnen we toch beter een hotelkamer boeken?
Warmt die verwarming echt goed of maakt dit niet veel verschil?

Alvast bedankt!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Heated tent Curry Village begin oktober, doenbaar?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat het wel te doen is. Je kunt voor de zekerheid extra dekens vragen of zelf een goedkope slaapzak/deken aanschaffen bij de Walmart of zo. Je kunt ook kijken of er cabins beschikbaar zijn. Die zijn wel duurder, maar wel iets aangenamer natuurlijk. Ik zie dat er ook een standard room vrij is, dat zou je ook kunnen doen. Je hebt dan een eigen badkamer en de ligging is heel goed (zie ons 2013-verslag voor ons verblijf in de Stoneman room).

Marianne
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Vorig jaar was het begin oktober overdag nog boven de 30 graden en koelde het 's nachts af naar 7/8 graden. Dat lijkt me met verwarming in de tent dus meer dan prima te doen.

http://www.accuweather.com/en/us/yosemi ... 10/01/2014
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Bedroomtalk
Amerika-newbie

bello schreef:Vorig jaar was het begin oktober overdag nog boven de 30 graden en koelde het 's nachts af naar 7/8 graden. Dat lijkt me met verwarming in de tent dus meer dan prima te doen.

http://www.accuweather.com/en/us/yosemi ... 10/01/2014
Handig die website! Ikzelf dacht dat het er 's nachts nog meer zou afkoelen, 7-8 graden valt nog goed mee. Dan denk ik dat we onze verwarmde tent gaan houden, lijkt me een leuke ervaring.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij hebben eind september 2013 gekampeerd in zo'n zomers iglotentje, op luchtbedden. Ik kan me niet herinneren dat we het koud hebben gehad, maar je kunt inderdaad voor de zekerheid een goedkope Ikea-fleecedeken meepakken, die komt elders tijdens de reis ook nog wel van pas. Ik denk dat je een geweldige ervaring zult hebben, want het is er buiten het hoogseizoen zoveel minder hysterisch druk dan in de zomer, maar nog steeds prachtig.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Bedroomtalk
Amerika-newbie

Klinkt echt heerlijk, ik kan al niet meer wachten. :happy3:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer