Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wegenkaarten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tukkermarcel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

wegenkaarten

Bericht door tukkermarcel »

Hallo, Ik ben op zoek naar uitgebreide wegenkaarten(inclusief dirtroads) van Utah en Arizona? Welke moet ik hebben? Ik heb ook een tomtom maar vind kaarten ook praktisch. Heeft iemand ze misschien in de aanbieding? :thumbup: :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: wegenkaarten

Bericht door Martin & Marianne »

De Indian Country Map van de AAA is heel gedetailleerd. Hier staat echter maar een deel op van Utah en Arizona. Gratis te krijgen bij een AAA-kantoor als je ANWB-lid bent. Ook de kaarten per staat van de AAA laten dirtroads zien, maar of die gedetailleerd genoeg zijn voor julie weet ik niet.
Wij hebben tijdens onze laatste reis de prachtige Road & Recreation Atlas van Utah gekocht (Benchmark Maps). Die is er ook van Arizona. Niet goedkoop, maar wel een aanrader.

Misschien goed om even aan te geven wat je precies van plan bent. Wil je veel dirtroads rijden? Normaal gesproken zijn de Hallwag kaarten ook voldoende. En die kun je hier al kopen, leuk voor de voorbereiding.

Marianne
avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: wegenkaarten

Bericht door avusa »

Mogelijk is de iPhone/iPad app Galileo ook bruikbaar. ( kijk maar even op mijn reactie van de thread ( http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 07#p972865 ). Er zijn 11!! verschillende kaartsoorten offline downloadbaar en bijna ieder stoffig wandelpaadje is hiermee wel in kaart te brengen. Nadeel: tool kost E3,99

Grtz avusa
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer