Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
interstate 80 noorden Nevada??
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
interstate 80 noorden Nevada??
Van de zomer ga ik 2 weken naar de westkant van USA.
Ik heb de route zo uitgestippeld dat we van Lake tahoe naar Salt Lake city gaan en dan terug naar Las Vegas.
Nou vroeg ik me af of er iets te zien is op of rond de interstate 80, omdat ik daar nooit iets van hoor van die omgeving. Is het de moeite waard om deze weg te rijden?? of kunnen we beter een andere weg nemen?
Ik heb de route zo uitgestippeld dat we van Lake tahoe naar Salt Lake city gaan en dan terug naar Las Vegas.
Nou vroeg ik me af of er iets te zien is op of rond de interstate 80, omdat ik daar nooit iets van hoor van die omgeving. Is het de moeite waard om deze weg te rijden?? of kunnen we beter een andere weg nemen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo,
Zelf heb ik de I80 nog nooit gereden, wel de I50 die ik heel bijzonder vond.
Je kunt even kijken bij dit topic , daar zijn wat suggesties gedaan over het stuk tussen Yellowstone en Lake Tahoe.
Als je de 50 neemt kun je nog een bezoek brengen aan Great Basin NP. Bij de 80 weet ik dat er een scenic byway is (zie het aangehalde topic) maar volgens mij is er verder weinig te beleven.
Maak je speciaal voor Salt Lake City die omweg?
Marianne
Zelf heb ik de I80 nog nooit gereden, wel de I50 die ik heel bijzonder vond.
Je kunt even kijken bij dit topic , daar zijn wat suggesties gedaan over het stuk tussen Yellowstone en Lake Tahoe.
Als je de 50 neemt kun je nog een bezoek brengen aan Great Basin NP. Bij de 80 weet ik dat er een scenic byway is (zie het aangehalde topic) maar volgens mij is er verder weinig te beleven.
Maak je speciaal voor Salt Lake City die omweg?
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: interstate 80 noorden Nevada??
Ik heb deze weg wel helemaal gereden. Uitermate geschikt om in één dag een grote afstand te overbruggen, maar meer ook niet. Niet echt iets bijzonders. Wel vind ik Wendover met de Bonville Zoutvlakte bijzonder interessant om te bezoeken. Dit jaar ben ik daar voor de derde keer geweest. Je kunt er over lezen in mijn liveverslag 2006.californiaman schreef:Van de zomer ga ik 2 weken naar de westkant van USA.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik ben even aan het uitzoeken welke route ik ga maken in deze zomer. Ik denk dan niet dat ik deze route ga maken, ik ga denk ik de route maken:
van Los Angeles via Yosemite park naar Las Vegas, Dan door Arizona en New Mexico naar El Paso. Dan terug via Tucson en Palm Springs naar Los Angeles.
Als ik helemaal uit de route ben, dan zet ik hem wat duidelijker in het forum en omschrijf dan van elke dag wat ik wil gaan doen
bedankt voor de tips
van Los Angeles via Yosemite park naar Las Vegas, Dan door Arizona en New Mexico naar El Paso. Dan terug via Tucson en Palm Springs naar Los Angeles.
Als ik helemaal uit de route ben, dan zet ik hem wat duidelijker in het forum en omschrijf dan van elke dag wat ik wil gaan doen

bedankt voor de tips
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1448 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-