Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke supermarktketen in ZW?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Welke supermarktketen in ZW?
Er van uitgaande dat je het op de ochtend dat je aan je reis begint wil kopen zou ik zeggen rij naar een voorstad van SF en duik daar ergens een Winkel in. Kijk bv naar de Target in Daly City, 133 Serramonte Ctr, CA 94015-2349, dat ligt een soort van op de route van het hotel naar de US1. Walmart is ook optie maar die zitten niet op de route in SF.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In Southern California kwam ik veelal Stater Bros. tegen. Verder inderdaad de al genoemde ketens.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het hangt er van af waar je zit in SF, maar je kunt natuurlijk overal wel iets vinden. Ook bij een benzinepomp vind je koelboxen en ijs.Printje schreef:Voor we beginnen aan onze rondreis, wil ik in San Francisco nog wat zaken gaan kopen.
Niet alleen eten enz. maar ook een koelbox, wat bestek, borden,... waar vind ik een grootwarenhuis in SF die dit allemaal heeft.
Erna gaan we richting kustroute Highway 1. Dus het liefst wel in de buurt.
Als je begint met een paar dagen SF kun je tijdens je bezoek al kijken waar een supermarkt zit, of informeren bij je hotel.
Bestek en borden (kampeersetje) nemen wij zelf mee, in een supermarkt vind je dat niet altijd. Of je moet echt een winkel hebben waar ze ook huishoudelijke artikelen hebben.
Marianne
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Midden in de stad zit een Target (City). Walmart zit ergens in Oakland, bij het vliegveld.Printje schreef:Voor we beginnen aan onze rondreis, wil ik in San Francisco nog wat zaken gaan kopen.
Niet alleen eten enz. maar ook een koelbox, wat bestek, borden,... waar vind ik een grootwarenhuis in SF die dit allemaal heeft.
- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Als je vanuit SF de 1 naar het zuiden volgt is er een Safeway in Pacifica (vlak langs de 1)
Wij als AirBnB ers vonden de Safeway en Ralphs mooie supermarkten.
Zeker bij beide een kaart nemen.
Wij als AirBnB ers vonden de Safeway en Ralphs mooie supermarkten.
Zeker bij beide een kaart nemen.
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Wendy
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Misschien een stomme vraag maar waar kun je deze member cards in de winkel aanschaffen en zijn hier ook kosten aan verbonden?
- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Gewoon aan de service balie (meestal aan de ingang van de winkel), zijn gratis.
Wij hebben zelfs geen gegevens moeten achterlaten zowel bij de Ralphs als Safeway (ff zeggen dat je toerist ben)
Wij hebben zelfs geen gegevens moeten achterlaten zowel bij de Ralphs als Safeway (ff zeggen dat je toerist ben)
En voor de volgende vakantie kun je je safeway kaart op de website koppelen aan je persoonsgegevens en van tevoren alvast wat goede coupons erop zetten.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Alvast bedankt voor de tips!
Wallmarkt zit idd wat uit de richting vandaar dat ik hier kwam horen.
Wallmarkt zit idd wat uit de richting vandaar dat ik hier kwam horen.
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Uiteindelijk hebben we alleen in Las Vegas en Page de grotere ketens gezien.
In Moab de Citymarket en verder plaatselijke supers.
In Moab de Citymarket en verder plaatselijke supers.
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Komend van car rental SFO de snelweg oversteken en eerste afslag nemen en je staat bij een giga Walmart Superstore met alles!!Printje schreef:Voor we beginnen aan onze rondreis, wil ik in San Francisco nog wat zaken gaan kopen.
Ik heb altijd met verbazing gekeken naar die 'extreem coupon' programma's. Wij beginnen deze zomer onze rondreis in Phoenix en willen daar de eerste grote boodschappen halen. Is er een andere manier om aan deze coupons te komen ? Ik heb op de site van Safeway gekeken, maar daar moet je een account hebben, maar dat kan niet als buitenlander. Het lijkt me handig om deze coupons als van tevoren te hebben, dan kan ik ze uitknippen enzo... ( en dan maar hopen dat ik nog geld toe krijg, zoals ik dat bij sommige zag..Petticoat schreef:En voor de volgende vakantie kun je je safeway kaart op de website koppelen aan je persoonsgegevens en van tevoren alvast wat goede coupons erop zetten.

groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Division
- Amerikakenner
Op de site van Walmart staat hij er niet bij?avsboz schreef:Komend van car rental SFO de snelweg oversteken en eerste afslag nemen en je staat bij een giga Walmart Superstore met alles!!
http://www.walmart.com/store/finder?loc ... istance=50
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Gewoon ter plaatse regelen in de Safeway...greetje schreef:Ik heb altijd met verbazing gekeken naar die 'extreem coupon' programma's. Wij beginnen deze zomer onze rondreis in Phoenix en willen daar de eerste grote boodschappen halen. Is er een andere manier om aan deze coupons te komen ? Ik heb op de site van Safeway gekeken, maar daar moet je een account hebben, maar dat kan niet als buitenlander. Het lijkt me handig om deze coupons als van tevoren te hebben, dan kan ik ze uitknippen enzo... ( en dan maar hopen dat ik nog geld toe krijg, zoals ik dat bij sommige zag..Petticoat schreef:En voor de volgende vakantie kun je je safeway kaart op de website koppelen aan je persoonsgegevens en van tevoren alvast wat goede coupons erop zetten.)
- avusa
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In Moab zit de City Market. Prima gesorteerd met veel vers (Brood!!, groente en fruit). Vergeet ook hier niet de klantenpas bij de kassa te vragen. Is hetzelfde systeem als bij de Safeway/Vons en spaart je er namelijk een hoop geld mee uit.
Tip: Wat je ook zoekt, dus ook supermarkten: Ga naar het bedoelde gebied in Google Maps ( http://maps.google.com ) en tik daar b.v. "supermarket" in. Voilà alle supermarkten worden getoond. Dit werkt dus ook voor woorden als "restaurant", "hotel" en zelfs namen zoals "Marriott" of "Best Western".
Btw Albertsons en Safway/Vons zijn recentelijk gefuseerd. Maar eens in de toekomst kijken wat dit betekend.
Grtz AVusa
Tip: Wat je ook zoekt, dus ook supermarkten: Ga naar het bedoelde gebied in Google Maps ( http://maps.google.com ) en tik daar b.v. "supermarket" in. Voilà alle supermarkten worden getoond. Dit werkt dus ook voor woorden als "restaurant", "hotel" en zelfs namen zoals "Marriott" of "Best Western".
Btw Albertsons en Safway/Vons zijn recentelijk gefuseerd. Maar eens in de toekomst kijken wat dit betekend.
Grtz AVusa
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Van SF naar Highway 1 zijn er enkele Walmarts.
Bij San Jose is een Supercenter: Walmart Supercenter - 5095 Almaden Expy, San Jose, CA 95118
Ook bij Salinas zijn 2 supercenters en er is er ook een in Marina.
@ Printje: wij hebben in San Jose alles wat je opsomde (en nog meer) gevonden.
Groetjes,
Ingrid
Bij San Jose is een Supercenter: Walmart Supercenter - 5095 Almaden Expy, San Jose, CA 95118
Ook bij Salinas zijn 2 supercenters en er is er ook een in Marina.
@ Printje: wij hebben in San Jose alles wat je opsomde (en nog meer) gevonden.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Sorry, het was een Target. Ook groooooootDivision schreef:Op de site van Walmart staat hij er niet bij?avsboz schreef:Komend van car rental SFO de snelweg oversteken en eerste afslag nemen en je staat bij een giga Walmart Superstore met alles!!
http://www.walmart.com/store/finder?loc ... istance=50

https://goo.gl/maps/SVoVz
De niet "clip to card" coupons kun je vinden in de lokale zondag kranten en online op bijv. coupons.com, redplum.com, smartsource.com. Die kun je in NL dan al printen. Zoek ook op coupon "matchups" (bijvoorbeeld "Safeway matchups" waar mensen op bijv. blogs laten zien welke aanbiedingen die week bij welke coupons passen, en daardoor gratis of goedkoop worden.greetje schreef: Ik heb altijd met verbazing gekeken naar die 'extreem coupon' programma's.
Top ! gaan we doen, we hebben altijd twee karren vol, dus dan kunnen we vast wel iets besparen, en ook handig dat we thuis al kunnen uitprinten. Bedankt !De niet "clip to card" coupons kun je vinden in de lokale zondag kranten en online op bijv. coupons.com, redplum.com, smartsource.com. Die kun je in NL dan al printen. Zoek ook op coupon "matchups" (bijvoorbeeld "Safeway matchups" waar mensen op bijv. blogs laten zien welke aanbiedingen die week bij welke coupons passen, en daardoor gratis of goedkoop worden.
groetjes, Greetje
Nog even een vraag over de sites waar je coupons kan printen. Ik kan nergens vinden hoe lang ze geldig zijn, en bij welke winkels. En kan je ze zo vaak uitprinten als je wilt? dus bv 3 keer dezelfde coupon?
groetjes, Greetje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1422 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 16 Reacties