Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The View Campground

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Peter & Ann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: The View Campground

Bericht door Peter & Ann »

Heel erg bedankt Paul. :clap:
Hibiscus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Hibiscus »

Bedankt! Ik heb Gouldings geannuleerd en the View geboekt.
Vanderpost
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vanderpost »

Hoi,
Een vraagje? Wij willen Gouldings campground(cabin) de reservering annuleren en een plaatsje voor de tent reserveren op de View Campground. Alleen lukt dat niet omdat we een reference number nodig hebben. Wij hebben alleen een confermation number. We hebben al een mail gestuurd, maar ze hebben nog niet gereageerd. Hoe hebben andere dit gedaan?
Alvst bedankt, grt Natasja
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door traveller »

Hoi Natasja,

Ik heb Gouldings geannuleerd door het bevestigings mailtje te beantwoorden. (naar dit adres: campground@gouldings.com)
Hierin staat inderdaad een Confirmation Number.
Ik kreeg een dag later een mail met een Cancellation Number (van Yvonne van Gouldings).
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Vanderpost
Amerika-ontdekker

Bedankt, dan wachten we het nog even af. Ik heb inderdaad het zelfde gedaan afgelopen zondag, dus via
het bevestigings mailtje de vraag gesteld. We twijfelde toch al over de cabin, nu weten we het zeker. Het wordt de view campground!
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

Ik merk op dat er veel zijn die naar de View Campground verplaatsen en nu begin ik ook te twijfelen...

Iemand een idee over douches en mogelijkheid voor eten te maken? Het is voor met de tent te camperen.

EDIT: net dit duits forum gevonden met veel afbeeldingen: https://www.womo-abenteuer.de/campgroun ... ey-arizona
Toiletten en douches lijken aanwezig en proper :)
traveller
Amerikafan

Bericht door traveller »

frent schreef:Ik merk op dat er veel zijn die naar de View Campground verplaatsen en nu begin ik ook te twijfelen...

Iemand een idee over douches en mogelijkheid voor eten te maken? Het is voor met de tent te camperen.

EDIT: net dit duits forum gevonden met veel afbeeldingen: https://www.womo-abenteuer.de/campgroun ... ey-arizona
Toiletten en douches lijken aanwezig en proper :)
Zie deze site:
http://www.theviewcampground.com/campground/
"Our wilderness camp sites offer one of the best views from a campsite anywhere in the world. Located on the cliff-side of the park, your view will be breathtaking. A full restroom and shower facility is available to all campers. The convenience store located at the registration office sells camping supplies, food, drinks and ice."

edit, je was me net voor. Thanks voor de Duitse site. Zal de foto's eens bekijken/
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
jansenvanbentum
Amerikafan

Bericht door jansenvanbentum »

Hibiscus schreef:Bedankt! Ik heb Gouldings geannuleerd en the View geboekt.
Wij hebben, na het lezen van alle info over The View, Gouldings ook geannuleerd, dat ging echt heel makkelijk.
Ik kijk er enorm naar uit om daar wakker te worden :thumbup:
2005 Breckenridge | 2006 Canada/Alaska | 2008 Australië/Nieuw Zeeland | 2009 Florida | 2010 Canada | 2011 Carribean Cruise - Puerto Rico | 2012 Alaska | 2015 West Amerika | 2017 Frankrijk/Italië | 2018 Italië | 2019 Canada | 2020 Italië | 2021 Noorwegen
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zouden ze zich bij Gouldings niet eens afvragen waarom al die Nederlanders en Belgen zo kort op elkaar die boeking opzeggen :wink:
Hibiscus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Hibiscus »

Alleen heb ik nu al drie keer om een bevestiging van mijn annulering gevraagd en nog niet gekregen :evil: Ze dachten zeker, en nu hebben we er genoeg van. Ik ga ze volgende week bellen ofzo want ik snap er niets van.
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Wij hebben begin mei in een cabin gezeten, geweldig! Heel nieuw, mooi hout, mooi sanitair. Een queen bed en een stapelbed in een tweede (heel kleine) slaapkamer. Zelfs wifi, maar niet zo goed.
Vanderpost
Amerika-ontdekker

Ook wij hebben helaas nog steeds geen bevestiging van de annulering bij Gouldings. Meerdere keren gemaild,....zijn al vanaf zondag bezig! :evil:
Vanderpost
Amerika-ontdekker

Net maar even gebeld. Het reserveringssysteem ligt eral vanaf zondag uit. Dus nu telefonisch de reservering kunnen annuleren bij Gouldings.
RobB
Amerika-ontdekker

Bericht door RobB »

Wij zijn juist terug van onze reis. Toen wij naast the View campground kwamen stond er geen kat. Gouldings ligt eigenlijk buiten het "echte" Monument Valley. Wij hebben bijna onze hele reis met de tent gedaan behalve in MV. Hier hebben we een kamer geboekt in het hotel. Daar kan echt NIETS aan tippen qua uitzicht over MV. Duur (200 euro voor een premium kamer), maar ook niet zo overdreven duur. Ik heb al meer betaald voor minder.
Marie123
Amerika-ontdekker

Bericht door Marie123 »

amboly schreef:Maar heeft er iemand al een idee hoe het zit met de drukte op deze camping?
Toen wij er waren was het helemaal niet druk. Helft van de rv-sites en helft van de tentsites was bezet. Het is er veel rustiger dan in de meeste andere np-campgrounds.
frent schreef:Iemand een idee over douches en mogelijkheid voor eten te maken? Het is voor met de tent te camperen.
Douches en wc's zijn proper en modern, zeker in vergelijking met andere campgrounds.
Wat eten maken betreft: je mag geen vuur maken. Je hebt ook geen firepit of picknicktafel. Vlakbij het registratiekantoortje staan wel picknicktafels die je mag gebruiken, wij hebben daar ontbeten. Je mag op je campsite wel een gasvuurtje gebruiken, bij ons werden het hotdogs with a view ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer