Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Speedweek Bonneville
Speedweek Bonneville
Komende zomer hopen wij de speedweek in Bonneville te bezoeken.( http://www.scta-bni.org/ ) Vlgs de planning zijn we daar op de 1e dag , dat is op 8 augustus.
Ik kan nergens vonden hoe het 's ochtends begint, en tot hoe laat het duurt.
Wie weet dit?
Ik kan nergens vonden hoe het 's ochtends begint, en tot hoe laat het duurt.
Wie weet dit?
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Speedweek Bonneville
Je zou een mailtje kunnen sturen naar: office@scta-bni.org Dat kunnen ze je alle info geven. Van die website ga je namelijk weinig wijzer worden.
Bij mijn weten is het gewoon van 's morgens tot 's avonds. 20 dollar voor een dag, 50 dollar voor de hele week. Volgens mij moet wel iedereen 's ochtends en 's avonds over dezelfde weg weer van de zoutlvlakte, dus reken op files.
Bij mijn weten is het gewoon van 's morgens tot 's avonds. 20 dollar voor een dag, 50 dollar voor de hele week. Volgens mij moet wel iedereen 's ochtends en 's avonds over dezelfde weg weer van de zoutlvlakte, dus reken op files.