Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
naar honkbalwedstrijd in Denver
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
naar honkbalwedstrijd in Denver
Hallo allemaal,
Wij (4 personen) willen graag naar een honkbalwedstrijd van de Colorado Rockies in Denver in juli. Als ik op zoek ga naar tickets zijn ze op de website van de Colorado Rockies (http://colorado.rockies.mlb.com" onclick="window.open(this.href);return false;) echter een stuk duurder dan op de website van een reseller (ticketscenter.co). Ik vind dit een beetje vreemd. Heeft iemand ervaring met 1 van deze twee websites? Wat kan ik het beste doen? Ik wil niet meer dan $40.00 p.p. uitgeven.
Alvast bedankt voor de info. Marion.
Wij (4 personen) willen graag naar een honkbalwedstrijd van de Colorado Rockies in Denver in juli. Als ik op zoek ga naar tickets zijn ze op de website van de Colorado Rockies (http://colorado.rockies.mlb.com" onclick="window.open(this.href);return false;) echter een stuk duurder dan op de website van een reseller (ticketscenter.co). Ik vind dit een beetje vreemd. Heeft iemand ervaring met 1 van deze twee websites? Wat kan ik het beste doen? Ik wil niet meer dan $40.00 p.p. uitgeven.
Alvast bedankt voor de info. Marion.
Re: naar honkbalwedstrijd in Denver
Is niet zo vreemd. Voor minder aantrekkelijke wedstrijden worden vaak prijzen gevraagd die beneden de originele prijs liggen. Zelf zou ik kaarten via de officiele website van de club bestellen of anders op stubhub. Dat ticketscenter.co ken ik niet, bedoel je ticketscenter.com? Van deze aanbieder lees ik via een google-zoektocht nogal wat negatieve reacties.
-
- Amerikafan
Ben vorig jaar naar New York geweest en een ijshockeywedstrijd bezocht van de plaatselijke Rangers. Heb toen kaarten gekocht via een site die tickets verkoopt van mensen die een seizoenskaart hebben en daar hun kaarten aanbieden. Zij gaan niet altijd naar alle wedstrijden en bieden dan hun kaarten aan, vaak goedkoper. Je kunt de plaatsen zelf uitzoeken.
Weet niet meer precies de naam maar verdere uitleg staat op de site http://www.newyork.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . ( Sportwedstrijden bezoeken ).
Heb daar toen kaarten gekocht met de CC en ze hier al uitgeprint. Geen probleem en goedkoper. Hetzelfde heb ik gedaan bij het evenement Rock and Roll Hall of Fame Induction 2014, in het stadion van de Brooklyn Nets. Geweldige ervaring. Succes.
Weet niet meer precies de naam maar verdere uitleg staat op de site http://www.newyork.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . ( Sportwedstrijden bezoeken ).
Heb daar toen kaarten gekocht met de CC en ze hier al uitgeprint. Geen probleem en goedkoper. Hetzelfde heb ik gedaan bij het evenement Rock and Roll Hall of Fame Induction 2014, in het stadion van de Brooklyn Nets. Geweldige ervaring. Succes.
-
- Amerikafan
Heb het even nagekeken: www ticketmonster.com.
Hier kun je alle wedstrijden van een team bekijken en online kaarten bestellen.
Bij mij is het 2 keer goed gegaan.
Hier kun je alle wedstrijden van een team bekijken en online kaarten bestellen.
Bij mij is het 2 keer goed gegaan.
Als ik op Stubhub kijk, vind ik voor alle thuiswedstrijden van de Rockies kaarten voor ruim minder dan $ 40 per stuk. Overigens vind ik ook op de officiële website (ticketmaster.com) veel tickets voor minder dan $ 40 per stuk.
Ik heb inmiddels acht maal een ticket voor een honkbalwedstrijd gekocht via Stubhub en dat is altijd prima verlopen.
Ik heb inmiddels acht maal een ticket voor een honkbalwedstrijd gekocht via Stubhub en dat is altijd prima verlopen.
-
- Amerika-ontdekker
Dank je wel voor jullie snelle reacties. De website die ik bedoelde was echt ticketscenter.co, vanwege de vreemde extensie was ik een beetje twijfelachtig. Ik dacht dat de tickets op deze site goedkoper waren maar toen ik bestelde en wilde afrekenen kwamen er nog belastingen en zo bovenop de prijs en bleef er van de scherpe prijs niet veel meer over. Ik heb nu kaartjes gekocht via stubhub voor $26.00 per persoon. Een mooie gemiddelde prijs. Het kan altijd duurder of goedkoper, ik geloof dat we nu wel op een goede plek zitten. Ik ben benieuwd, het schijnt heel leuk te zijn om een echte Amerikaanse honkbalwedstrijd mee te maken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4499 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties