Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camp 4 Yosemite ervaringen gevraagd.
Camp 4 Yosemite ervaringen gevraagd.
Mijn zwager en schoonzus willen in de laatste week van september met een tent in Yosemite kamperen. Heeft iemand ervaring met Camp 4 ? ( first come/ first serve)
Is het nog erg druk in die periode? Op Crane falt zijn nog voldoende plekken vrij, maar de voorkeur gaat uit naar een camping zo dicht mogelijk bij Yosemite Village.
Alvast bedankt !
Is het nog erg druk in die periode? Op Crane falt zijn nog voldoende plekken vrij, maar de voorkeur gaat uit naar een camping zo dicht mogelijk bij Yosemite Village.
Alvast bedankt !
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Camp 4 Yosemite ervaringen gevraagd.
Er is waarschijnlijk niets meer vrij op de Pines campings?
ik weet niet hoe druk het dan op Camp 4 is. In het weekend zal het druk zijn maar daarbuiten valt het wellicht mee. Het wordt voornamelijk gebruikt door klimmers dus er hangt wel een speciaal sfeertje.
Marianne
ik weet niet hoe druk het dan op Camp 4 is. In het weekend zal het druk zijn maar daarbuiten valt het wellicht mee. Het wordt voornamelijk gebruikt door klimmers dus er hangt wel een speciaal sfeertje.
Marianne
Re: Camp 4 Yosemite ervaringen gevraagd.
Toen wij er waren (tijdens het paasweekend begin april), was er alleszins nog veel plek. Maar dat kwam misschien door de plotse sneeuwval (waardoor mensen waarschijnlijk warmere oorden zijn gaan opzoeken?)
Wij hadden al een reservatie voor één van de Pines Campgrounds, aangezien we zeker wilden zijn van onze plek in de vallei. Maar moesten we terug gaan, zouden we zeker proberen een plek op de legendarische camp 4 te bemachtigen. Ik vind dat er op Camp 4 wel een heel gezellig sfeertje hangt, maar ja, ik ben dan ook een klimmer
Wij hadden al een reservatie voor één van de Pines Campgrounds, aangezien we zeker wilden zijn van onze plek in de vallei. Maar moesten we terug gaan, zouden we zeker proberen een plek op de legendarische camp 4 te bemachtigen. Ik vind dat er op Camp 4 wel een heel gezellig sfeertje hangt, maar ja, ik ben dan ook een klimmer

Life is what happens to you while you're busy making other plans...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3342 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties