Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Francisco bezoeken vanuit Berkeley
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
San Francisco bezoeken vanuit Berkeley
Beste forumlezers
we hadden eerst 2 nachten San Francisco,uiteindelijk er een derde nacht toegevoegd,maar met hotel in Berkeley.
Kan je vanuit Berkeley gemakkelijk de stad bezoeken,en zo ja, wat
Wij zullen uit Yosemite aankomen omstreeks 13u,hebben dus nog 1/2 dag over.
Kan je vanuit Berkeley met de metro de stad in,of alleen met de BART ?
De volgende dag moeten we natuurlijk uitchecken en dan weer inchecken in ons hotel aan Union Square.Ik zou niet graag een hele dag verliezen en eventueel pas 's avonds naar ons hotel in Union Square rijden.
Graag jullie raad.
bedankt
we hadden eerst 2 nachten San Francisco,uiteindelijk er een derde nacht toegevoegd,maar met hotel in Berkeley.
Kan je vanuit Berkeley gemakkelijk de stad bezoeken,en zo ja, wat
Wij zullen uit Yosemite aankomen omstreeks 13u,hebben dus nog 1/2 dag over.
Kan je vanuit Berkeley met de metro de stad in,of alleen met de BART ?
De volgende dag moeten we natuurlijk uitchecken en dan weer inchecken in ons hotel aan Union Square.Ik zou niet graag een hele dag verliezen en eventueel pas 's avonds naar ons hotel in Union Square rijden.
Graag jullie raad.
bedankt
Re: San Francisco bezoeken vanuit Berkeley
Kijk eens op googlemaps of er OV in de buurt is.
- goldenhills
- Amerika-expert
BART is de metro, en is waarschijnlijk de beste optie. Google maps heeft een OV optie voor de route planning. 511.org heeft ook transit (OV) info.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt ook die dag nog voor Yosemite gebruiken. Waar overnacht je en hoeveel tijd heb je daar?
wat bedoel je met een hele dag verliezen? ik neem aan dat je meteen vertrekt uit Berkeley de volgende dag. Heeft je hotel in SF gratis parkeren? Dan zou je daar alvast je auto neer kunnen zetten.
Marianne
wat bedoel je met een hele dag verliezen? ik neem aan dat je meteen vertrekt uit Berkeley de volgende dag. Heeft je hotel in SF gratis parkeren? Dan zou je daar alvast je auto neer kunnen zetten.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
hallo iedereen,
we komen uit Yosemite (1 overnachting in Cedar Lodge) en rijden dan naar Berkeley.
Ons hotel heeft daar gratis parking, het hotel op Union Square natuurlijk niet.
Ik denk niet dat het mogelijk is de auto daar de nachten "achter te laten"omdat we intussen logeren in het centrum van de stad,of toch ?
Bedankt voor de tips
we komen uit Yosemite (1 overnachting in Cedar Lodge) en rijden dan naar Berkeley.
Ons hotel heeft daar gratis parking, het hotel op Union Square natuurlijk niet.
Ik denk niet dat het mogelijk is de auto daar de nachten "achter te laten"omdat we intussen logeren in het centrum van de stad,of toch ?
Bedankt voor de tips
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met maar 1 nacht in El Portal heb je erg weinig tijd voor Yosemite. Ik zou dan zeker nog de dag dat je naar Berkeley rijdt gebruiken voor Yosemite. Waarom niet 3 nachten Union Square, dat lijkt me wel zo rustig. De parkeerkosten zul je voor lief moeten nemen, of je moet alle 3 nachten in Berkeley gaan zitten. Of kijk eens naar een hotel in SF waarbij je gratis kunt parkeren.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 957 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne