Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke zaken om met jonge kinderen te doen (5/6)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
timme
Amerika-newbie

Leuke zaken om met jonge kinderen te doen (5/6)

Bericht door timme »

Allen,

graag had ik wat tips ontvangen van leuke zaken om met kids te doen in deze plaatsen ;
a) grand canyon
b) page
c) zion
d) death valley
e) yosemite
f) san francisco
g) los angeles

we zijn bvb nog op zoek naar een trip in een wagon met paarden (bvb chuckwagon)

Super bedankt alvast!

Tim
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Leuke zaken om met jonge kinderen te doen (5/6)

Bericht door Martin & Marianne »

Het was handiger geweest om de vragen in je routetopic te stellen. Een reactie daar was ook wel prettig geweest, er zijn veel mensen geweest die de moeite hebben genomen om je advies te geven. Hoe ziet je route er uit? Heb je iets gehad aan de opmerkingen daar? Hoeveel tijd heb je in de genoemde parken?
En voor de activiteiten: wanneer ga je precies?

Ik weet dat er in Bryce wel ritjes zijn met een chuckwagon; ga je daar nog naartoe?

Marianne
timme
Amerika-newbie

Bericht door timme »

Dag Mariane,

Ik was deze thread eerlijk gezegd uit het oog verloren, vandaar ook geen reactie. Ik krijg immers geen updates krijg via email als een antwoord wordt gegeven.

Ik heb zeker iets gehad aan de opmerkingen.

Ik heb minstens 1 dag in elk park.

Bryce doe ik niet meer aan in principe, ik kan het wel swappen voor Zion.

Groetjes,

Tim
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Kan gebeuren. :wink: Maar als je een vraag stelt dan kijk je toch of er reacties komen lijkt me? Meestal heb je binnen een paar uur al een reactie.
Maar goed, mijn vraag blijft: hoe ziet de route er uit, hoeveel tijd heb je overal? Heb je voor alle parken 2 nachten of meer? In jouw route had je alleen in Yosemite een volle dag. Overnacht je in de parken of in de buurt?
Ik ga er maar even van uit dat je deze zomer gaat. Hou er rekening mee dat het op de meeste plaatsen erg warm is. Voor de kinderen is dan een hotel met zwembad een aanrader.
In Yosemite kun je in de Merced River pootjebaden. Bij Curry VIllage is een zwembad voor gasten. In Zion is de wandeling door de Narrows een aanrader; zorg voor stevige schoenen, hoewel voor een niet te lang stuk ook teva-sandalen of eenvoudige waterschoenen wel kunnen.

Kijk eens in ons 2002-verslag om meer ideeën op te doen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer