Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Baja Bikers in Los Angeles
Baja Bikers in Los Angeles
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de fietstocht van Baja Bikers in Los Angeles ? Het leek mij wel wat om de "LA in a day tour" te doen. Maar ik vind het vrij prijzig.
Dus ik zou graag jullie ervaring willen horen voordat ik deze tour ga boeken.
Alvast bedankt
Heeft iemand ervaring met de fietstocht van Baja Bikers in Los Angeles ? Het leek mij wel wat om de "LA in a day tour" te doen. Maar ik vind het vrij prijzig.
Dus ik zou graag jullie ervaring willen horen voordat ik deze tour ga boeken.
Alvast bedankt
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Baja Bikers in Los Angeles
Ik heb daar een beetje dubbel gevoel bij. Aan de ene kant een leuke manier om de stad te leren kennen. Idd wel wat prijzig, maar dan zorg je er maar voor dat de tocht de volle 6u duurt. Dat is best een lange zit overigens. Maar LA begint steeds meer fietsminded te worden. En als je een enthousiaste gids hebt is het waarschijnlijk een erg leuke tocht.
Aan de andere kant is LA naar mijn mening gewoon niet een stad die je in één dag kunt zien. Ik zie een hoop zaken erbij staan die ik met de auto in 1 dag al met moeite voor elkaar kreeg. Dus het is wel flink doorfietsen ben ik bang.
Aan de andere kant is LA naar mijn mening gewoon niet een stad die je in één dag kunt zien. Ik zie een hoop zaken erbij staan die ik met de auto in 1 dag al met moeite voor elkaar kreeg. Dus het is wel flink doorfietsen ben ik bang.
Re: Baja Bikers in Los Angeles
Ja, dat is wel een hoop geld. Wij hebben vorig jaar een fietstocht gedaan met LA Cycle Tours, niet zo'n traditionele tocht maar wat alternatiever. Hij (Art, de eigenaar) biedt veel verschillende tochten aan, dus voor elk wat wils, en je ziet dingen die je zelf minder gauw zou ontdekken. Wij hebben veel plezier gehad, ik zou zo weer een tocht met hem doen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3819 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 12 Reacties