Heb inmiddels mn bank gebeld: eerst proberen bij Alamo, anders nemen zij het over. Lijkt me duidelijk dat hier dus een foutje is gemaakt: zeker geen upgrade, zeker geen drop-off/oneway kosten, auto had geen schade en was gewoon afgetankt.
Zag ik ook opeens dat je via de bank (creditcard) een 'bagagevertragingsvergoeding' kunt krijgen. Was mij niet bekend, maar aangezien ik mn koffer 4 dagen later kreeg....
Bekende kastje-muur...Alamo wijst naar USA-reisen en USA-reisen mailt terug 'dat ze erop terugkomen' en dat is alweer even geleden...
Bank gevraagd middels eea formulier bedrag terug te storten en zij nemen het vervolgens over.
Wij hebben ook iets soortgelijks. Bij het ophalen (San Francisco) van de auto kreeg ik een rekening van ongeveer $ 112 voor de eerste tank benzine (incl. allerlei fees). Dit bedrag is nog (steeds) niet van de CC afgeschreven. Bij het afleveren (Los Angeles) kreeg ik een bonnetje met daarop een bedrag van ongeveer $ 91 (Charges: FSO, No: 1, Unit: Rental) en dit bedrag is al wel van de CC afgeschreven. Ik wacht nog even af of die $ 112 nog wordt afgeschreven, anders is er bij ons ook wat mis gegaan denk ik. Zou niet weten waar die $ 91 van zou moeten zijn!
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.