Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
KimDaanUSA
Amerikafan

Re: MyVegas

Bericht door KimDaanUSA »

US-fanboy schreef:Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Die gratis dingetjes stellen niet zo veel voor
Met de rewards die ik heb aangekocht heb ik mooi wel rond de $800 bespaart... noem ik toch wel de moeite waard! :D
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

ina schreef:Moet je voor dat Mlife account een cc hebben?, ik wil een account op mijn dochters naam doen maar zij heeft geen cc, is nog student(22)?
Zoals Sassya ook al aangeeft heb je geen Creditcard nodig voor een Mlife account.
Er lopen de hele dag mensen aan bij de Mlife desk om een playerscard op te halen.
Het enige wat ze hoeven laten zien is een identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs) waar een foto op staat van de houder.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer