Ook de helikoptervlucht ?

Ook de helikoptervlucht ?
Thanks. Even bekijken dan of dit een prima hotel en kamer is dan qua verblijf. Bovenop die 75 dollar komt ws ook nog de resort fees ga ik vanuit.Rups schreef: ↑17 mar 2022, 13:26NY-NY is het enige hotel waar je met MyVegas rewards kunt overnachten in het laatste weekend van April. Weet ik toevallig, want ik ben er dan ook.![]()
Als je voor een x bedrag chips koopt in MyVegas (bij mij was het ongeveer $ 75) dan krijg je meer 2 night rewards te zien, waaronder die voor NY-NY.
Ja, inderdaad. $ 40 volgens mij. NY-NY is geen Bellagio of Aria, maar daar zijn de LP's die je ervoor nodig hebt dan ook naar. 75.000 LP's voor 2 nachten. Maar als je de volle prijs voor een kamer in het weekend moet betalen, ben je veel meer kwijt. Bovendien houd je zo vast nog LP's over om andere leuke rewards te scoren. En als het goed is, krijg je dan 4 premium rewards in plaats van 3. Dat heb ik wel, in elk geval.Thanks. Even bekijken dan of dit een prima hotel en kamer is dan qua verblijf. Bovenop die 75 dollar komt ws ook nog de resort fees ga ik vanuit.
Voor 90 euro een aankoop gedaan in myVegas. Helaas geen extra of andere items om te kopen van mijn punten. Is dit bedrag nog hoger geworden? Heb wel vip status 5 gekregen hierdoor.Rups schreef: ↑19 mar 2022, 16:44Ja, inderdaad. $ 40 volgens mij. NY-NY is geen Bellagio of Aria, maar daar zijn de LP's die je ervoor nodig hebt dan ook naar. 75.000 LP's voor 2 nachten. Maar als je de volle prijs voor een kamer in het weekend moet betalen, ben je veel meer kwijt. Bovendien houd je zo vast nog LP's over om andere leuke rewards te scoren. En als het goed is, krijg je dan 4 premium rewards in plaats van 3. Dat heb ik wel, in elk geval.Thanks. Even bekijken dan of dit een prima hotel en kamer is dan qua verblijf. Bovenop die 75 dollar komt ws ook nog de resort fees ga ik vanuit.
Ik heb op myvegas.com dit ook uitgevoerd. Eerst voor 120eu gekocht, maar krijg die 2 night rewards voor the Mirage er helaas niet bij. Ook na het verwijderen van alle browser gegevens.asv60 schreef: ↑22 mar 2022, 13:45Ik ga ook maar proberen om de 2 night rewards te krijgen d.m.v geld besteden in het spel.
Had idd gezien dat Mirage erg veel dagen comp rooms heeft, incl de vrijdag en zaterdag die ik wil.
Als ik zo'n 90 euro hieraan besteed en dat geeft me die reward, dan ben ik altijd goedkoper uit dan deze nachten zelf een hotel boeken.
Edit: eerst voor $39 chips gekocht, dit gaf geen resultaat. Toen voor $ 59 erbij gekocht.
10 min later een hard refresh gedaan en toen had ik 2 night reward. Gelijk geboekt!
Heb nu 2 nachten Aria en aansluitend vrij+zaterdag Mirage.![]()