Het moet inderdaad zowieso annuleerbaar zijn.
Wij schieten ook de lunch trouwens ook over als we ontbijten, is net zo gemakkelijk
Overigens doen voorverpakte sandwichen met Nutella het ook nog altijd goed (voor een keer, en dat past niet bij de luxe die Las Vegas uitstraalt).
Ook wij zijn met 5. Als we voor de strip gaan kiezen we wel voor 2 kamers. Het slapen op een matje vinden we niet echt bij het Vegas-over-the-top gevoel passen. Ik heb nu als back-up het Embassy suites Convention center geboekt; maar 1 kamer nodig omdat er een sleeper-sofa is. Het ontbijt is daar inbegrepen.
Ik hoop echt op een inclusief ontbijt aanbieding voor weinig Het is voor juli, dus heel erg druk zal het er niet zijn, en we hebben gepland om op zondag aan te komen. Ik denk dat de aanbiedingen voor juli nog even op zich zullen laten wachten. (of niet, het blijft "gokken")
Op de Strip is er zowieso bijna geen aanbod voor hotels inclusief ontbijt.
Persoonlijk zou ik zelf altijd kiezen voor een hotel aan de Strip, zeker als het de eerste keer is dat jullie Vegas bezoeken. Het echte Las Vegas gevoel (de neon, de fonteinen, de megahotels, de thema's, de algehele gekte) vind je maar op een plek in de gehele wereld en dat is de Strip.
Aan de andere kant: als je met een heel gezin bent dan kan het al snel in de kosten lopen. Misschien is een kamer als de PH Towers of MGM Signature een goede optie. Mooie en ruime kamers die verbonden zijn met echte Striphotels. Dus wel genoeg ruimte maar alles is ook op loopafstand van de Strip. Ik zou in ieder geval zelf mij niet blind staren op 20-30 dollar aan meerkosten per nacht. Hoe vaak zal je nog met je gezin in Vegas zijn? Dan liever ergens anders op besparen en een mooie kamer op de Strip. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening, ieder heeft zijn eigen budget en/of prioriteiten.
Het wordt de voor de kinderen de tweede keer Las Vegas (en voor mij en echtgenoot de 3e keer). Vorige keer hadden we twee kamers in het MGM, inclusief de hele dag onbeperkt buffet voor de waanzinnige prijs van $52 per kamer per nacht. Of dat dit jaar ook weer komt ? Geen idee, maar van vluchttarieven van € 500 in het hoogseizoen naar Denver had ik van te voren ook nooit durven dromen. Ik zie het geboekte Embassy suites ook alleen als back-up als er echt niets goed langs komt. ( Ceasars palace was ik te laat, DAT had ik zonder met mijn ogen te knipperen geboekt) Op smartervegas komen er trouwens regelmatig aanbiedingen voorbij met bijvoorbeeld 2 buffetten gratis. Alleen nog niet voor juli.
Als ik bills gambling wil boeken op i4vegas voor 9 tot 11 juni, dan is de totaalprijs $155, terwijl er bij confirm staat dat er $203 wordt afgechreven. Weet iemand waar dat verschil in zit? Dit hotel heeft geen resort fee dus dat kan het niet zijn.
ludwig schreef:Het wordt de voor de kinderen de tweede keer Las Vegas (en voor mij en echtgenoot de 3e keer). Vorige keer hadden we twee kamers in het MGM, inclusief de hele dag onbeperkt buffet voor de waanzinnige prijs van $52 per kamer per nacht. Of dat dit jaar ook weer komt ? Geen idee, maar van vluchttarieven van € 500 in het hoogseizoen naar Denver had ik van te voren ook nooit durven dromen. Ik zie het geboekte Embassy suites ook alleen als back-up als er echt niets goed langs komt. ( Ceasars palace was ik te laat, DAT had ik zonder met mijn ogen te knipperen geboekt) Op smartervegas komen er trouwens regelmatig aanbiedingen voorbij met bijvoorbeeld 2 buffetten gratis. Alleen nog niet voor juli.
Bij ons is het net zo!
Via welke site heb je die actie van MGM toen gevonden? En in welke periode was dat ongeveer?
Ik zie het nu: de prijzen zijn in euro's. Ik heb daar helemaal overheen gekeken. Ben zo bezig met dollars dat ik alleen naar de getallen heb gekeken...
zoeken jullie op smartervegas ed. nu echt 1 voor 1 al die hotels af, of vul je je reisdata in en kijk je wat daar uitkomt? Om de een of andere reden zie ik nl nooit die aanbiedingen waar een aantal hier soms mee komt. Ok, ik ga dan ook van 30 april en vertrek 4 mei weer, maar ik denk dat ik dit fora ook maar eens op mn telefoon ga instellen, dat ik in mn pauzes ook eens kan kijken
Jammer zie dit topic nu pas. Wij zijn op 9 en 10 juli in lv. Bewust de route beetje raar gepland om niet in het weekend in lv te zijn. In 2008 boekten we het planeet Hollywood via priceline voor een spot prijs. Toen waren we er maar 1 nacht en hadden maar 1 kamer nodig. Nu reist mijn vader mee en wilden we ons vanaf vandaag eens gaan inlezen op hotels in lv. Welke raden jullie aan,liefst zo luxe mogelijk maar ook met mooi zwembad voor de kids. In het planeet Hollywood viel het zwembad wat tegen met name ivm dronken mensen die met een cocktail in hun hand in het zwembad stonden.......wellicht is dit overal zo op de strip of zijn er hotels die hier wat strenger op zijn?
Ik zag idd voor onze data de mgm voor 60 Dollar per nacht voor een tower dubbel queen room. Interessant ? Of toch voor een 5 sterren gaan zoeken?
Is het bij smartervegas genoeg om op de homepage de data in te vullen en dan te kijken naar de deals of moet je verder zoeken?
Hahahah bericht even aangepast heb sinds enkele dagen een iPad en schrik soms van de rare woorden die gecorrigeerd worden
Wij hebben dit jaar met een meisje van 4 in Paris en MGM Grand gezeten. Beide zijn echt aanraders. Vooral MGM sprong eruit met zijn gave zwembad en lazy river.
Goed rondneuzen en zeker dit forum in de gaten houdt loont!
Als er nog vragen zijn laat het vooral weten!
Bedankt,zelf ook al gezien. Mgm is direct boeken maar 10 dollar duurder.
Maar mijn vraag mbt het zoeken op smartervegas?
Ik meen in het verleden ook wel eens iets gelezen te hebben over fatwallet. Iemand bekend met die site ?
Ik heb niet alles door gelezen. Maar als je direct boekt dan krijg je vaak ook hoteltegoeden twv de kamer. Bij het MGM kan je die weer gebruiken bij het buffet.
Verder zoeken is altijd wel goed om te doen, maar in principe is het invullen van de data al voldoende bij Smartervegas.
Fatwallet heeft soms wel leuke aanbiedingen...met nadruk op soms...lang niet zo uitgebreid als lasvegasdirect en smartervegas.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.