Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lianne1989
Amerikafan

Re: MyVegas deel V

Bericht door Lianne1989 »

Wauw, 90.000 erbij, dat is fijn ;-)

Betrock werkt voor mij tot nu toe echt niet. Elke keer als ik daar probeer te spelen, ben ik zo uitgespeeld. Als ik Excalibur op 600 zet kan ik veel langer doorspelen. Ik heb nog maar auto-spin tot 50 maar die kan ik dan echt meerdere keren aanzetten, bij betrock is het vaak zo over. Maar ik probeer het daar af en toe wel omdat ik hier op het forum las dat mensen daar juist veel vandaan halen.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Een tijdje niet op het Myvegas forum geweest alweer deel 5! Een en ander gemist dus..

Een vraagje daar er het een en ander is veranderd.

- Mag je op 1 account bijv. bij Mandalay bay een midweek en weekend comp room boeken zodat je 2 nachten achter elkaar hebt bijv. do en vrijdag??, het zijn 2 verschillende rewards, voorheen kon dat(toen had je nog 2 nachten Mirage en 1 nacht Mirage reward, kon je met 2 rewards 3 nachten verblijven).

- Je mag nu ook 2 rewards bij anderen doen zoals bijv. Green valley ranch, Palace station en ik dacht nog een. Welke van deze hotels adviseren jullie om een kamer te boeken?
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

ina schreef:Een tijdje niet op het Myvegas forum geweest alweer deel 5! Een en ander gemist dus..

Een vraagje daar er het een en ander is veranderd.

- Mag je op 1 account bijv. bij Mandalay bay een midweek en weekend comp room boeken zodat je 2 nachten achter elkaar hebt bijv. do en vrijdag??, het zijn 2 verschillende rewards, voorheen kon dat(toen had je nog 2 nachten Mirage en 1 nacht Mirage reward, kon je met 2 rewards 3 nachten verblijven).

- Je mag nu ook 2 rewards bij anderen doen zoals bijv. Green valley ranch, Palace station en ik dacht nog een. Welke van deze hotels adviseren jullie om een kamer te boeken?
- Ja dat mag nog steeds. Het is een andere reward.
- Wij zaten vorig jaar in Red Rock Hotel. Mooi nieuw hotel. Niet bij de strip maar wel uitzicht op red rock canyon.
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Ik heb een vraagje klopt het dat je niet 3x dezelfde rewards mag kopen op 1 account dus niet bijv. 3x ontbijbuffet?
Wij zitten half juli in Las Vegas als ik in mei 3 awards koop kan ik dan na 30 dagen weer 3 awards kopen (30 dagen)?
Hopelijk kan iemand hier even antwoord op geven alvast bedankt!
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

Paeperi schreef:Ik heb een vraagje klopt het dat je niet 3x dezelfde rewards mag kopen op 1 account dus niet bijv. 3x ontbijbuffet?
Wij zitten half juli in Las Vegas als ik in mei 3 awards koop kan ik dan na 30 dagen weer 3 awards kopen (30 dagen)?
Hopelijk kan iemand hier even antwoord op geven alvast bedankt!
De 30 dagen gaan pas tellen op het moment dat je hem gebruikt, in vegas dus bij de buffeten. De comp rooms gebruik je natuurlijk al wel eerder maar ook daar gaan de dagen pas echt tellen op het moment dat daar bent.
Daarbij mag je van veel rewards maar 1 stuks kopen per account 3x een buffet kan dus al niet. Je kan wel 1x de buy one get one kopen 1x de 1 persoon graatis en 1x 2 personen gratis.
Afbeelding
twentefan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door twentefan »

Misschien lees ik niet goed, maar bij de reward voor b.v. midweek bonus room bij Mandala Bay staat niet dat je er maar 1 mag kopen.
Er staat zelfs dat je er 3 mag kopen. Ik "spaar" voor 2 * 2 nachten(zodat mijn vrouw en dochter in de ene kamer en mijn zoon en ik in de andere kamer kunnen slapen)
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
bastiaan76
Amerikafan

twentefan schreef:Misschien lees ik niet goed, maar bij de reward voor b.v. midweek bonus room bij Mandala Bay staat niet dat je er maar 1 mag kopen.
Er staat zelfs dat je er 3 mag kopen. Ik "spaar" voor 2 * 2 nachten(zodat mijn vrouw en dochter in de ene kamer en mijn zoon en ik in de andere kamer kunnen slapen)
Klopt alle bonus rooms mag je 3x kopen. Het aantal kan ook per reward verschillen goed lezen dus. De gewone data mag je bijvoorbeeld maar 1x kopen.
Ik heb bijvoorbeeld zelf deze week 3x mirage bonus room gekocht en geboekt voor 3 gratis nachten. :)
Afbeelding
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

bastiaan76 schreef: De 30 dagen gaan pas tellen op het moment dat je hem gebruikt, in vegas dus bij de buffeten. De comp rooms gebruik je natuurlijk al wel eerder maar ook daar gaan de dagen pas echt tellen op het moment dat daar bent.
Daarbij mag je van veel rewards maar 1 stuks kopen per account 3x een buffet kan dus al niet. Je kan wel 1x de buy one get one kopen 1x de 1 persoon graatis en 1x 2 personen gratis.
Ga ervan uit dat ik wel gewoon 3 buffetten kan nemen, als ik bijvoorbeeld 1x Aria-, 1x Mandalay-, 1x Bellagio Buffet kies...(dus verschillende Hotels)? Want het staat me bij dat ik gelezen had dat je inderdaad geen 3x Bellagio kan nemen..
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
ziggy
Amerika-ontdekker

Bericht door ziggy »

Voor deze zomer zouden wij 2 nachten willen boeken: Midweek Comp Room + Midweek Comp Room Bonus.
Dat zou nu kunnen bij deze 3 hotels:
Monte carlo : 52.500 + 30.000 = 82.500 LP's
MGM Grand : 85.500 + 47.500 = 133.000 LP's
Mandalay Bay: 121.500 + 67.500 = 189.000 LP's

Is Mandalay Bay idd zoveel meer 'waard' ? Op foto's ziet dit er idd een prachtig hotel uit.
Kan iemand deze vergelijken ?
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik zou zelf niet zo snel voor Mandalay Bay kiezen aangezien het helemaal aan het eind van de strip ligt. En je best een eind moet lopen om ergens te komen.
Of je moet altijd met de auto of monorail gaan.
Maar het kost je zeker een berg tijd iedere keer om bij het gezellige deel van de strip te komen. En je moet ook nog terug.

Wij zaten met MyVegas in November in Monte Carlo. Voor ons de eerste keer Monte Carlo. Het hotel is goed te bereiken, en de garage komt direct uit bij de receptie en liften naar de kamers.
Bij MGM moet je een heel eind lopen vanaf je auto tot je kamer. MGM heeft hele mooie kamers.

Ik zou dan kiezen voor Monte Carlo of MGM. Denk dat mijn keuze uiteindelijk op Monte Carlo zou vallen ivm de ligging.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Kan het niet bij het Mirage dat ligt ideaal midden op de strip. :thumbup:
kan je bij MGM geen valet parking doen dan is het minder ver lopen en dan je koffers naar je kamer laten brengen voor een tip.
bastiaan76
Amerikafan

VinMor schreef:
bastiaan76 schreef: De 30 dagen gaan pas tellen op het moment dat je hem gebruikt, in vegas dus bij de buffeten. De comp rooms gebruik je natuurlijk al wel eerder maar ook daar gaan de dagen pas echt tellen op het moment dat daar bent.
Ga ervan uit dat ik wel gewoon 3 buffetten kan nemen, als ik bijvoorbeeld 1x Aria-, 1x Mandalay-, 1x Bellagio Buffet kies...(dus verschillende Hotels)? Want het staat me bij dat ik gelezen had dat je inderdaad geen 3x Bellagio kan nemen..
Ja dat kan uiteraard wel.
Wat misschien ook wel wat is "buffet of buffets" in de hotels van harrah's http://www.totalrewards.com/microsites/ ... f-buffets/ 24 uur lang onbeperkt gebruik maken van alle buffeten van verschillende hotels dacht dat dit ongeveer 50$ pp was.
Afbeelding
bastiaan76
Amerikafan

ziggy schreef:Voor deze zomer zouden wij 2 nachten willen boeken: Midweek Comp Room + Midweek Comp Room Bonus.
Dat zou nu kunnen bij deze 3 hotels:
Monte carlo : 52.500 + 30.000 = 82.500 LP's
MGM Grand : 85.500 + 47.500 = 133.000 LP's
Mandalay Bay: 121.500 + 67.500 = 189.000 LP's

Is Mandalay Bay idd zoveel meer 'waard' ? Op foto's ziet dit er idd een prachtig hotel uit.
Kan iemand deze vergelijken ?
Wat je ook nog zou kunnen doen, als de data beschikbaar zijn, is 2x de bonus night in the mirage (105.000 LP) er staat wel in de voorwaarden dat je die niet mag combineren maar toen ik belde was dat geen probleem.
Afbeelding
harryvb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Dinner buffet met drank

Bericht door harryvb »

Wij hebben verleden jaar met een dinner bon gratis gaan eten met drinken bij maar ik ben vergeten in welk het was, in de mirage of de monte carlo.
Wet er iemand in welk de drank gratis is bij het dinner buffet?
Afbeelding
moflaa
Amerika-ontdekker

Re: Dinner buffet met drank

Bericht door moflaa »

harryvb schreef:Wij hebben verleden jaar met een dinner bon gratis gaan eten met drinken bij maar ik ben vergeten in welk het was, in de mirage of de monte carlo.
Wet er iemand in welk de drank gratis is bij het dinner buffet?
Mirage
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

@PipoCris

Waar begint en eindigt het "gezellige" stuk van Las Vegas? Ongeveer?
Moet ik dan aan de fonteinen van Bellagio denken?

Mvg,
Anton
daffene
Amerika-newbie

Bericht door daffene »

Hallo mede MyVegas spelers,

Wij vertrekken in februari naar Las Vegas en ik kom er toch niet helemaal uit voor wat betreft het redeemen van mijn Loyalty Points.
Ik heb zo'n 50.000 LP gespaard en wil hiervoor graag 2 shows bezoeken (2de kaartje gratis) en een dinerbon voor 2 personen.

Nu is het zo dat ik mijn facebook account hiervoor heb gebruikt, maar dat ik zelf geen credit card heb en ik ook liever heb dat mijn vriend gaat bellen, omdat ik bang ben het niet goed te kunnen volgen.

Wat zouden jullie aanraden?
- Facebook account met LP staat op mijn naam en ik heb een tijd terug een M-Life account aangemaakt op mijn emailadres.

Kan mijn vriend gewoon bellen en zeggen dat het zijn Facebook account is? En moet hij dan mijn emailadres gebruiken?
Moet hij zelf een Mlife account aanmaken? Hij heeft wel een Mlife card van een vorig bezoek aan Vegas maar geen account via internet.
Moet hij de shows direct via de telefoon afrekenen met zijn credit card?

Graag jullie advies!
Groetjes, Daphne
bastiaan76
Amerikafan

Hallo Daphne,
Je vriend kan gewoon voor jou bellen als hij jou mlife nummer en naam door geeft die ook op je paspoort staat dat is geen probleem. Op wiens naam je FB account staat moet niet uit maken het gaat om de Mlife account. Of je meteen moet betalen weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 jan 2015, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Afbeelding
daffene
Amerika-newbie

Bericht door daffene »

Oke dankjewel! Ik hoef dus geen creditcard te hebben om te reserveren?
bastiaan76
Amerikafan

Ik denk dat ze wel een CC willen om die in ieder geval te belasten als je niet zou komen. Het is wellicht wel handig om een CC te hebben voor gebruik daar. Je zou een prepay skrill kaart kunnen nemen als je er liever geen bijde bank hebt.
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer