Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Rob&Annie: Las Vegas v.v. (rondreis voorjaar 2010)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Reis Rob&Annie: Las Vegas v.v. (rondreis voorjaar 2010)

Bericht door SonjaV »

Hoi Rob & Annie,

Ik moest meteen aan jullie denken toen ik het nieuws vanmorgen op tv zag.
Balen is dan nog zwak uitgedrukt denk ik.
Je bent maanden bezig om een mooie reis in elkaar te stelen en nu moeten jullie de planning op heel korte termijn nog gaan aanpassen.
We hopen dat de lucht weer vlug opklaart zodat jullie niet te veel dagen van jullie vakantie moeten missen.

Hans & Henriëtte, Marjan & Jan en verder voor iedereen die ook binnen enkele dagen naar Amerika willen vertrekken zullen we duimen dat de vluchten gauw hervat kunnen worden.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Wat vervelend voor jullie.. ik hoop, net als de rest hier, dat de lucht snel weer opklaard en de vulkaan weer gaat slapen zodat jullie alsnog aan jullie vakantie kunnen beginnen. Kop op he..
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Net een e-mail ontvangen van Delta ze hebben ons al omgeboekt, we staan nu op de rol voor zaterdag 17 april met vlucht DL141 BRU>JFK vertrek 11:10am aankomst 1:45 pm stoel 4F en 4G we zitten dus business voor het eerste stuk, deze waren al voor ons vastgelegd door Delta :thumbup:
Volgende vlucht is DL31 JFK>LAS vertrek 5:00 pm aankomst 8:15pm hiervoor kon ik zelf rij 19 A en B vastleggen dat is een exitrij op die vlucht waren nog maar zeven vrije stoelen.
Nu moeten we een hotel gaan zoeken voor zaterdag op zondag in Las Vegas Excalibur zit vol en de hotels in de omgeving zitten op $250 tot $350 dat wordt dus even zoeken naar iets achter de strip niet te ver van Excalibur zodat we ´s morgens vroeg met een taxi naar de pickupplek bij dat hotel kunnen gaan.
Hopelijk gaat dit lukken 1 dag en wat extra €€ kwijt maar dat is nog te overleven.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Hopelijk gaat deze planning voor jullie door! Zijn de gemaakte kosten trouwens niet te vergoeden met jullie reisverzekering?

Veel succes nog met het vinden van een hotel en ik zal voor jullie duimen dat na deze lastige start jullie vakantie dit weekend toch gaat beginnen!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb dit kunnen vinden over de vergoedingen van de reis- en/of annuleringsverzekering.

Volgens mij betekent dat dat Nick zijn extra kosten vergoed krijgt (via zijn reisverzekering). Misschien krijgen jullie ook iets vergoed Rob? Ik zou maar even met de verzekeringsmaatschappij bellen want ik lees wel in de voorwaarden dat je het direct moet melden bij de verzekering. Ik zal straks maar eens gaan bellen.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Rob schreef:Net een e-mail ontvangen van Delta ze hebben ons al omgeboekt, we staan nu op de rol voor zaterdag 17 april met vlucht DL141 BRU>JFK vertrek 11:10am aankomst 1:45 pm stoel 4F en 4G we zitten dus business voor het eerste stuk, deze waren al voor ons vastgelegd door Delta :thumbup:
Dat wordt in elk geval al genieten. Duimen dat het morgen wel door kan gaan!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh, wij hebben een doorlopende reis en annuleringsverzekering via de ANWB niet bij de Europeesche. Ik vraag me af of daar deze regels ook voor gelden?

Marjon
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat ontzettend balen voor jullie. Hopelijk kunnen jullie zaterdag vertrekken. Businessclass is natuurlijk niet verkeerd.

Elly
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Goodness, ik had me helemaal niet gerealiseerd dat jullie al weg gingen. In ieder geval fijn dat Delta jullie al geboekt heeft. Misschien toch iets proberen terug te krijgen via de reisverzekering. Is altijd een poging waard. Vreemd van dat hotel in Diegem want die wolk gaat ook over Belgie heen. Rare jongens die Belgen soms. 8)
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Gelukkig is het geregeld.
Nu heel veel blazen dat die stof wolk weg gaat!!!
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ibis hebben we pas na 16:00 afgebeld en het was tijdens de boeking een aanbieding waarbij in de voorwaarden stond dat men geen geld terug kreeg bij annuleren dus ze staan in hun recht maar gezien de situatie is het niet echt klantgericht, die kamer is echt wel (voor veel meer €) bezet geweest vannacht.
Gisteravond opnieuw geboekt voor komende nacht was wel €18 duurder maar deze kan wel voor 16:00 gannuleerd worden.
Nog even gedacht om geen hotel te boeken en rechtstreeks naar P3 te rijden (moet kunnen op zaterdag) maar dan waren we veel meer € kwijt om 4 weken te parkeren.
In Las Vegas hebben we via Expedia het Best Western Mardi Gras kunnen boeken voor € 56,00, hotels op de strip waren allemaal ruim boven de $ 250,00 zelfs C-C vroeg $ 150,00.
We wachten nu eerst even af of we daadwerkelijk weg kunnen voordat we met El Monte bellen, gelukkig zijn die ook op zondagmorgen open zodat we maar 1 dag zouden verspelen (geen Death Valley vrees ik) misschien willen ze ons bij het Best Western ophalen en anders nemen we zondagmorgen een taxi naar Excalbur (is maar een paar minuten rijden) om daar op de shuttle van El Monte te wachten.
En nu maar duimen dat alles op zijn plaats valt, en de dag zien door te komen, hier thuis is niets meer te doen, hond is uitlogeren maar het ergste is dat de koelkast leeg is dus moeten we nog ergens middag en avond eten vandaan halen.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Het Belgische luchtruim blijft nog tot 10 uur zaterdagmorgen gesloten. Staatssecretaris van Mobiliteit Etienne Schouppe heeft dat beslist.

:wink: wordt kantje boordje?

pff wat een ellende. Ik duim voor jullie!
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ben ook bang dat we morgen niet wegraken.
Het blijft afwachten en balen.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Het Belgische luchtruim blijft nog tot 10 uur zaterdagmorgen gesloten]
En om 06u00 morgenvroeg ( zaterdag) wordt een nieuwe evaluatie gemaakt, laat ons duimen ( waarom heeft een mens verdorie maar 2 duimen ?)

Jacques
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij duimen mee! Wat ontzettend balen dit!

Martin & Marianne
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Niet genoeg duimen schijnbaar :cry: want de vlucht DL141 BRU>JFK is geannuleerd dat wordt dus wachten op een mail van Delta waar naar toe en wanneer we nu weg zouden kunnen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Gatver....

Ik kan geen ander woord bedenken!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat ontzettend balen..
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Jemig wat ontzettend balen voor jullie.
Hoog53
Amerika-ontdekker

Bericht door Hoog53 »

Hallo Rob en Annie,
Wat een pech! Rot (klote) gevoel die onzekerheid.
In Page monteren we jullie weer op!
Groet Hans en Truus
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer